Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Gewoon iene-miene-mutte Jennie ... en morgen weer in bad

Godiva vind ik heerlijk, ik ben dol op jasmijn (heb ook Tuca Tuca parfum) al is het bij jasmijn wel een kwestie van MET MATE!! Jasmin & Henna Fluff Ease vind ik bijvoorbeeld echt wat te en van Tuca Tuca gebruik ik maar een beetje, ik heb de solid gekocht want die is wat minder sterk
Bij welke Lush winkel was je dan Wanogwatta?

Denk eigenlijk ook dat het met de drukte te maken heeft. Alhoewel ze in Antwerpen geloof ik echt alleen in de sjaaltjes inpakken...

Karma vind ik lekker ruiken ja.

Daar heb ik ook de solid perfume van, maar eh... waar die is?? Ergens in een tas, denk ik zo...
Vrijdag toch lekker even wat spulletjes gehaald!

De bubblegum lip scrub, klein flesje Snow Fairy, Snowcake en een ginger bread house. Heb ik vast iets lekkers voor in bad als we een weekendje weg gaan
Klinkt goed! Ik ben benieuwd wanneer dat mijn bestelling uit de UK binnenkomt!
Op de UK site kun je alleen met creditcard betalen toch? Of kan het ook met paypall? Eigenlijk wil ik ook gewoon daar bestellen, scheelt behoorlijk in de kosten! Maar misschien dat ik in december nog een dagje Londen ga doen met een vriendin, dus dan kan ik daar mooi inslaan, haha ;)
Bedankt VC, ik heb hem inderdaad gevonden.

Ik ben zaterdag geweest maar jee, dat was een grote fout. Het is gewoon te leuk en te duur.

Heb een bruisbal met rozen, grogg douchgel en jelly voor onder de douche gekocht. Nou maar eens kijken of het echt zo goed is als jullie allemaal beweren... :-)
Janna, Kalverstraat. Met de drukte viel t wel mee..misschien had ze geen zin.
Ja, op de UK site kan je alleen met credit card betalen ja..
Op de NL site kan je wel met Ideal betalen, maar die is niet goedkoper.
aaargh ik had besteld op maandag, komt dhl mn pakje aanbieden op donderdag en op vrijdag terwijl ik op het werk was! nu moet mn vriend het vandaag 15 km verderop gaan ophalen (waardeloos) en heb ik mn spullies vanavond pas!!!
Hmmz, die creditcard heb ik dus niet..

Als er iemand binnenkort op de Lush UK site gaat bestellen, zou die dan voor mij een snow fairy lip tint mee willen bestellen Vind het een beetje jammer om er bijna ¤10,- voor te betalen terwijl hij daar 4 pond is..
Oh, da's balen Pepernoek... Als het qua gewicht kan, neem ik ook altijd die andere (die is ook nog goedkoper ook)

Arwyn, ik heb dus net al besteld...
Ik heb helemaal niet op gewicht gelet, en er was ook maar één optie bij verzenden. Kan ik die andere optie alleen nemen als ik een lager gewicht bestel?

Vind DHL echt stom, dat ophalen kan alleen 15 km verderop en je kan er alleen met de auto komen!
Ja, als je onder een bepaald gewicht hebt kun je kiezen. Hij staat dan wel op DHL en die is ook duurder ook. Maar met dat rijtje wat ik laatst noemde hier, kon ik dus wel nog die goedkopere kiezen. En dan brengt in NL de TNT het gewoon. En kun je het dus bij het postkantoor ophalen als je niet thuis was.
En, heb je je pakje al Pepernoek?

Ik denk dat de mijne donderdag komt. (of heel misschien morgen al)
Ik heb mn pakje! Heb mn vriend erheen gestuurd. Ik heb heerlijke dingen:

- big 2

- dream cream 2 (ik vind de geur niet super, maar hij werkt als een van de enige op mn droge wintervel zonder zon vettig laagje achter te laten)

- mudflats 6 (maar ik heb een excuus: ik vind deze heerlijk voor na het sporten en ik heb net een sportdip achter de rugm nu wil ik er weer vol voor gaan met mn lekkere mudflatsdouche erachteraan!)

- the comforter (vind de geur niet lekker tot nu toe, weet niet hoe hij in bad is...)

- hiwtk 2 (weet ook niet waarom ik deze wilde behalve de geur, ga deze in mn kleerkast leggen denk ik)

profejs van happy hippy, charlotte island (is die altijd zo donker???, karma (vind ik vies) en een nieuwe zeep met iets van ice in de naam (nog niet uitgepakt)

Ga vanavond beginnen met gebruiken!
Pepernoek: Klinkt goed!

Ik ben vooral erg benieuwd naar hoe je Big vind (of heb je daar al ervaring mee?). Het lijkt me wel wat, vind hem alleen wel behoorlijk prijzig voor een shampoo..

HIWTK wil ik ook nog eens hebben! Maar moet eerst even een paar andere zepen opmaken van mezelf, haha. Misschien maar even geen puff meer gebruiken, dan gaat het wat sneller ;)
Klinkt goed allemaal Pepernoek! Ik heb ook een keer een monster van Charlotte Island gehad, die was in het bakje vrij donker ja. Ik heb er niets meegedaan alleen. Denk weggegeven of weggegooid...

Wat had je dan van Karma? Karma is wel echt zo'n geur die je of echt lekker vindt of echt niet.

Mudflats ken ik niet... maar blijkbaar is het een aanrader?
Wat is mudflats?
Mud flats
Ik heb gister mijn eerste Lush producten gekregen van www.wearefashion.nl (Cadeautje! Lief!)

Nu ruikt heel mijn huis lekker... even kijken hoor het gaat om het Good Karma pakket met 80 gr zeep en 100gr shampoo. Lekkerrr!!!
haha, ja, karma, je houdt ervan of je haat het. ik vrees dat ik bij de laatste groep hoor...

mudflats is een geniaal zeepje van modder, rozemarijn en citroen. het is heel fris maar toch ook warm qua geur, heeft zon soort hammamluchtje. en het scrubt heel zacht, en je huid wordt er heel zacht van. Ik scrub altijd met een scrubhandschoen met mudflats erop en dan daarna smeren met dream cream. succesrecept voor heel zachte, mooie huid! werkt ook goed tegen rode bultjes op bovenarmen/onderbenen.
Oh, dan moet ik dat ook maar eens gaan proberen, die combi! Ik heb die bultjes altijd op m'n bovenarmen. Ben er inmiddels wel aan gewend, maar in de zomer staat het toch iets minder leuk!

Bedacht me dat m'n ouders als het goed is een CC hebben, dus die dan maar eens lief aankijken of ik die even mag gebruiken, haha.
Kan je zo een mud flats maar een keer gebruiken?
Dat denk ik niet hoor Witchke. Ik denk dat het een soort stuk is, net als zeep.

Ik heb de nieuwe Lushtimes binnen, ideaal, gewoon per post!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven