Indigokinderen
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:07
Hallo allemaal!
Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding
Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!
Liefs,
Veronique
Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding
Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!
Liefs,
Veronique
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:35
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 13:32:
[...]
Dan ben ik opgelucht, ik schrok me rot. Er zijn ouders die echt zo debiel met hun kinderen omgaan en ik kan het niet uitstaan, je creëert er mafkezen mee.
Serieuze vraag
Jij hebt een Nieuwetijdskind.
Hoe ben je daar achter gekomen en waarin uit zich dat eigenlijk.
[...]
Dan ben ik opgelucht, ik schrok me rot. Er zijn ouders die echt zo debiel met hun kinderen omgaan en ik kan het niet uitstaan, je creëert er mafkezen mee.
Serieuze vraag
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:37
Het lijkt me toch zo leuk om met mijn driftige peuter naar die vrouw te gaan en dan eens te kijken wat ze ervan maakt.
Ik denk een combi van die andere dimensie waar hij vandaan komt, en het feit dat hij moeite heeft met mij wakker schudden om te vertellen dat hij een indigo kind is. Of een kristal kind, dat kan ook.
Ik denk een combi van die andere dimensie waar hij vandaan komt, en het feit dat hij moeite heeft met mij wakker schudden om te vertellen dat hij een indigo kind is. Of een kristal kind, dat kan ook.
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:38
quote:calvijn1 schreef op 29 oktober 2010 @ 13:35:
[...]
Serieuze vraag
Jaren gelden heeft eens zo'n aura- en chakrafiguur naar ons gekeken en zei dat mijn zoon een regenboogaura heeft. Ik heb het als mededeling aangenomen en er nooit iets mee gedaan.
We waren toen op zo'n beurs, door nieuwsgierigheid gedreven.
Dat uit zich nergens meer in. Als kind had hij wel dingetjes waarvan ik dacht , wat moet ik er mee. De dood en de hemel waren zeer fascinerend voor hem, maar ik heb hem geleerd dat deze zaken pas aan de orde komen als je verkreukeld op je 90ste in een stoel zit te mijmeren en dat dat geen onderwerp is om je kindertijd mee door te brengen, toe heeft hij het op een gegeven moment los gelaten
[...]
Serieuze vraag
Jaren gelden heeft eens zo'n aura- en chakrafiguur naar ons gekeken en zei dat mijn zoon een regenboogaura heeft. Ik heb het als mededeling aangenomen en er nooit iets mee gedaan.
We waren toen op zo'n beurs, door nieuwsgierigheid gedreven.
Dat uit zich nergens meer in. Als kind had hij wel dingetjes waarvan ik dacht , wat moet ik er mee. De dood en de hemel waren zeer fascinerend voor hem, maar ik heb hem geleerd dat deze zaken pas aan de orde komen als je verkreukeld op je 90ste in een stoel zit te mijmeren en dat dat geen onderwerp is om je kindertijd mee door te brengen, toe heeft hij het op een gegeven moment los gelaten
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:40
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 13:32:
[...]
Dan ben ik opgelucht, ik schrok me rot. Er zijn ouders die echt zo debiel met hun kinderen omgaan en ik kan het niet uitstaan, je creëert er mafkezen mee.In jouw opninie wellicht zoals ik vermoed denkt Veronique hier anders over.
[...]
Dan ben ik opgelucht, ik schrok me rot. Er zijn ouders die echt zo debiel met hun kinderen omgaan en ik kan het niet uitstaan, je creëert er mafkezen mee.In jouw opninie wellicht zoals ik vermoed denkt Veronique hier anders over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:40
quote:molie schreef op 29 oktober 2010 @ 13:37:
Het lijkt me toch zo leuk om met mijn driftige peuter naar die vrouw te gaan en dan eens te kijken wat ze ervan maakt.
Ik denk een combi van die andere dimensie waar hij vandaan komt, en het feit dat hij moeite heeft met mij wakker schudden om te vertellen dat hij een indigo kind is. Of een kristal kind, dat kan ook.Is hij nog niet helemaal Zen?
Ik denk een combi van die andere dimensie waar hij vandaan komt, en het feit dat hij moeite heeft met mij wakker schudden om te vertellen dat hij een indigo kind is. Of een kristal kind, dat kan ook.Is hij nog niet helemaal Zen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:41
In mijn klas zit een kind waarvan ouders ook denken dat hij een NTK is. Hij heeft een autismediagnose waar we in de klas weinig van terugzien. Wat we wel zien is een zéér actief, dominant, weinig empathisch en verbaal erg sterk mannetje dat zich heerlijk kan verliezen in rotzooien met takken en modder. Moeder is extreem kindvolgend, ontzettend lief en heeft soms moeite met hem in de hand te houden. Ik vind het hele idee NTK erg mooi, ik vind alleen wel dat het onze taak is ook NTK's te helpen zo goed mogelijk in deze wereld te passen. Wat vind je er zo mooi aan, Veronique?
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:43
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:43
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:46
Ik ken ze ook niet echter ben wel benieuwd om welke redenen TO interesse heeft. Of zal ze die tenenkrommende blonde mevrouw die alles schijnt te weten op die site zijn? Dát kan ook natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:47
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:48
quote:Enn schreef op 29 oktober 2010 @ 13:46:
Ik ken ze ook niet echter ben wel benieuwd om welke redenen TO interesse heeft. Of zal ze die tenenkrommende blonde mevrouw die alles schijnt te weten op die site zijn? Dát kan ook natuurlijk.
Heerlijke vrouw! Die heeft haar hele gezicht volgespoten met Botox om vervolgens zonder in schateren uit te barsten serieus te kunnen vertellen over het indigo-concept.
Ik stond nog open voor haar verhaal, tot ze begon over "sporten zoals spelen met Lego".
Ik kom niet meer bij elke keer als ik er weer aan denk
Heerlijke vrouw! Die heeft haar hele gezicht volgespoten met Botox om vervolgens zonder in schateren uit te barsten serieus te kunnen vertellen over het indigo-concept.
Ik stond nog open voor haar verhaal, tot ze begon over "sporten zoals spelen met Lego".
Ik kom niet meer bij elke keer als ik er weer aan denk
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:48
quote:robo schreef op 29 oktober 2010 @ 13:34:
Kijk vooral ook de aflevering "volwassen indigo's"!
Hou je van sporten zoals atletiek, fietsen of spelen met Lego, dan ben jij misschien ook een volwassen indigo!
dan ben ik dat oooooook.
Wat fijn dat ik nu eindelijk weet wat er aan de hand is. Ik voelde me namelijk altijd al anders dan anderen...alsof ik voor meer bestemd was dan de mensen om mij heen snap je...???
Ik hoop hier meer gelijkgestemden te vinden.
Hou je van sporten zoals atletiek, fietsen of spelen met Lego, dan ben jij misschien ook een volwassen indigo!
dan ben ik dat oooooook.
Wat fijn dat ik nu eindelijk weet wat er aan de hand is. Ik voelde me namelijk altijd al anders dan anderen...alsof ik voor meer bestemd was dan de mensen om mij heen snap je...???
Ik hoop hier meer gelijkgestemden te vinden.
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:49
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:50
Zou je ook indigo zijn als je nog speelt met Playmobil? Ah toe? Ik wil ook bij een groepje!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:robo schreef op 29 oktober 2010 @ 13:34:
Ik hou van TV kijken, zuipen en in bad liggen.
Wat maakt mij dat?
Ben ik dan ook wel benieuwd naar.....
Ik hou van TV kijken, zuipen en in bad liggen.
Wat maakt mij dat?
Ben ik dan ook wel benieuwd naar.....