We vrekken hier verder ! :-)

maandag 25 oktober 2010 om 22:56
Hier staan nog meer refund acties, zoals:
Zuivelhoeve Boer'n Taart
Douwe Egberts Aromettes
Pickwick Dutch Tea Blend
Beckers snacks
Gliss Kur Wonder-Serum-Spray (deze ga ik zeker doen!)
Soms moet je wel de actie verpakking hebben.
http://studentzondercent.nl/Gratis.aspx
risico is miss wel dat je dingen koopt die je niet nodig hebt. maar laat dat serum bijv. nou net op zijn, dus dat is echt handig. net als die parodontax die ik deze week even 5x ga inleveren.
Zuivelhoeve Boer'n Taart
Douwe Egberts Aromettes
Pickwick Dutch Tea Blend
Beckers snacks
risico is miss wel dat je dingen koopt die je niet nodig hebt. maar laat dat serum bijv. nou net op zijn, dus dat is echt handig. net als die parodontax die ik deze week even 5x ga inleveren.

maandag 25 oktober 2010 om 23:05
Mooi acties bij Bol.com, haast jammer dat ik niks nodig heb, haha! Heb zojuist trouwens m'n saldo gecheckt by moneymoljonair en heb nu 20 euro erop staan. Ik laat het gewoon lekker staan en betaal uit als het een keer 40/50 euro is, dan kan ik er iets leuks van kopen! Het schiet niet heel erg op moet ik zeggen, maar het is toch een leuk extratje. Ik heb vandaag voor 12 euro boodschappen gehaald bij de Aldi om de hele week van te eten. Maar soms vind ik het saai om de hele week verder niks meer te kopen. Ik ga dan altijd even snuffelen bij de Wibra en koop dan aanstekers voor 50 cent ofzo, iets wat ik wel kan gebruiken. Maar nooit meer dan 1 euro, haha! O, ik ben een echte vrek aan het worden. Uit geldnood begonnen, maar nu vind ik het gewoon leuk om weinig uit te geven! Ik hoop dat deze verandering blijvend is (had vroeger echt een gat in mijn hand). Als ik dan weer meer te besteden heb ooit, blijf ik mooi besparen op onzin dingen waar ik vroeger wel geld aan uit gaf. Het lastige vind ik wel kleding. Ik heb bv een nieuwe winterjas nodig die ook nog representatief is, maar ik vind 60 euro gewoon heel veel geld
en dan heb je nog niet eens een dure! Hoe doen jullie dat? Ik ga vaak naar de 2e hans winkel, maar slaag daar qua kleding nooit (qua meubeltjes wel).

dinsdag 26 oktober 2010 om 11:03
parel code's invoeren:
inloggen op de site van MM: in de linkerkolom staat parelcode's invoeren. je krijgt daar dus geen link voor in je e-mail.
iedere maandag is er ook een nieuwe puzzel (staat ook in die kolom) waar je 5.000 parels voor krijgt.
ook in de linkerkolom 'websites bezoeken'. staat bij mij niet veel in, maar alle kleine beetjes helpen.
in een van de opties daar, kun je je ook inschrijven voor nieuwsbrieven (kun je daarna weer voor uitschrijven natuurlijk)
succes
inloggen op de site van MM: in de linkerkolom staat parelcode's invoeren. je krijgt daar dus geen link voor in je e-mail.
iedere maandag is er ook een nieuwe puzzel (staat ook in die kolom) waar je 5.000 parels voor krijgt.
ook in de linkerkolom 'websites bezoeken'. staat bij mij niet veel in, maar alle kleine beetjes helpen.
in een van de opties daar, kun je je ook inschrijven voor nieuwsbrieven (kun je daarna weer voor uitschrijven natuurlijk)
succes

dinsdag 26 oktober 2010 om 12:26
Ja MM gaat niet heel hard, maar hé, 5 minuutjes per dag stompzinnige enquetes invullen maakt me ook niet zoveel uit als ik af en toe daar gratis geld voor krijg.
Ik heb er een speciale hotmailaccount voor zodat ik de spam niet in mijn eigen mailbox krijg. En als ik eens wat bestel bij Bol ofzo doe ik het altijd via MM, dan krijg je daar ook weer 100.000 punten voor, altijd mooi meegenomen.
Ik heb er een speciale hotmailaccount voor zodat ik de spam niet in mijn eigen mailbox krijg. En als ik eens wat bestel bij Bol ofzo doe ik het altijd via MM, dan krijg je daar ook weer 100.000 punten voor, altijd mooi meegenomen.
dinsdag 26 oktober 2010 om 12:45
quote:Supersoulfighter schreef op 25 oktober 2010 @ 22:56:
Zuivelhoeve Boer'n Taart
Douwe Egberts Aromettes
Pickwick Dutch Tea Blend
Beckers snacks
Ik kan die Gliss Kur link op deze site niet openen...
Heeft er ieland nog een andere mogelijkheid voor me?
Zuivelhoeve Boer'n Taart
Douwe Egberts Aromettes
Pickwick Dutch Tea Blend
Beckers snacks
Ik kan die Gliss Kur link op deze site niet openen...

Heeft er ieland nog een andere mogelijkheid voor me?
dinsdag 26 oktober 2010 om 12:52
quote:Supersoulfighter schreef op 25 oktober 2010 @ 22:51:
[...]
Aaargh, heeft iemand deze bon nog? Dit is nou echt een luxe die ik me niet kan veroorloven!
Zoek even een paar bladzijden terug, daar stond hij vermeld.
Er zitten 3 diepvriespizza's in een doos van het merk Euroshopper, dus niet de luxe variant in het koelvak.
Volgens mij hebben ze margaritha, salami en mozarella. Je kunt ze zelf altijd nog een beetje opleuken met wat kaas, pesto, zongedroogde tomaten of een half blikje tonijn (en de rest d volgende dag op brood of door de salade).
[...]
Aaargh, heeft iemand deze bon nog? Dit is nou echt een luxe die ik me niet kan veroorloven!
Zoek even een paar bladzijden terug, daar stond hij vermeld.
Er zitten 3 diepvriespizza's in een doos van het merk Euroshopper, dus niet de luxe variant in het koelvak.
Volgens mij hebben ze margaritha, salami en mozarella. Je kunt ze zelf altijd nog een beetje opleuken met wat kaas, pesto, zongedroogde tomaten of een half blikje tonijn (en de rest d volgende dag op brood of door de salade).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 26 oktober 2010 om 13:44
Ooooww, nu snap ik welke pizza's het zijn. Prima pizza's hoor, maar idd niet super luxe En als de inleverdatum al verstreken is.. Die website met die gliss kur bon lijkt idd niet te werken, jammer... Ik ga morgen nog op Parodontax jacht, heb 3 Kruidvat filialen op m'n lijstje staan.
Verder ben ik heel blij met mijn koelkast met vriezer, ga van de week eens flink wat porties soep en stamppot maken en die dan invriezen, dan kan ik die makkelijk meenemen naar m'n werk (eet op werk nl). Iemand nog tips voor betaalbare plastic bakjes voor eten? Schrik altijd van de prijzen. Ikea is wel goedkoop, maar kost me best veel geld om heen te gaan.
Verder ben ik heel blij met mijn koelkast met vriezer, ga van de week eens flink wat porties soep en stamppot maken en die dan invriezen, dan kan ik die makkelijk meenemen naar m'n werk (eet op werk nl). Iemand nog tips voor betaalbare plastic bakjes voor eten? Schrik altijd van de prijzen. Ikea is wel goedkoop, maar kost me best veel geld om heen te gaan.
dinsdag 26 oktober 2010 om 13:51
Heeft niet iemand in je omgeving toevallig een hele berg van die chinees-bakjes over?
Anders zou ik even naar de blokker gaan. Volgens mij hadden ze daar altijd van die witte bakjes met blauwe dekseltjes die niet al teveel kosten. Maar ik weet niet of ze die nu nog hebben.
Even een heel nieuwsgierige vraag...hoe krijg je het voor elkaar om een hele week te eten voor 12 euro?
Anders zou ik even naar de blokker gaan. Volgens mij hadden ze daar altijd van die witte bakjes met blauwe dekseltjes die niet al teveel kosten. Maar ik weet niet of ze die nu nog hebben.
Even een heel nieuwsgierige vraag...hoe krijg je het voor elkaar om een hele week te eten voor 12 euro?
dinsdag 26 oktober 2010 om 14:26
quote:Punica schreef op 26 oktober 2010 @ 14:19:
Ik bewaar altijd de bakjes van het ijs of de satesaus/mayonaise. Prima bakjes! Kun je gebruiken om in te vriezen, en kunnen zo rechtstreeks de magnetron in!
Als dat nog niet vrekkerig is
En hoeveel denk je dat je dat gekost heeft?
Ik vind de bakjes van de Ikea ideaal, de deksels gaan niet vervormen en ze blijven goed sluiten. En dat voor maar 1,50 per 3 volgens mij..
@SSF: misschien kun je het combineren met een kennis/vriend/familielid die ook heen gaat? Voor die bakjes alleen zou ik er ook geen onkosten voor gaan maken.
Ik bewaar altijd de bakjes van het ijs of de satesaus/mayonaise. Prima bakjes! Kun je gebruiken om in te vriezen, en kunnen zo rechtstreeks de magnetron in!
Als dat nog niet vrekkerig is
Ik vind de bakjes van de Ikea ideaal, de deksels gaan niet vervormen en ze blijven goed sluiten. En dat voor maar 1,50 per 3 volgens mij..
@SSF: misschien kun je het combineren met een kennis/vriend/familielid die ook heen gaat? Voor die bakjes alleen zou ik er ook geen onkosten voor gaan maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 26 oktober 2010 om 14:51
quote:himalaya schreef op 26 oktober 2010 @ 14:26:
[...]
Him: de bakjes van het Hertog ijs! (Of vervormen die in de magetron?).
SSF: neem als je toch bij het Kruidvat bent meteen de gratis Head & Shoulders shampoo mee (en de bon die je daarvoor moet invullen!).
[...]
SSF: neem als je toch bij het Kruidvat bent meteen de gratis Head & Shoulders shampoo mee (en de bon die je daarvoor moet invullen!).
dinsdag 26 oktober 2010 om 16:27
quote:himalaya schreef op 26 oktober 2010 @ 14:26:
[...]
En hoeveel denk je dat je dat gekost heeft? Bakken kopen met AH ijskortingsbonnen! Ik eet de inhoud toch op Die bakken worden toch wel gekocht (behalve het ijs, dat lust ik niet, die bakken krijg ik altijd )quote:SuperCow schreef op 26 oktober 2010 @ 14:51:
[...]
Gaat perfect! Ook die heb ik, en na 20 keer vriezer-magnetron zijn ze nog steeds goed
[...]
En hoeveel denk je dat je dat gekost heeft? Bakken kopen met AH ijskortingsbonnen! Ik eet de inhoud toch op Die bakken worden toch wel gekocht (behalve het ijs, dat lust ik niet, die bakken krijg ik altijd )quote:SuperCow schreef op 26 oktober 2010 @ 14:51:
[...]
Gaat perfect! Ook die heb ik, en na 20 keer vriezer-magnetron zijn ze nog steeds goed

woensdag 27 oktober 2010 om 10:17
quote:Zwuppeliennn schreef op 26 oktober 2010 @ 13:51:
Heeft niet iemand in je omgeving toevallig een hele berg van die chinees-bakjes over?
Helaas, geen bakjes van eten meer over, bewaar die ook altijd, maar op een gegeven moment zijn de "op"! Zal eens bij blokker loeren. Wibra misschien ook wel, bedenk ik me nu.
Hele week eten voor 12 euro: ik heb een eenpersoonshuishouden, ik drink alleen thee en water, en ik had nog wat dingen liggen, zoals margarine en een stukje Lidl kaas, sandwichspread en spekjes. Dus dat scheelt wel. Boodschappen gedaan bij Aldi:
brood 1 euro
aardappelpuree instant (niet echt mijn favoriet, I know, maar geen geld helaas) 1.2
zak andijvie 400 gr 1
2 x zag boerenkool a 250 gr (totaal 500 gr) 1.6
thee 1.2
appels 1.5 kilo 1.50
magere rookworst 2 x 2 euro
makreelfilet 1.60
scharrelei salade 0.80
Ik eet dus elke dag stamppot deze week, haha, maar dat vind ik gelukkig niet erg. Rookworst is niet heel voedzaam vlees, maar ik heb wel de magere genomen zodat het wat minder vet is. Makreel voor gezonde vetten, maak ik een paar dagen een lekkere lunch mee. Eiersalade op stukjes geroosterd brood voor als er een vriendin langs komt (ze vond het lekker!), evenals zelfgemaakte makreel salade (met een teentjes knoflook en een beetje fritessaus). Echt jammer vind ik dat de aardappelen 3 euro voor een zak van 5 kilo waren, dat kon ik echt even niet missen (dan had ik geen thee kunnen kopen en alleen water vind ik echt te saai). Ik schaam me eigenlijk best voor het feit dat ik zo weinig geld heb en zo goedkoop moet eten , maar ik krijg wel elke dag groente en fruit binnen. Om het nog een beetje leuk te houden, zorg ik ervoor dat ik wel altijd genoeg keuze op brood heb. En ik ga volgende week maar even kijken voor aardappelen bij een Turkse groenteboer, vast goedkoper dan Aldi.
Helaas, geen bakjes van eten meer over, bewaar die ook altijd, maar op een gegeven moment zijn de "op"! Zal eens bij blokker loeren. Wibra misschien ook wel, bedenk ik me nu.
Hele week eten voor 12 euro: ik heb een eenpersoonshuishouden, ik drink alleen thee en water, en ik had nog wat dingen liggen, zoals margarine en een stukje Lidl kaas, sandwichspread en spekjes. Dus dat scheelt wel. Boodschappen gedaan bij Aldi:
brood 1 euro
aardappelpuree instant (niet echt mijn favoriet, I know, maar geen geld helaas) 1.2
zak andijvie 400 gr 1
2 x zag boerenkool a 250 gr (totaal 500 gr) 1.6
thee 1.2
appels 1.5 kilo 1.50
magere rookworst 2 x 2 euro
makreelfilet 1.60
scharrelei salade 0.80
Ik eet dus elke dag stamppot deze week, haha, maar dat vind ik gelukkig niet erg. Rookworst is niet heel voedzaam vlees, maar ik heb wel de magere genomen zodat het wat minder vet is. Makreel voor gezonde vetten, maak ik een paar dagen een lekkere lunch mee. Eiersalade op stukjes geroosterd brood voor als er een vriendin langs komt (ze vond het lekker!), evenals zelfgemaakte makreel salade (met een teentjes knoflook en een beetje fritessaus). Echt jammer vind ik dat de aardappelen 3 euro voor een zak van 5 kilo waren, dat kon ik echt even niet missen (dan had ik geen thee kunnen kopen en alleen water vind ik echt te saai). Ik schaam me eigenlijk best voor het feit dat ik zo weinig geld heb en zo goedkoop moet eten , maar ik krijg wel elke dag groente en fruit binnen. Om het nog een beetje leuk te houden, zorg ik ervoor dat ik wel altijd genoeg keuze op brood heb. En ik ga volgende week maar even kijken voor aardappelen bij een Turkse groenteboer, vast goedkoper dan Aldi.
woensdag 27 oktober 2010 om 10:21
Je hoeft je daar toch helemaal niet voor te schamen joh
(kan me het wel voorstellen trouwens dat je het zo voelt) Ik vind het juist super knap dat je het zo bijelkaar weet te scharrelen en toch nog elke dag warm eten op tafel kan zetten, gezond en al en ook nog wat extra kan doen als je vrienden op bezoek krijgt. Ik kan er nog wat van leren
(kan me het wel voorstellen trouwens dat je het zo voelt) Ik vind het juist super knap dat je het zo bijelkaar weet te scharrelen en toch nog elke dag warm eten op tafel kan zetten, gezond en al en ook nog wat extra kan doen als je vrienden op bezoek krijgt. Ik kan er nog wat van leren
woensdag 27 oktober 2010 om 10:27
Ik heb hier een recept voor echt een subliem lekkere eiersalade. Kost haast niks en je hebt me een berg eiersalade! Daar kun je aardg wat toastjes mee besmeren en is vele malen lekkerder dan die kant en klare doosjes. Hij is ook zo klaar.
Eiersalade
Ingredienten voor ca. 300 gr. eiersalade
· 4 eieren
· 4 el mayonaise
· 1 el ketchup
· 1 tl mosterd
· 1 tl kerriepoeder
· peper & zout
· evt. augurk
Bereiding
Kook de eieren (hard) Nadat deze zijn afgekoeld, pellen en met de eiersnijder in stukjes snijden. Doe vervolgens de mayonaise, ketchup, mosterd, kerriepoeder in de schaal van de gesnipperde eieren en roer het door elkaar.
Voeg vervolgens naar smaak nog wat zout, peper en wat meer kerriepoeder toe.
Laat het vervolgens lekker koud worden in de koelkast, dan smaakt het nog beter.
Wat ook lekker erdoor is, een gesnipperde augurk.
Eiersalade
Ingredienten voor ca. 300 gr. eiersalade
· 4 eieren
· 4 el mayonaise
· 1 el ketchup
· 1 tl mosterd
· 1 tl kerriepoeder
· peper & zout
· evt. augurk
Bereiding
Kook de eieren (hard) Nadat deze zijn afgekoeld, pellen en met de eiersnijder in stukjes snijden. Doe vervolgens de mayonaise, ketchup, mosterd, kerriepoeder in de schaal van de gesnipperde eieren en roer het door elkaar.
Voeg vervolgens naar smaak nog wat zout, peper en wat meer kerriepoeder toe.
Laat het vervolgens lekker koud worden in de koelkast, dan smaakt het nog beter.
Wat ook lekker erdoor is, een gesnipperde augurk.
woensdag 27 oktober 2010 om 10:42
Voor mij is het echt een sport geworden om "goedkoop" boodschappen te doen.
Maandag boodschappen gedaan bij de C1000, en voor ¤15 5 speklappen, 4 corden blues, aardappelpuree, andijvie, zakje voor jus, speklapkruiden, 2 zakken krieltjes en een pot sperciebonen voor gehaald.. Dat is voor 2 avonden eten voor 3 personen ( ik, vriend en schoonpaps, dus 2 grote eters -> ¤ 2.50 pp/d )
Ik bepaal het menu altijd aan de hand van de aanbiedingen van elke supermarkt. Meestal kom ik uit op zo'n ¤ 10 per maaltijd voor 3 personen..
Maandag boodschappen gedaan bij de C1000, en voor ¤15 5 speklappen, 4 corden blues, aardappelpuree, andijvie, zakje voor jus, speklapkruiden, 2 zakken krieltjes en een pot sperciebonen voor gehaald.. Dat is voor 2 avonden eten voor 3 personen ( ik, vriend en schoonpaps, dus 2 grote eters -> ¤ 2.50 pp/d )
Ik bepaal het menu altijd aan de hand van de aanbiedingen van elke supermarkt. Meestal kom ik uit op zo'n ¤ 10 per maaltijd voor 3 personen..
woensdag 27 oktober 2010 om 10:44
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien staat hij er al, maar een site die ik nogal eens gebruik is http://www.allesvoorniks.nl/
woensdag 27 oktober 2010 om 10:47
Nou, deze week eigenlijk niet echt gevrekt.. wel een mooi bankstel gekocht voor 300 euro, een 2 en 3 zitter.. en meneer komt hem ook nog brengen..
Zit weer door mijn salaris heen. Heb mijn salaris er echt doorheen gesmeten..
Ontzettend erg maar heb verkeerd gerekend.. lekker dus.. Komende maand ga ik echt per week een budget opstellen en niet klakkeloos uit eten en shoppen haha..
Heb komende zaterdag een groot feest. Wel gratis entree, maar nog.. Heb nog 100 te besteden tot einde volgende week.. Drinken kost natuurlijk ook geld.. Wat zal ik doen?
Zit weer door mijn salaris heen. Heb mijn salaris er echt doorheen gesmeten..

Heb komende zaterdag een groot feest. Wel gratis entree, maar nog.. Heb nog 100 te besteden tot einde volgende week.. Drinken kost natuurlijk ook geld.. Wat zal ik doen?