Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
@Liefmeisje; het is nu bijna 3 maanden uit tussen ex en mij... We zijn op een hele goede manier uit elkaar gegaan (alhoewel we er allebei veel verdriet van hadden), maar 2 weken geleden ontdekte ik iets... Ikke boos, impulsief smsje gestuurd, niks op terug gehoord. Eerst voelde dat goed, toen ging het knagen... We zijn altijd heel lief/ goed voor elkaar geweest en ik wilde zo niet uit elkaar gaan. Dus een 'verzoenend' mailtje gestuurd (ondanks dat we beiden kiezen voor geen contact), maar ook daarop geen reactie. En daarom was ik heel erg met hem bezig, kon het niet 'afsluiten' op deze manier. Uiteindelijk een smsje gestuurd dat ik graag reactie wilde, toen heeft hij alsnog teruggemaild. Ook een lief mailtje terug, en dat ik de reden dat ik nu wel weer verder kan. Nu is het weer 'goed', no hard feelings en daardoor ook weer rust in mijn hoofd.

(Zo, ik wilde dit even kort en bondig neerzetten, maar blijk daar wederom niet zo goed in haha!)

Maar goed, zolang we dus geen contact hebben én ik weet dat we met respect en liefde terugkijken op onze relatie, heb ik over het algemeen rust in mijn hoofd wat betreft ex.

Trouwens goed dat je even de sinterklaasgedichten noemde, ik moet er ook nog twee schrijven!!!
Wauw! Eindelijk eens een leuke vrouw rechts in beeld....dat is écht de eerste die er aardig uitziet sinds het nieuwe forum. Vreemd eigenlijk....ik val niet zo op blond

Iedereen druk aan de sinterklaasgedichten?
Ik zie van die vrouw alleen maar het topje van haar hoofd.... Is prima, ik hoef er dan ook niet de hele tijd tegenaan te kijken!

Halvemaan, exbussiness dus, lastig he? Mn ex en ik zijn alweer bijna twee jaar uit elkaar en hij had heel snel na mij een nieuw vriendinnetje, wat ik echt erg slecht trok. Dat is inmiddels uit hoorde ik viavia.

Gisteren heb ik m even gesproken via msn, iets wat hij nooit doet eigenlijk, dus ik was al benieuwd wat hij wilde vertellen. Het was eerlijk gezegd gewoon een lekker bijklets-praatje, maar op een gegeven moment vertelde hij dat hij weer een nieuwe vriendin heeft. En ik (ik voel me zo stom) heb daar gewoon een beetje moeite mee. Niet dat ik hem terug wil, maar ik denk dat het meer te maken heeft dat hij wel nieuwe relaties heeft en ik nog allenig ben. Balen is dat...

Maar goed, ga maar weer lekker verder met mn leven, moet ook mn huis opruimen en nog boodschappen doen.

Heb mezelf luiertijd gegeven vanochtend/middag. Doen jullie dat ook wel eens? Gewoon tot lang in je bed liggen en en boek lezen/tvkijken, terwijl je weet dat de hele wereld om je heen actief en nuttig bezig is. Ik ben eindelijk zover dat ik me er niet meer schuldig over voel!

Vleer, je moet me toch nog ns uitleggen wie Mr2 06 is.... Stap ze vanavond!
pop1980 wijzigde dit bericht op 01-12-2007 15:34
Reden: Ik kan niet typen...
% gewijzigd
quote:pop1980 schreef op 01 december 2007 @ 15:34:

Ik zie van die vrouw alleen maar het topje van haar hoofd.... Is prima, ik hoef er dan ook niet de hele tijd tegenaan te kijken!

Resolutie van je beeldscherm eens hoger zetten Pop?
Zal t verhaal Mr206 even uit de doeken doen.. Langverhaal wordt t denk ik ..

Ik leerde M206 kennen via RP , elkaar ontmoet in aug. Leuk gezellig gezoend. De week erop elkaar weer ontmoet was ook leuk en gezellig ook weer gezoend.

Daarna kon ik een tijdje niet afspreken omdat ik andere afspraken in t weekend had incl moeten werken.

Daarna zouden we afspreken op een zaterdag, maar ik heb toen moeten afzeggen omdat mijn werk erg omhoog zat met personeel.

WEl contact gehouden met elkaar, maar hij kwam al vrij snel met smsjes als Ik denk aan je , ben verliefd op je e.d En daar schrok ik van.. Zo zag ik het nl nog helemaal niet. Vind hem wel leuk maar mis een bepaalde WAUW gevoel , t verlangen om hem te bespringen zeg maar noem t maar geilheid. Stukje lichaamsaantrekkingskracht miste denk ik.

Maar als hij er niet is denk ik wel aan hem en ergens mis ik hem ook wel , maar als ik bij hem ben is dat gevoel weer helemaal weg en denk ik : wanneer kani k naar huis ?

2 weken geleden zouden we weer afspreken maar heb ik met een stomme smoes de date afgezegd.. Ergens denk ik nu : Oke er mee kappen of toch een kans geven om te kijken wat er uiteindelijk gaat groeien..

Maar als ik dit verhaal zo terug lees denk ik KAPPEN
Hey Vleer,

Als ik je verhaal zo lees zou ik hetzelfde doen....ermee stoppen. Die bepaalde aantrekkingskracht zal er toch moeten zijn, toch? Het missen wat jij hebt, zal meer zijn op een vriendschappelijke manier...

Fijne avond!
Of het missen is het missen van n leifde in het algemeen, wat je op hem projecteert!
...En P.S. Met mn resolutie is het goed, ligt aan mn web-browser (of hoe het het) Als ik het via Internet Explorer doe zie ik dr wel!
Ja hoor ik ga uit en kom ZV(zoenvriendje van 2 weken geleden tegen)

Staan praten tis duidelijk dat ie beetje boos is .. En waarom ?

Nouww omdat ik vorige week zaterdag behoorlijk dronken was en hij mij snachts belde.. Ik heb allemaal warrige verhalen verteld o.a gezegd dat ik Brooooooodddjeeeenuchter was.. En dat mijn ouders weg waren dat weekend en dat hij wel langs kon komen.. En even later had ik gezegd dat mijn ouders er wel waren. En een dag later had ik hem een sms gestuurd met dat ik wel dronken was en met een excusses erin voor mijn wartaal en dronkenschap.

Hij vond dat ik gewoon een potje stond te liegen tegen hem, dat ik t ene moment dit zei en t andere moment iets anders. Verder zei hij dat ie mij een onwijs leuke meid vind maar niet achter mij had gezocht dat ik zulke warrige verhalen zat te vertellen en zat te liegen tegen hem(terwijl ik t geen liegen vind ik stak hem gewoonde gek aan omdat ik dronken was). Come on ik was dronken(en hij zelf ook nb.) Heb dag later hem gesmst en geprobeerd te bellen om t uit te leggen.. Toen hij niet opnam heb ik niets meer van mij laten horen..

Maar in de kroeg was t zo warrig praten met elkaar (ben nu echt WEL nuchter was nl de BOB) dus heb hem gezegd dat ik hem morgen(zondag) avond zou bellen om t een en ander uit te leggen. (eigenlijk heb ik weinig meer uit te leggen , als hij zijn mening en oordeel al heeft over mij )

Heb nog wel in de kroeg gezegd.. joh als jij denkt dat ik sta te liegen , moet je dat vooooooraaaal blijven denken.. Ik weet zelf wel beter..

Naja waar dit gaat eindigen geen idee maar vind t nu al stom ...
Tjee vleermuis, wat een gedoe en dat nog wel met een SV! Maar idd, als hij zo wil denken is dat zijn probleem! En ik zou ook stoppen met mr.2.06, of aangeven dat je alleen maar vriendschap wil?

En Pop, ik denk idd dat je het juist van hem niet zo goed kan hebben dat hij wel een relatie heeft en jij niet... Ik heb dat ook een beetje met ex. Ik gun hem alles, wil hem ook niet terug (alhoewel soms...), maar kan er echt jaloers op zijn dat hij binnen 2 maanden een totaal nieuw leventje had. Nadat het uit ging kreeg hij andere woonruimte (moest ook wel, want hij zou bij mij intrekken), hij is afgestudeerd, heeft een nieuwe baan en een nieuwe vriendin. Hij had dus heel snel een totaal ander leven! En ik niet! Single, dezelfde baan, dezelfde flat. Nu ben ik blij met mijn flat, en ben ik ondertussen ook aan het solliciteren. Maar toch, gewoon het feit dat hij in 2 maanden tijd heel zijn leven heeft omgegooid zorgt nog wel eens voor jaloerse gevoelens. Niet ten opzichte van zijn vriendin, maar ten opzichte van hem!
Vleer, jullie waren beiden dronken en ja....dan kan je nogal warrige verhalen vertellen...vind persoonlijk dat je ZV een beetje overdreven reageert. Je hebt notabene nog je excuses aangeboden! En daarbij was ie zelf ook dronken, en dan ben je niet echt helder en kan je dingen verkeerd begrijpen. Laten varen joh....ik zou er geen enkele energie meer in stoppen.

Gisteren gebowld op het vrijgezellenfeest, eerste ben ik niet geworden, maar ook niet als laatste geëindigd Daarna met een man of 15 de kroeg ingedoken....was gezellig! Moet zeggen...ja...ik was aardig aangeschoten...auto laten staan en met de taxi weer naar huis. Nu rijst de vraag....hoe haal ik mijn auto weer op? Het is kutweer, dus de fiets is geen optie....bus dan maar? en Ing is ook niet hier, zit enkele dagen met vriendinnen in het buitenland.

Vanmiddag nog even bij vrienden langs, en een beetje huis cleanen.

Eerst maar eens douchen....ben een beetje duf
Ach ja .. ik bel hem gewoon vanavond.. T was nl zon geschreeuw tegen elkaar vannacht in de kroeg. En bovendien zijn we beide nuchter vanavond.

Gisteren had hij weer wat gedronken , ga dan liever met iemand praten die ook nuchter is.

Kan voor mijzelf nu ff goed bedenken wat ik zelf wil en dit aan hem duidelijk maken. Ergens vind ik hem wel leuk , maar hij moet mij niet gaan zeggen dat iksta te liegen. Terwijl ik stomdronken was en gewoon wartaal uitsloeg.. Ehh wie doet dat niet als ie dronken is ?

Maar aan de andere kant ben ik hem geen verantwoording schuldig , als hij wil denken dat ik sta te liegen is dat ok lekker zijn probleem natuurlijk.

Korte metten mee maken vanavond haha

Wat een druilerig weer is het zeg, bah winderig , koud , regen , nog vroeger donker.. Bijna om depri van te worden..

Ik lees veel hier , maar moeite met het reageren erop.

FBM die naar t buitenland gaat, ene kant is t misschien maar beter ook , afstand is goed denk ik.

Pop: blijft klote als ex eerder nieuwe vriendin heeft dan jij een vriend. Blijft altijd een pijnlijk moment ondanks dat je het hem van harte gunt !

Halvemaan: Fijn dat er nu geen hard feelings meer zijn met ex.. Geeft je idd wat meer rust in je hoofd en leven..

Xan: Leuk dat t zo goed gaat tussen jou en Ing.. Geniet er maar lekker van...

oh sprak net iemand op msn die gisteren ook in de kroeg was en die vroeg mij of ik contact had gehad met de uitsmijter.. Ehh jaa die kwam mij de hele avond pepernoten en snoep voeren en gezellig met mij kletsen.. (hij was duidelijk aan t sjansen met me)

Diegene op msn vroeg wat ik van hem vond.. Ehh hoezoo dat ? Nah blijkt dus dat de uitsmijter bij hem info over mij had proberen los te krijgen.. Leuk !
eh met geschreeuw bedoel ik dat we zo hard tegen elkaar moesten tetteren omdat de muziek zo hard stond.. Niet omdat we ruzie hadden hoor
Hey!!

Hier een brak kipje... Was een gezellig stapavondje vannacht, maar vandaag voel ik me niet zo best. Gelukkig had ik gisteren mn huisje opgeruimd, dus ik kan heerlijk een beetje luieren en genieten van mn opgeruimde huisje!!

Vleer, leuk leuk, er heeft een man naar je gevraagd, goed voor je ego!

Jij woont toch ook in het Noorden des lands?

Xan, auto al terug?

Halvemaan, het is inderdaad niet zo dat ik het hem niet gun. Heb er nog even over nagedacht en eigenlijk vind ik het heel knap van me dat ik me niet in elke relatie stort, maar wat kritischer ben. Ik ga voor goed en niet voor minder! Hij kan blijkbaar niet alleen zijn. Ik ben blij met mezelf en kan alles aan, heb ik geen man bij nodig! (Stoer he?)
@ Vleer: Doe ermee wat je wilt wat betreft je ZV....maar wat wil je nu van hem? Graag als ZV houden of ''dumpen"?

@ Pop: Hahaha! Beetje brak? Lekker drankje gedronken zeker.... Nou jaaaa, als het maar gezellig was...toch? En ja....auto staat weer netjes voor de deur.
ja Pop .. ik woon in t noorden des lands .. Drenthe ..

Xan: ik heb hem gebeld maar hij zat in de kroeg , was niet nuchter zei hij. Dus heb ik gezegd dan bel je mij maar terug. Is goed was zijn antwoord..

Dus we wachten t maar af.. Ik vind hem wel leuk , naja leuk genoeg om beter te leren kennen zeg maar.. En zoals hij dat vannacht zei wilde hij dat ook maar t kwam er op neer dat ik mijn eigen glazen had ingegooid door mijn dronkenschap en de rare smsjes die ik had gestuurd..Maar goed heb ik dag later excusses voor aangeboden.

Mooi laten gaan .. t komt of t komt niet.. graag of niet
wat M206 betreft ben ik ook mee gestopt Heb gezegd dat ik alleen vreindschap wil ..
tis een zoenvreindje (zv) en niet een SV sexvriendje .. daar mag hij alleen nog maar van dromen voorlopig :P haha
Het bier vloeide gisteren rijkelijk... Ga zo maar ns naar bed, ben ik morgen vast fitter!

Vleer: M206 dus afgezegd? Goed gedaan. Hoe vatte hij het op? Ik woon trouwens nog iets noordelijker dan jij!

Hoop voor je dat ZV je snel terug belt!

Slaap lekker
Ik ga hier voortaan ook eens een partijtje meeblazen:-)
WB Badmeester je hebt hier toch al eens eerder geschreven ? of vergis ik me nou ?

Pop.. ik had m gebeld maar hij was in de kroeg (of ha ik dat al gezegd ? ahaha) naja hem gezegd dat ie mij moest terug bellen.. Maar heeft ie nog niet gedaan.. Een vriend van me zegt dat ie morgen wel belt.. We wachten af
Inderdaad Vleermuis maar nu dus ook weer eens, maar eerst kijken of ik dat ook echt doe:-)
Goedemorgen!

@Vleermuis; ik ben heel benieuwd of zv nog belt... Maar goed, zo niet dan niet he. Jij hebt er tot nu toe in ieder geval alles aan gedaan om het te kunnen ophelderen.

@Badmeester: joehoe, nog meer nieuw bloed! Kunnen we wel gebruiken ;)

En Xan, goed dat je je auto weer terughebt ;) Vandaag weer hard aan het werk?

Ik verkeer weer een beetje in een puberstemming haha. Gisteren op msn gesproken met een leuke jongen. Is een kennis van een vriend van me, die noemde hem een tijdje geleden als kandidaat. Ik ken die jongen een beetje, maar had hem al jaren niet gezien. Dus toen vriend hem noemde dat ik huh? wie was dat ook alweer ;) Totdat er een lampje ging branden!

Vriend heeft schijnbaar tegen leuke jongen gezegd dat ik hem wel leuk vond (??!!!) en toen heeft leuke jongen zijn msn adres voor mij gegeven.

Gisteren dus even gekletst en leuke jongen nam zelf initiatief om af te spreken. Niet een echte date, gewoon met zijn allen voetbal kijken in de kroeg (deden we een paar jaar geleden ook), maar wat een verademing dat een jongen eens zelf initiatief neemt! En we hebben het gehad over varen in de zomer ;) en telefoonnummers uitgewisseld. Voor mij genoeg om heel onschuldig weer een beetje weg te kunnen dromen ;)

Ik ben vandaag nog lekker vrij, heerlijk om op maandag een beetje te poetsen, boodschappen te doen, nog wat sint inkopen doen misschien...
Môgge!

Ja HM, auto weer terug en weer druk aan het werk. Ben blij als de stresstijd straks voorbij is....heb het nu wel een beetje gehad hoor!

Leuk voor je dat je contact hebt met de leuke jongen en dat hij ook nog eens initiatief toont om af te spreken. Het lijkt wel of dat nieuw is voor je...een man die initiatief toont! Niet vaak meegemaakt dan?

Droom ze!

Zo, en nu weer @ work
Argghh! Hier een single frustratie! Mijn fietsband is lek... Nu heeft mijn vader mij dat vroeger natuurlijk geleerd en ondanks dat ik dit altijd door vriendjes heb laten opknappen, weet ik in theorie ook nog steeds hoe het moet.

Dus ik een fietsbandplaksetje gekocht en vol goede moed aan de slag.... Krijg ik niet eens de buitenband er van af!!! Het zijn ook van die stomme plastic dingetjes, volgens mij zijn die ijzeren van vroeger veel beter ;)

Ik kan echt heel veel zelf, schilderen, boren, kliklaminaat leggen, kastjes in elkaar zetten... Maar met mijn kippenkracht kan ik niet eens mijn band plakken!!! Dus staat mijn fiets op zijn kop in de keuken totaal nutteloos te wezen... Terwijl ik em morgen nodig heb. Dan maar weer met de auto/ bus...

Maar goed, dit is mijn enige single frustratie op dit moment, dus ze slecht kom ik er nu ook weer niet vanaf ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven