Cillit Bang!
woensdag 27 oktober 2010 om 10:30
De (ex) interieurverzorgster van mijn ouders deed het hele huis met 'dikblek'. Alles werd wel schoon, maar ze weigerde dus iets anders dan dikbleek...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
woensdag 27 oktober 2010 om 10:38
Ik gebruik voor de badkamer Anti-kal (man en ik snappen die reclame op tv niet, wonen die vrouwen met één man in huis?!) en in voor de keuken, heb ik op aanraden van dit forum, Dasty bij de Wibra gekocht. Ik ben tevreden met Dasty, mijn RVS afzuigkap was in één klap vet vrij. Ook Jif voor het aanrechtblad werkt prima. Beetje Anti-kal in de gootsteen en op de kraan.
woensdag 27 oktober 2010 om 10:51
Ik gebruik ook altijd Blue Wonder. Je hebt een blauwe fles en een roze. De ene is voor kalk, de andere voor vet- en zeepresten. Werken allebei goed maar vooral die voor kalk is fijn. Je kan het in een spuitbus doen (verdund of onverdund) en dan zo op de douchecabine/tegels sprayen. Even in laten werken en je ziet de kalk van het glas aflopen. Er zat ook nogal een laag op toen ik het voor de eerste keer gebruikte