3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
zaterdag 30 oktober 2010 om 12:54
Hallooooo ben d'r weer. Voel me een stuk fitter, rug is wat beter maar nog langena niet weg en ongesteld is gewoon blech.
Ga nu even cakejes bakken met mutsgravin. Even haar Nijntje schort en muts opsnorren..... Als de cakejes klaar zijn mag ze ze gaan versieren en ik hoor al een uur niks anders dat ze d'r bakkersmuts aan het zoeken is en dat ze cakejes gaat bakken.....
Ga nu even cakejes bakken met mutsgravin. Even haar Nijntje schort en muts opsnorren..... Als de cakejes klaar zijn mag ze ze gaan versieren en ik hoor al een uur niks anders dat ze d'r bakkersmuts aan het zoeken is en dat ze cakejes gaat bakken.....
zaterdag 30 oktober 2010 om 14:09
zaterdag 30 oktober 2010 om 14:22
Ik heb wel vaker cakejes gebakken natuurlijk maar ik heb ze met minigravin nog niet eerder versierd. Daar was ze nog te klein voor.
Vroegah heb ik dit soort dingen uberhaupt nooit gedaan dus ik vond het leuk om met haar te doen. En nu ze zelf meer kan is het nog leuker. En wat is ze ongeduldig......
Hoe oud is je neefje Marmotje?
Vroegah heb ik dit soort dingen uberhaupt nooit gedaan dus ik vond het leuk om met haar te doen. En nu ze zelf meer kan is het nog leuker. En wat is ze ongeduldig......
Hoe oud is je neefje Marmotje?
zaterdag 30 oktober 2010 om 15:48
Ghe, ze is nu Graaf aan het wakker maken. Die slaapt nu op zolder vanwege zijn nachtdienst. Van boven naar beneden brult ze: Mamaaaaaa, mag ik papa mijn cakejes laten zien? Ze had haar muts en schort nog om...... Nou laat dat bord maar lekker staan hier in de keuken.
En wat is dat leuk zeg dat versieren. Helaas heb ik er maar 1 kunnen doen, moest dat glazuur erop smeren en in de tussentijd had Minigravin het cakeje al weer afgemaakt en kon ze gelijk verder met de volgende.
Ach 3 maanden is nog een baby. Wat lief! Daar kun je nog geen cakejes mee bakken...... Ook nog geen autootjes rijden..... Ook nog niet tekenen, kleien, verven enzovoort. Wel voorlezen. Gonnie en Gijsje is zooooo leuk.
Morgen pas Moos. Moet je dan maandag weer werken of ben je vrij?
En wat is dat leuk zeg dat versieren. Helaas heb ik er maar 1 kunnen doen, moest dat glazuur erop smeren en in de tussentijd had Minigravin het cakeje al weer afgemaakt en kon ze gelijk verder met de volgende.
Ach 3 maanden is nog een baby. Wat lief! Daar kun je nog geen cakejes mee bakken...... Ook nog geen autootjes rijden..... Ook nog niet tekenen, kleien, verven enzovoort. Wel voorlezen. Gonnie en Gijsje is zooooo leuk.
Morgen pas Moos. Moet je dan maandag weer werken of ben je vrij?
zaterdag 30 oktober 2010 om 16:34