T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik keek ook vaak bij meisjeskleding en dan sloopte ik er her en der een bloemetje/vlindertje/prinsesje af. Gaat prima.

Voor gewone longsleeves kijk ik nog steeds bij de meisjes voor meer kleur.

De pond is nu erg gunstig, misschien ook even op ebay kijken?
quote:Travis schreef op 27 oktober 2010 @ 20:43:

Voor gewone longsleeves kijk ik nog steeds bij de meisjes voor meer kleur.

Meisjesshirtjes: check!

Ebay vind ik zo'n gedoe
Voor jongetjes blijft het een uitdaging om leuke dingen te vinden, inderdaad. Heb nu voor Tony wel een superleuke oranje corduroybroek gevonden. Staat echt heel leuk. En is weer eens wat anders dan de geijkte spijkerbroek.

Na maat 104 wordt het qua kleur echt niet beter, op de jongensafdeling. Het is echt zoeken! Noppies gaat tegenwoordig ook door tot grotere maten. Die hebben wel leuke kleurtjes!
Oh kleertjespraat, leuk.

Ik kan Mier geen lekkere zachte broekjes meer aandoet want die verslijt kleertjes nu zo ongehoord met zijn gekke kruipje over de stenen in de tuin en zo

Oh de tripp trapp is nu trouwens in gebruik als Mier trap. Hij zit binnen een halve seconde op de bovenste plank om zich als je niet snel genoeg bent over de leuning heen te smijten als een lemminkje. En hij sloopt dingen, trekt aan Chica en mijn haar, smijt met deuren, raust keukenkasten leeg en gooit met zijn eten. Oh en hij snuit zijn snotneus in mijn kleren en veegt zijn joghurtsnor bij voorkeur aan mijn schouder af.

Iemand een Mier hebben?
Ruilen voor een spuugbelletjesblazend Doperwtje dat giechelt en ondertussen her en der spuug achter laat?
Aaah, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat klinkt lief
Ze klinken allebei lief! Mier is een boef!
Ik wil wel een Mier.
Wat een lief filmpje van jouw meisjes op hyves, Latoy!
Ja, heb het ook gezien, wat een heerlijke meisjes!

Chica mag niet in Miers loopwagen zitten, maar die weegt denk ik ook twee keer zoveel als Ceetje
Ik ga eerst maar even lief filmpje kijken
Bots

Hahaha

Stelletje Keutels
Ik kwam vandaag zomaar iemand van maandgroepje van forum tegen die Nemo herkende van foto's. Zo grappig!
Oh, das grappig Trav
.
travis wijzigde dit bericht op 31-10-2010 15:00
Reden: 1x is genoeg
% gewijzigd
Hoe is het met Vito?

Nemo was 2 nachtjes uit logeren. Had het heel leuk gehad maar merk dat hij me ook best wel gemist heeft. Hij is doodop heeft knalrode wangen en is net van de bank op de grond gestort tijdens tv kijken
Ach, arme Nemo! Wat een indrukken geet dat ookl twee nachten weg zonder veilige haven om even bij uit te rusten/bij te tanken. Vond jij het ook niet erg stil in huis. of ben je zelf ook uithuizig geweest?

Met Vito gaat het goed! Hij knapt sneller op dan ik had gedacht/verwacht. Hij krijgt nu nog diclofenac en fikse dosis paracetamol en daardoor heeft hij ook geen pijn. Nu lekker aansterken!
fijn van Vito

En Stoer die Nemo. Waar wassie dan?
Aansterken en veel ijsjes!! Misschien voor de variatie bevroren appelmoes maken, deed mijn moeder weleens als ze geen ijs had. Was best lekker!

Nemo was bij mijn moeder. Zou 1 nachtje blijven maar zijn neefje kwam op dag 2 en toen bleven ze allebei nog een nachtje. Was de eerste keer dat hij uit logeren ging voor de lol en niet omdat ik iets moest. Is toch anders dan. Liep in de supermarkt eerst blij want ik kon eten wat ik maar wilde. Kon ik toch helemaal niks verzinnen Ben het helemaal niet meer gewend.
Ahhhh, hihi

Wat heb je uiteindelijk gegeten?

Ik zit hier met twee zieke kinderen. allebei paar keer overgegeven vannacht. En allebei aan t stickeren vandaag.

Ier was vanmorgen thuis met ze en ik vanmiddag.
Stokbrood met kruidenboter. Hoe triest is dat

Er heerst echt een flinke kotseritus overal. Beterschap!!!
Dat is inderdaad vrij hopeloos, Travis!

Beterschap met de hele lappenmand, Inad!

Bevroren appelmoes is goed idee! Dank je! Vito eet nu voornamelijk toetjes, babyfruitpotjes, brood zonder korstjes en knakworstjes. Ik geloof niet dat hij het heel erg zou vinden als dat de rest van zijn leven zijn dieet zou zijn.
Trav

Ze zijn nog steeds niet lekker. Echt sneu. Wel allebei in bed nu en Ier en ik gesloopt.

Vito ipv Sonja, wie weet werkt het nog ook. Ik zou zeker aantekeningen maken
Tjee was het zo'n erg bericht.
Vraagje van een regelmatige meelezer voor Travis:

Hoe heet ook alweer dat dagboek/journal wat je een paar maanden geleden meenam onder de douche?

Ik denk erover om het cadeau te doen aan een vriendin, doe jij er eigenlijk ook nog weleens wat mee (jam opsmeren ofzo ), of was het een beetje een tegenvaller achteraf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven