3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 16:27
woensdag 27 oktober 2010 om 16:28
De poppetjes vonden het leuk!
Zo'n leuk gezicht om die stralende gezichten te zien!
2 poppetjes met met aangekoekt snot, knalrode wangen, van top tot teen onder het zand, rode regenlaarzen, en druppels water op hun gezicht, en genieten! geweldig!
Poppehond heeft heerlijk gerend en kuilen gegraven!
En met z'n allen warme chocolademelk met slagroom, lekker opwarmen aan je hete mok, wiebeldende beentjes op een veels te grote stoel!
En straks lekker een warme douche, ze zitten nu lekker chips te eten!
Zo'n leuk gezicht om die stralende gezichten te zien!
2 poppetjes met met aangekoekt snot, knalrode wangen, van top tot teen onder het zand, rode regenlaarzen, en druppels water op hun gezicht, en genieten! geweldig!
Poppehond heeft heerlijk gerend en kuilen gegraven!
En met z'n allen warme chocolademelk met slagroom, lekker opwarmen aan je hete mok, wiebeldende beentjes op een veels te grote stoel!
En straks lekker een warme douche, ze zitten nu lekker chips te eten!
woensdag 27 oktober 2010 om 16:35
Jeetje wat is er een hoop geschreven vanmiddag zeg!!
Er flitsen tijdens het lezen allerlei reacties door mn hoofd en eigenlijk zou ik die nu allemaal in één prachtige zin willen verwoorden, een zin die gelijk alles omvat.
Maar dat gaat niet lukken, er zijn zoveel verschillende meningen. Dus ik blijf gewoon doen wat ik doe, en zijn wie ik ben. Als wie dan ook denkt dat er bewust mensen genegeerd worden , dan vind ik alleen maar jammer dat iemand zo slecht over een ander kan denken.
Dus blijf ik vanaf nu ook gewoon vragen wat ik wil vragen, inclusief: hoe is het met je? En wil je geen antwoord geven dan doe je dat niet... of je zegt dat je nu even geen antwoord wil geven, heel simpel!
En nog iets - ja ik zit me best een beetje boos te maken eigenlijk, en dan voornamelijk over de post van Egel. Want leed is niet te vergelijk... en dat de een een ongeneeslijke ziekte heeft wil niet zeggen dat de ander niet mag vloeken als ie zn kleine teentje stoot. En ook degene die hier zn kleine teen stoot moet dat hier kwijt kunnen, en alles daar tussenin.
Ik snap eigenlijk niet waar deze onvrede ineens vandaan komt. Als ik voor mezelf spreek: ik vind het fijn als er geolifant wordt terwijl ik zit te klagen dat ik verschrikkelijk voor de tiende keer mn kleine teen heb gestoten. Ik vind het fijn dat de humor er tussendoor komt en dat iedereen zn ei hier kwijt kan.
En over de vraag of mensen meer op hun bord krijgen dan ze aankunnen daar kunnen we nog wel 70 topics mee vullen, evenals de vraag of een depressie een luxe probleem is of niet. Daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.
Verder voor iedereen en dan bedoel ik ook iedereen! En ik hoop, maar ik vrees met grote vrezen, dat 3000 kan doorgaan waar we gebleven waren, met ruimte voor iedereen... en de ene keer moet je die ruimte pakken, de andere keer hoef je daar geen moeite voor te doen. Maar zeg... vraag... schreeuw... huil... vertel... want het gaat om JOU !
Er flitsen tijdens het lezen allerlei reacties door mn hoofd en eigenlijk zou ik die nu allemaal in één prachtige zin willen verwoorden, een zin die gelijk alles omvat.
Maar dat gaat niet lukken, er zijn zoveel verschillende meningen. Dus ik blijf gewoon doen wat ik doe, en zijn wie ik ben. Als wie dan ook denkt dat er bewust mensen genegeerd worden , dan vind ik alleen maar jammer dat iemand zo slecht over een ander kan denken.
Dus blijf ik vanaf nu ook gewoon vragen wat ik wil vragen, inclusief: hoe is het met je? En wil je geen antwoord geven dan doe je dat niet... of je zegt dat je nu even geen antwoord wil geven, heel simpel!
En nog iets - ja ik zit me best een beetje boos te maken eigenlijk, en dan voornamelijk over de post van Egel. Want leed is niet te vergelijk... en dat de een een ongeneeslijke ziekte heeft wil niet zeggen dat de ander niet mag vloeken als ie zn kleine teentje stoot. En ook degene die hier zn kleine teen stoot moet dat hier kwijt kunnen, en alles daar tussenin.
Ik snap eigenlijk niet waar deze onvrede ineens vandaan komt. Als ik voor mezelf spreek: ik vind het fijn als er geolifant wordt terwijl ik zit te klagen dat ik verschrikkelijk voor de tiende keer mn kleine teen heb gestoten. Ik vind het fijn dat de humor er tussendoor komt en dat iedereen zn ei hier kwijt kan.
En over de vraag of mensen meer op hun bord krijgen dan ze aankunnen daar kunnen we nog wel 70 topics mee vullen, evenals de vraag of een depressie een luxe probleem is of niet. Daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.
Verder voor iedereen en dan bedoel ik ook iedereen! En ik hoop, maar ik vrees met grote vrezen, dat 3000 kan doorgaan waar we gebleven waren, met ruimte voor iedereen... en de ene keer moet je die ruimte pakken, de andere keer hoef je daar geen moeite voor te doen. Maar zeg... vraag... schreeuw... huil... vertel... want het gaat om JOU !
woensdag 27 oktober 2010 om 16:38
Wat klinkt dat heerlijk Pop!! En vooral van die wiebelende beentjes
Wij zijn vandaag goed bezig geweest!
- uitgeschreven bij de KVK
- ingeschreven bij de KVK
- rek.nr bij de bank geopend
- winkel verder uitgeruimd
- heel veel naar het grof vuil gebracht (in de regen!!)
En nu mag ik ff zitten van mezelf
Wij zijn vandaag goed bezig geweest!
- uitgeschreven bij de KVK
- ingeschreven bij de KVK
- rek.nr bij de bank geopend
- winkel verder uitgeruimd
- heel veel naar het grof vuil gebracht (in de regen!!)
En nu mag ik ff zitten van mezelf
woensdag 27 oktober 2010 om 16:39
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:35:
Jeetje wat is er een hoop geschreven vanmiddag zeg!!
Er flitsen tijdens het lezen allerlei reacties door mn hoofd en eigenlijk zou ik die nu allemaal in één prachtige zin willen verwoorden, een zin die gelijk alles omvat.
Maar dat gaat niet lukken, er zijn zoveel verschillende meningen. Dus ik blijf gewoon doen wat ik doe, en zijn wie ik ben. Als wie dan ook denkt dat er bewust mensen genegeerd worden , dan vind ik alleen maar jammer dat iemand zo slecht over een ander kan denken.
Dus blijf ik vanaf nu ook gewoon vragen wat ik wil vragen, inclusief: hoe is het met je? En wil je geen antwoord geven dan doe je dat niet... of je zegt dat je nu even geen antwoord wil geven, heel simpel!
En nog iets - ja ik zit me best een beetje boos te maken eigenlijk, en dan voornamelijk over de post van Egel. Want leed is niet te vergelijk... en dat de een een ongeneeslijke ziekte heeft wil niet zeggen dat de ander niet mag vloeken als ie zn kleine teentje stoot. En ook degene die hier zn kleine teen stoot moet dat hier kwijt kunnen, en alles daar tussenin.
Ik snap eigenlijk niet waar deze onvrede ineens vandaan komt. Als ik voor mezelf spreek: ik vind het fijn als er geolifant wordt terwijl ik zit te klagen dat ik verschrikkelijk voor de tiende keer mn kleine teen heb gestoten. Ik vind het fijn dat de humor er tussendoor komt en dat iedereen zn ei hier kwijt kan.
En over de vraag of mensen meer op hun bord krijgen dan ze aankunnen daar kunnen we nog wel 70 topics mee vullen, evenals de vraag of een depressie een luxe probleem is of niet. Daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.
Verder voor iedereen en dan bedoel ik ook iedereen! En ik hoop, maar ik vrees met grote vrezen, dat 3000 kan doorgaan waar we gebleven waren, met ruimte voor iedereen... en de ene keer moet je die ruimte pakken, de andere keer hoef je daar geen moeite voor te doen. Maar zeg... vraag... schreeuw... huil... vertel... want het gaat om JOU !eens!
Jeetje wat is er een hoop geschreven vanmiddag zeg!!
Er flitsen tijdens het lezen allerlei reacties door mn hoofd en eigenlijk zou ik die nu allemaal in één prachtige zin willen verwoorden, een zin die gelijk alles omvat.
Maar dat gaat niet lukken, er zijn zoveel verschillende meningen. Dus ik blijf gewoon doen wat ik doe, en zijn wie ik ben. Als wie dan ook denkt dat er bewust mensen genegeerd worden , dan vind ik alleen maar jammer dat iemand zo slecht over een ander kan denken.
Dus blijf ik vanaf nu ook gewoon vragen wat ik wil vragen, inclusief: hoe is het met je? En wil je geen antwoord geven dan doe je dat niet... of je zegt dat je nu even geen antwoord wil geven, heel simpel!
En nog iets - ja ik zit me best een beetje boos te maken eigenlijk, en dan voornamelijk over de post van Egel. Want leed is niet te vergelijk... en dat de een een ongeneeslijke ziekte heeft wil niet zeggen dat de ander niet mag vloeken als ie zn kleine teentje stoot. En ook degene die hier zn kleine teen stoot moet dat hier kwijt kunnen, en alles daar tussenin.
Ik snap eigenlijk niet waar deze onvrede ineens vandaan komt. Als ik voor mezelf spreek: ik vind het fijn als er geolifant wordt terwijl ik zit te klagen dat ik verschrikkelijk voor de tiende keer mn kleine teen heb gestoten. Ik vind het fijn dat de humor er tussendoor komt en dat iedereen zn ei hier kwijt kan.
En over de vraag of mensen meer op hun bord krijgen dan ze aankunnen daar kunnen we nog wel 70 topics mee vullen, evenals de vraag of een depressie een luxe probleem is of niet. Daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.
Verder voor iedereen en dan bedoel ik ook iedereen! En ik hoop, maar ik vrees met grote vrezen, dat 3000 kan doorgaan waar we gebleven waren, met ruimte voor iedereen... en de ene keer moet je die ruimte pakken, de andere keer hoef je daar geen moeite voor te doen. Maar zeg... vraag... schreeuw... huil... vertel... want het gaat om JOU !eens!
a docter a day keeps the apple away
woensdag 27 oktober 2010 om 16:41