Alleen neutrale reacties hier!
donderdag 28 oktober 2010 om 16:35
Ach, al jaaaaaaaaaaaaren voeren we dezelfde discussie; wanneer is een reactie hakken, of respectloos, of afbranderig?
Baal je er ook zo van dat je constant als pestkop wordt weggezet?
Oefen hier dan in het neutraal antwoorden.
De discussie die we hier neutraal gaan voeren gaat over : Zijn er te veel huilies of zijn er te veel hakkers? O, wacht.. da's alles behalve neutraal.
Nou ja, ik ben nog in de oefenfase.
Baal je er ook zo van dat je constant als pestkop wordt weggezet?
Oefen hier dan in het neutraal antwoorden.
De discussie die we hier neutraal gaan voeren gaat over : Zijn er te veel huilies of zijn er te veel hakkers? O, wacht.. da's alles behalve neutraal.
Nou ja, ik ben nog in de oefenfase.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 oktober 2010 om 16:44
quote:Sofie1973 schreef op 28 oktober 2010 @ 16:40:
[...]
Beste Maleficent:
Zoals je zelf al wel zal vermoeden, lijkt het me niet goed om op 1 week 10 te vermageren.
Is dit antwoord neutraal genoeg?
Niet neutraal, nu zet je mij en mijn verstandelijke vermogen te kakken. Probeer het nog maar eens.
[...]
Beste Maleficent:
Zoals je zelf al wel zal vermoeden, lijkt het me niet goed om op 1 week 10 te vermageren.
Is dit antwoord neutraal genoeg?
Niet neutraal, nu zet je mij en mijn verstandelijke vermogen te kakken. Probeer het nog maar eens.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 28 oktober 2010 om 16:44
Beste Bianca,
een forum is een verzamelplaats van individuen. Er zijn mensen die jij hakkers noemt maar er zijn ook mensen die jij huilies noemt.
Ze komen en gaan. Mensen balen dat ze dat het gevoel hebben als pestkop te worden weggezet. Mensen hebben het gevoel dat ze moeten pesten. We zijn allemaal individuen in een steeds veranderende omgeving.
groeten
Je Meds
een forum is een verzamelplaats van individuen. Er zijn mensen die jij hakkers noemt maar er zijn ook mensen die jij huilies noemt.
Ze komen en gaan. Mensen balen dat ze dat het gevoel hebben als pestkop te worden weggezet. Mensen hebben het gevoel dat ze moeten pesten. We zijn allemaal individuen in een steeds veranderende omgeving.
groeten
Je Meds
donderdag 28 oktober 2010 om 16:45
quote:meds schreef op 28 oktober 2010 @ 16:43:
Deze passage is mij niet duidelijk:
Zijn er te veel huilies of zijn er te veel hakkers?
O.
Okay, ik zal mijn best doen je ter wille te zijn.
Zijn er op dit forum te veel mensen die zich dingen onnodig aantrekken of zijn er te veel mensen die onnodig scherpe opmerkingen maken?
Deze passage is mij niet duidelijk:
Zijn er te veel huilies of zijn er te veel hakkers?
O.
Okay, ik zal mijn best doen je ter wille te zijn.
Zijn er op dit forum te veel mensen die zich dingen onnodig aantrekken of zijn er te veel mensen die onnodig scherpe opmerkingen maken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 oktober 2010 om 16:45
donderdag 28 oktober 2010 om 16:46
donderdag 28 oktober 2010 om 16:47
Jij, TO vraagt je af of er op dit forum te veel mensen zijn die zich dingen onnodig aantrekken of zijn er te veel mensen die onnodig scherpe opmerkingen maken?
Je zou ook kunnen bedenken dat er mensen zijn die zich meer zorgen maken over bepaalde dingen. Of rood haar hebben.
Dat zijn allemaal gedachten die in je op kunnen komen
Je zou ook kunnen bedenken dat er mensen zijn die zich meer zorgen maken over bepaalde dingen. Of rood haar hebben.
Dat zijn allemaal gedachten die in je op kunnen komen