3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Pop!!
quote:poppedotje schreef op 31 oktober 2010 @ 09:43:

Hondennamen voor Bi



Iskender (beschermer van de mensheid)

Khan (prins)

Zeki (wijs)

Onan (rijk)

Halil (dierbaar, vriend)

Goker (hemel, man)

Can (leven)

Baris (vredig)

Elmas (diamant)Wat een mooi lijstje!! Die ga ik bewaren, thanxxx!
Alle reacties Link kopieren
Hondennamen Bi (meisjesnamen)



Azize (waardevol)

Banu (vrouw)

Bora (orkaan)

Derya (oceaan)

Ece (koningin)

Emine (betrouwbaar)

Gonca (rozenknop)

Neylan (uitgekomen wens)

Nuray (witte maan)
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan Bi!
Thanxxx again Pop!
Alle reacties Link kopieren
Moet wel zeggen dat ik Khan voor een mannetje en Aziza en Neylan voor een vrouwtje het mooiste vind
Alle reacties Link kopieren
Niet om je tot een keuze te dwingen, maar dat zou ik doen
Alle reacties Link kopieren
Het zijn namenlijk echt de mooiste!
Alle reacties Link kopieren
Die namen roepen ook makkelijk
Voor een vrouwtje vind ik Aziza en Neylan ook de mooiste Pop!



Voor een mannetje vind ik het moeilijker, want er moet ook wel een goeie klinker-klank inzitten.



Maar ik heb nog even de tijd
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Leuke namen Pop!
Alle reacties Link kopieren
Appel, je hebt me aangestoken met het hardloopvirus

Ik ga morgenochtend ook mijn sportschoenen weer eens aantrekken!



Vraagje: waar heb jij Evy vandaan?
Alle reacties Link kopieren
ik ga eerst even wat doen.

zet even lijstje neer

- badkamer poetsen

- planten water geven

- wasmachine legen

- bed opmaken

- stofzuigen

- strijken



Genoeg te doen dus
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Pop!



*poef*
Alle reacties Link kopieren
Succes friez! En wel af en toe hier komen om te pauzeren he?!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Appel!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even stofzuigen, tot zo!
Ik ga:

- douchen

- wasmachine aanzetten

- oogsten op de boerderie

- naar de stad met PuberT, hij moet een winterjas en ik ga weer verder met mn zoektocht naar de creme-kleurige legging



Tot laterrr
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gestofzuigd, wc gecleant, vuilniszak verwisseld, appelhond onthaard met handschoenborstel, deuren afgesopt.



En nu een peuk en luisteren naar de mooie muziek van van Velzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de energie dus ik dacht nu moet ik het doen!
Alle reacties Link kopieren
*Trots op zichzelf*
Goed bezig Appel!



Ik kan afstrepen:

- douchen

- wasmachine aanzetten



Nu even oogsten, ik gooi mn vliegtuig er maar overheen
Alle reacties Link kopieren
Bi, hoe doe je dat met dat vliegtuig? Ik snap daar niks van!
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 10:47:

Ik ga:

- douchen

- wasmachine aanzetten

- oogsten op de boerderie

- naar de stad met PuberT, hij moet een winterjas en ik ga weer verder met mn zoektocht naar de creme-kleurige legging



Tot laterrr

Extra gedaan: Bed verschoond!



Straks nog doen:

- administratie

- nog een keer wasmachine aanzetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven