3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
quote:apppel schreef op 31 oktober 2010 @ 11:21:

Bi, hoe doe je dat met dat vliegtuig? Ik snap daar niks van!

Die koop je voor 30000 muntjes... daarna zet je hem ergens op je boerderie. Klik hem aan en zeg: Grow crops (ofzo). Dan berekent ie hoeveel FV het je kost om alles op te laten groeien (afhankelijk van de hoeveelheid en de tijd die het nog eigenlijk moet groeien). Het kost je dus wel FV, elke keer als je hem gebruikt.



Dan gaat ie over je land vliegen en is alles hoppatee in één keer klaar om te oogsten
Ik had nu iets staan wat nog maar een uurtje hoefde te groeien... en het kostte me dus maar 1 FV
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 31 oktober 2010 @ 10:14:

ik ga eerst even wat doen.

zet even lijstje neer

- badkamer poetsen

- planten water geven

- wasmachine legen

- bed opmaken

- stofzuigen

- strijken



Genoeg te doen dusExtra: chemisch toilet schoon gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Oke, duidelijk. Thnx Bi!
Ook goed bezig Friezzz!!



Ik wacht nog even tot PuberT zn Wiener Melange op heeft en dan lekker naar de stad, even exclusieve PuberT-Mama zoekt een legging tijd!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier, Bi. Ik hoop dat je je legging vindt vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier en succes in je zoektoch Bi!
Alle reacties Link kopieren
morge meisjes



Bianc, leuk een hondje!

Pop, ik heb eigenlijk nooit zo nagedacht over een lichtlamp, ga ik toch eens doen, thx

Appeltje, goed bezig geweest vandaag en leuke laarzen!

Moos, heel veel plezier vandaag!





Harry Mulisch is dood toch een icoon als schrijverT
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Roosje
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Roosje!
Alle reacties Link kopieren
Ik luister naar de nieuwe CD van Nick & Simon. Goede cd!!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allemaal!



ik heb 12 uur geslapen vandaag .

Ben vandaag bij mijn ouders op bezoek, ze zijn er alleen niet
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Bi, wat leuk een puppy! en de namen van pop zijn echt leuk!

Succes met winkelen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag Marmul.
Alle reacties Link kopieren
Pop, ga je nog wel naar het strand, ondanks de regen?



Moos nogmaals veel plezier op het festival
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 31 oktober 2010 @ 12:06:

Goeiemiddag Marmul. ik ben net wakker dus voor mij is het ochtend
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik heb gister geshopt (alweer) En vond eindelijk de broek die ik alle jaren zocht !
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het om 15:00 droog is!

Straks even bellen met lief zusje, blijkt dat er op het strandje waar we naar toe willen een of andere cross bezig is, even overleggen wat we gaan doen

Ukkepop ligt lekker te slapen nu, ik ga straks even douchen en mijzelf even sexy leuk aankleden!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 31 oktober 2010 @ 12:16:

ik heb gister geshopt (alweer) En vond eindelijk de broek die ik alle jaren zocht !
Alle reacties Link kopieren
Sexy leuk aan kleden om naar het strand te gaan Pop?





Hee marmot!
Alle reacties Link kopieren
Succes pop, hopelijk kan je nog een leuk strand vinden om heen te gaan!

Ga je in je snuggie pop
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Hey Appel!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
een snuggie is toch sexy/leuk?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 31 oktober 2010 @ 12:23:

een snuggie is toch sexy/leukvoor paal ?
Alle reacties Link kopieren
naar het strand trek ik gewoon mijn bontlaarzen en lange jas aan!



Daaronder: zwarte legging, zwart minirokje, zwarte strakke blouse (net een knoopje teveel open)



Daaronder........ iets roze met zwart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven