Het Theehuis
zaterdag 1 december 2007 om 23:04
Truste allebei, allemaal.
Ik heb slechte Hillbilly film met Patrick Swayze (echt masochistisch, ik weet het ) gekeken. Nu nog even wat kadootjes inpakken en verder met surpise.
Lief, dat woowwmoma Vish, zit hiet met grote grijns
Luna, ooe wat een berg kado's, leuk hoor. Frituurpannetje klinkt heul Belgisch
Kess, ook lekker slapen. Even bijtanken
Diri, gewoon zomaar
Eow, ja gek dan dat programma. Ben benieuwd hoe het met hem was vanavond.
Ceetje inderdaad stoer man, ik zou hard wegrennen bij die Sint
Heb van jongere fotografe-zus fotos van intocht gehad per mail. Zal morgen wel even een in Theehuus zetten. Nu nog actieverig doen en dan slapen. Chica werd net even wakker en die heb ik met zelfverzonnen egoboost liedje weer in slaap gezongen. Lief mooi bladerbla prinses. Wal zal die lekker dromen
Ik heb slechte Hillbilly film met Patrick Swayze (echt masochistisch, ik weet het ) gekeken. Nu nog even wat kadootjes inpakken en verder met surpise.
Lief, dat woowwmoma Vish, zit hiet met grote grijns
Luna, ooe wat een berg kado's, leuk hoor. Frituurpannetje klinkt heul Belgisch
Kess, ook lekker slapen. Even bijtanken
Diri, gewoon zomaar
Eow, ja gek dan dat programma. Ben benieuwd hoe het met hem was vanavond.
Ceetje inderdaad stoer man, ik zou hard wegrennen bij die Sint
Heb van jongere fotografe-zus fotos van intocht gehad per mail. Zal morgen wel even een in Theehuus zetten. Nu nog actieverig doen en dan slapen. Chica werd net even wakker en die heb ik met zelfverzonnen egoboost liedje weer in slaap gezongen. Lief mooi bladerbla prinses. Wal zal die lekker dromen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 2 december 2007 om 10:09
Heb het gezien hoor, Vish, had tv tussen computeren en sinterklaasknutselen gewoon aan staan
Vond het wel een langdradige film trouwens.
Goedemorgen allemaal. Wat een echte zondag zeg. Regenachtig. Moet zo toch nog wat laatste dingen voor Sinterklaas halen, tis hier koopzondag. Overal denk ik. Vanmidag komt mijn moeder langs, die komt ook eten. Nu eerst maar even koffie en puiruimen in huis
Hoe was de nacht Kess? Vito goed geslapen? En bij alle anderen? Frummels zich gedragen? Nemo, Ceetje en Wup?
Vond het wel een langdradige film trouwens.
Goedemorgen allemaal. Wat een echte zondag zeg. Regenachtig. Moet zo toch nog wat laatste dingen voor Sinterklaas halen, tis hier koopzondag. Overal denk ik. Vanmidag komt mijn moeder langs, die komt ook eten. Nu eerst maar even koffie en puiruimen in huis
Hoe was de nacht Kess? Vito goed geslapen? En bij alle anderen? Frummels zich gedragen? Nemo, Ceetje en Wup?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 2 december 2007 om 10:42
Hier ook nog wat sintdingetjes die op het lijstje staan. Inpakpapier is op, en dat is wel redelijk cruciaal. Verder nog even langs de bakker (zou die ook open zijn vandaag?) om lekkere warme broodjes te reserverenn voor woensdag. Dat is bij ons echt al jarenlang traditie. Bij pakjesavond eet je soep en hartige broodjes. En tussendoor pakjes uitpakken. Verder heb ik geen pepernoot in huis en dat kán natuurlijk niet. Don is nu weken, maar zodra hij terug is, ga ik gauw mijn lijstje afwerken. Kindjes neem ik niet mee, want Tony had vannacht weer fijne kotsepisode en Vito heeft zo om de twee uur een spuitluier. Heb de afgelopen 24 uur 4 kotskakwassen gedraaid. Heb het idee dat het hele huis ook naar kotskak ruikt.
Eigenlijk zou ik nu met Tony en mijn ouders en mijn broer en neefje in de schouwburg moeten zitten. Mijn ouders hadden kaartjes gekocht voor Sinttoneel. Echt jammer dat dat nu niet doorgaat. Ik heb het idee dat ik al wekenlang, maandenlang afspraken aan het afzeggen ben omdat ik of één van de kinderen weer eens ziek is.
Zo, einde klaagzang.
Ik zie je plaatje niet, Vish, maar ik neem aan dat het een zalig ontbijtje is. Thanks!
Eigenlijk zou ik nu met Tony en mijn ouders en mijn broer en neefje in de schouwburg moeten zitten. Mijn ouders hadden kaartjes gekocht voor Sinttoneel. Echt jammer dat dat nu niet doorgaat. Ik heb het idee dat ik al wekenlang, maandenlang afspraken aan het afzeggen ben omdat ik of één van de kinderen weer eens ziek is.
Zo, einde klaagzang.
Ik zie je plaatje niet, Vish, maar ik neem aan dat het een zalig ontbijtje is. Thanks!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 2 december 2007 om 10:50
Hier ook al aan de spuitkakkerijen Kess, wat een lucht he.
Ik baal nu eigenlijk wel dat ik geen Sint ga vieren. We doen kerst wel met hele familie en dan vanaf volgend jaar sint. maar als ik hoor hoe gezellig het dan bij jullie is dan vink mezelluf wel ff zielig.
Misschien ga ik wel even de stad in om cadeautje voor mezelf te kopen. Voor Nemo heb ik genoeg kadoerigs liggen en ik geloof dat marlin vanmiddag ook met een sintcadautje komt. (voor mij ook wat, ben benieuwd.)
Nemo ligt nu net in bed in ga even dweilen en misschien alvast de kerstzooi uit de kast rukken.
Ik baal nu eigenlijk wel dat ik geen Sint ga vieren. We doen kerst wel met hele familie en dan vanaf volgend jaar sint. maar als ik hoor hoe gezellig het dan bij jullie is dan vink mezelluf wel ff zielig.
Misschien ga ik wel even de stad in om cadeautje voor mezelf te kopen. Voor Nemo heb ik genoeg kadoerigs liggen en ik geloof dat marlin vanmiddag ook met een sintcadautje komt. (voor mij ook wat, ben benieuwd.)
Nemo ligt nu net in bed in ga even dweilen en misschien alvast de kerstzooi uit de kast rukken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 2 december 2007 om 10:58
Heerlijk he, al die sweet bells ringing & children singing. Kan me mateloos op de kerst verheugen en toch valt het me ieder jaat weer tegen. Heb ik het weer té mooi bedacht vooraf. Want vaak komt het er toch op neer dat je nét ergens heen gaat als de kinderen eigenlijk moeten slapen, dat je gerecht tóch niet helemaal is wat je ervan verwacht en dat dat leuke nieuwe shirtje eigenlijk helemaal niet lekker zit. Geef mij maar sitn. Ga de stad in Vish, koop een cadeautje en doe lekker met ons mee.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 2 december 2007 om 11:21
Wat een lucht hier...
Goeiemorgen.bijna middag,
Kess, is geen klaagzang hoor. 't Is idd al een hele tijd al ziek wat de klok slaat bij jullie. Ik hoop dat mannetjes snel weer helemaal beter zijn.
Ben jij al weer het vrouwtje?
En bij Vish ook al van dat. Ook beterschap voor Nemo.
Inad, ubermoeder met zelfverzonnen egoboost liedje. Klinkt wel heel lief hoor. Volgens mij ben jij een hele leuke mama.
Sinterklaas vind ik leuk nu met oudste,maar niet gezellig of zo.
Ben daarentegen wel een ware Kerstmuts. Maar same as Kess, valt het ieder jaar tegen. Kerst zelf dan, want de weken ervoor vind ik heul leuk met al die lampjes en zo. Iedereen lijkt ook net wat liever dan.
Kerstmis zelf vind ik altijd een desilussie. Saaie dag eigenlijk.
Hier is de nacht helemaal rustig verlopen met 2 slapende Frummels.
Net beide kinderen mee onder de douche genomen, liggen nu weer in bed.
Ik heb zo'n gevoel dat dit best eens een rustige zondag kan worden.
Goeiemorgen.bijna middag,
Kess, is geen klaagzang hoor. 't Is idd al een hele tijd al ziek wat de klok slaat bij jullie. Ik hoop dat mannetjes snel weer helemaal beter zijn.
Ben jij al weer het vrouwtje?
En bij Vish ook al van dat. Ook beterschap voor Nemo.
Inad, ubermoeder met zelfverzonnen egoboost liedje. Klinkt wel heel lief hoor. Volgens mij ben jij een hele leuke mama.
Sinterklaas vind ik leuk nu met oudste,maar niet gezellig of zo.
Ben daarentegen wel een ware Kerstmuts. Maar same as Kess, valt het ieder jaar tegen. Kerst zelf dan, want de weken ervoor vind ik heul leuk met al die lampjes en zo. Iedereen lijkt ook net wat liever dan.
Kerstmis zelf vind ik altijd een desilussie. Saaie dag eigenlijk.
Hier is de nacht helemaal rustig verlopen met 2 slapende Frummels.
Net beide kinderen mee onder de douche genomen, liggen nu weer in bed.
Ik heb zo'n gevoel dat dit best eens een rustige zondag kan worden.
zondag 2 december 2007 om 11:26
Met 2 onder de douche? Jeetje ik vind met 1 al een drama
Het weer wordt hier steeds slechter, ik geloof niet dat we nog naar buiten gaan.
Dan maar de kerstzooi geheel tegen mijn principes in alvast op gaan hangen. (Eigenlijk heb ik gewoon zin in de kerststal van LPX-D )
Het weer wordt hier steeds slechter, ik geloof niet dat we nog naar buiten gaan.
Dan maar de kerstzooi geheel tegen mijn principes in alvast op gaan hangen. (Eigenlijk heb ik gewoon zin in de kerststal van LPX-D )
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.