3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
clary, heb je een snuggie of crocs?



is belangrijke info om te weten
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
en toch is het lekker marmot, ook al heeft een minder leuke oorzaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 29 oktober 2010 @ 18:30:

hee clary!



loep jij maar eens pop, kan ik niet op foon.



Hee, Appel!



*Zwaait voorzichtig, want nog niet door de loep-test heen*
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 29 oktober 2010 @ 18:31:

clary, heb je een snuggie of crocs?



is belangrijke info om te weten



Hell, no!



(In het Nederlands: Eg nie!)
Alle reacties Link kopieren
Je bent voorlopig OK bevonden Clary!



Alleen je muzieksmaak moeten we even bijschaven......



En Snuggies en Crocs zijn geweldig!



Maar vertel, hoe oud ben je, wat is je leefsituatie en heb je hier al eens meegelezen?
Alle reacties Link kopieren
hoi Clary, welkom



wie ben je, hoe oud ben je, wat doe je, ben je verliefd, verloofd, getrouwd of gescheiden? Heb je huisdieren?



oh enne, het is egnie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
hoelang forum je al clary?
Alle reacties Link kopieren
roos, die jij even ons deel van het toelatingsexamen?
Alle reacties Link kopieren
(maak je geen zorgen Appel, zover ik kon zien leek ze niet op onze stalkerT)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ik -voorlopig!- oké ben bevonden.



Forum al langer (andere nick gehad, wegens herkenning weg).

Heb een kat, getrouwd.

Al vaak meegelezen. Bijna 40.

(En ik overtuig jullie echt nog wel van het belang van Corry Konings!)
Alle reacties Link kopieren
wat heeft corry konings er mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
en toch doe ik het pop.

hebben al teveel meegemaakt wat dat betreft...
Alle reacties Link kopieren
Corry Konings????



kijk dat Bianc voor Derek valt, ok, dat Pop een snuggie heeft, tja, maar Corry Konings?????



"mompelt, waar moet het heen met deze wereld"



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 29 oktober 2010 @ 18:40:

wat heeft corry konings er mee te maken? Ik las iets over muzieksmaak en bijschaven? "Mooi was die tijd, la la la" (maar als Corry echt een probleem is zing ik wel heel zachtjes. )
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 29 oktober 2010 @ 18:40:

wat heeft corry konings er mee te maken? Omdat ik vind dat we haar muzieksmaak nog bij moeten schaven
Alle reacties Link kopieren
is goed Appeltje

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 29 oktober 2010 @ 18:42:

en toch doe ik het pop.

hebben al teveel meegemaakt wat dat betreft...Appel, ik weet niets van een stalker, heb ik gemist met het lezen van jullie topic, maar dat ben ik echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 29 oktober 2010 @ 18:42:

en toch doe ik het pop.

hebben al teveel meegemaakt wat dat betreft...



Ik snap het lieverd

Ik wou je proberen gerust te stellen
Alle reacties Link kopieren
thnx pop!
Alle reacties Link kopieren
vriend is echt ongezellig vandaag.

hij komt thuis en duikt binnen 5 minuten op de bank en valt in slaap.

maak ik m net wakker, gaat ie plassen en nu slaapt ie alweer.



en over een half uur moet ie weg.



mannen......
Alle reacties Link kopieren
voor appel

en ik ben het met je eens wat betreft de mannen.....
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Appeltje, het toelatingsexamen is begonnen



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Staan vanmiddag in drogist, moest nieuwe elastiekjes hebben voor minigravin. Man lummelt wat, dochter lummelt wat.



Man ineens, hee Gravin, kom eens kijken. Wijst hij op een stapel SNUGGIES!!!! Dus ik zeg, wil jij er 1 dan? Antwoord, nee tuurlijk niet. Ik zeg, nou wat moet ik ermee dan?



Ik ben toch zoooooo blij dat hij geen snuggie wil. Man oh man, bijna 18 jaar door het riool.......
Alle reacties Link kopieren
thnx roosje!





brand los clary!





neem toch gewoon een snuggie graafje, niet zo flauw doen!
Alle reacties Link kopieren
Heuj, goed iefning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven