3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
He Pop En Vin
Alle reacties Link kopieren
Hé AR!




Vera



Vin... das inderdaad mazzel van die elastiekjes!! En de bus valt best wel mee .. ik heb er trouwens geen enkele deuk/schram in gereden, is allemaal Bianco zn werk en van toen we nog werknemers in dienst hadden.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Vin! die cakejes versieren!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 30 oktober 2010 @ 20:08:

puntjes en geverfd, ik ga iedere 8 weken, even lekker mezelf verwennen Dat is heel goed van je! Dat soort dingen heb je nodig!
Alle reacties Link kopieren
voor Pop!



wat voor schoenen?
Alle reacties Link kopieren
Hee bi!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 30 oktober 2010 @ 20:14:

voor Pop!



wat voor schoenen?



Hé Appel!



Ik heb zwarte laarzen gekocht, met hak en riempjes enzo

Best geinig! en voor weinig!
Alle reacties Link kopieren
Bi!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Vera, wat een werk moet jij hebben van die rapporten! heel veel sterkte ermee
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen wéér naar het strand
Alle reacties Link kopieren
Hey Pop en Bianc!
Klinkt leuk Pop!!



Ik was vandaag op zoek naar een creme-kleurige legging, maar dan van mooi dik materiaal.. niet gevonden. Dus nu moet ik volgende week zaterdag weer op zoek



En als ik hem gevonden heb dan wil ik er een mooie zachte beige of lichtbruine trui ben.. en dezelfde kleur laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Althans strand...... ministrand
Alle reacties Link kopieren
Test ja, Test!!!!!



Er is hier iemand in de buurt die een draadloze internetverbinding heeft. Dank u wel ontwetende buurman/vrouw. Dankzij u kan ik met mijn mobiel internetten!!! Ga ik vanavond in bed maar eens e.e.a. met die foon uitvogelen. Eerst nog een gravinnetje naar bed en een graaf naar zijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even skypen met het thuisfront
Alle reacties Link kopieren
Tjee Bi, lekker kieskeurig!
Alle reacties Link kopieren
Handig Vin
Alle reacties Link kopieren
Huh graaf. Waar ben je dan?
Ja k heb het helemaal in mn hoofd zitten Pop... en blijf net zo lang zoeken tot ik het heb gevonden



Vin... handig zo'n buurvrouw!
Alle reacties Link kopieren
Ow Bi, je maakt het jezelf net zo moeilijk als ik dat altijd doe
Alle reacties Link kopieren
Graaf, je kunt toch ook inloggen op je eigen router?
Ja he Pop... maar ik vind dat wel leuk. Ik ga liever winkelen en dat ik weet wat ik zoek dan dat ik rond moet struinen en kijken of ik iets leuks tegen kom.



Ik doe ook vaak ideeen op als ik iemand anders met wat leuks zie... en dan ga ik er naar op zoek
Alle reacties Link kopieren
He Bianc Klinkt leuk de kleding die je zoekt. Hoop dat je het kan vinden
Ja ik zie het helemaal voor me AR... alleen dus nergens een creme-kleurige legging te vinden!! En zolang ik die niet heb ga ik nog niet op zoek naar trui en laarzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven