3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 20:06
Ik ben er ook weer!
En mijn grote zus heeft mij uitgelegd dat we volgende week donderdag het voorlopig koopcontract tekenen, dat we dan een overdrachtsdatum horen en dat we dan 6 weken hebben om de financien rond te krijgen. En ze is niet blij want ze denkt dat ik nu alle verhuishulp wegkaap maar de mensen moeten zelf kiezen toch? *en aangezien ik iedereen heb geholpen en zij niet, snap ik dat ze daar bang voor is *
En mijn grote zus heeft mij uitgelegd dat we volgende week donderdag het voorlopig koopcontract tekenen, dat we dan een overdrachtsdatum horen en dat we dan 6 weken hebben om de financien rond te krijgen. En ze is niet blij want ze denkt dat ik nu alle verhuishulp wegkaap maar de mensen moeten zelf kiezen toch? *en aangezien ik iedereen heb geholpen en zij niet, snap ik dat ze daar bang voor is *
woensdag 27 oktober 2010 om 20:15
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 20:08:
Chooc... ik denk dat je het koopcontract bedoelt i.p.v. het huurcontract
Moeten jullie er veel aan gaan klussen of kun je er gelijk in?
Hihi.. Dank Bi, heb het gelijk veranderd Is nog nieuw allemaal he
Alles 1 likje verf (is allemaal netjes hoor maar kleine plekjes moeten opnieuw dus doen we meteen alles 1 keer ivm kleurverschil), kozijnen en deuren lichtere kleur geven, laminaat erin en we kunnen erin!
Maarr .. we laten eerst de keuken verbouwen. Wat er nu inzit is een saaie oude huurwoningkeuken en mijn oom zit in de keukens dus doen we er een grote hoek keuken in. Erg fijn
*sorry duurt langer met reageren, moet iedereen bellen van MM*
Chooc... ik denk dat je het koopcontract bedoelt i.p.v. het huurcontract
Moeten jullie er veel aan gaan klussen of kun je er gelijk in?
Hihi.. Dank Bi, heb het gelijk veranderd Is nog nieuw allemaal he
Alles 1 likje verf (is allemaal netjes hoor maar kleine plekjes moeten opnieuw dus doen we meteen alles 1 keer ivm kleurverschil), kozijnen en deuren lichtere kleur geven, laminaat erin en we kunnen erin!
Maarr .. we laten eerst de keuken verbouwen. Wat er nu inzit is een saaie oude huurwoningkeuken en mijn oom zit in de keukens dus doen we er een grote hoek keuken in. Erg fijn
*sorry duurt langer met reageren, moet iedereen bellen van MM*