hij is gevonden :-(

31-10-2010 19:05 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

In juli/september van dit jaar had ik een topic over mijn lieverd die niet thuis was gekomen en hoe verdrietig ik was. Ik heb hier veel goede tips gekregen. Maar bovenal heel veel steun. Zelfs een hele lieve forummer, soulcats, die me heeft helpen zoeken

Na de knopjesrel heb ik besloten even wat afstand van het forum te nemen en heb ik mijn topic laten verwijderen en mijn nick op nonactief gezet. Want door mijn topic was ik wel heel herkenbaar geworden.

Maar ik heb wel beloofd om als ik ooit wat zou horen ik dit zou laten weten. En dat is vandaag....

Helaas is het heel verdrietig nieuws. Gisteravond zag ik op de site van het asiel/dierenambulance dat er een kat was gevonden die qua omschrijving heel erg om de onze leek. Helaas was het asiel niet meer bereikbaar en pas maandag weer. Omdat ik voelde dat het hem was en ook dat het verdrietig nieuws zou zijn ben ik vandaag langs geweest. Ze waren er echt superlief en hebben mij binnen gelaten en opgevangen. Helaas was de kat er zo aan toe (en zo lang dood) dat ik hem niet mocht zien. Helaas kon zijn chip ook niet meer worden gelezen. Maar ze hadden wel zijn bandje... zonder belletje en penning. Maar dat kan los geraakt zijn. Ik weet nu dus met 99% zekerheid dat hij niet meer leeft. Maar moet eerlijk zeggen dat het wel knaagt dat zijn penning en belletje niet meer om zijn bandje zaten en dat zijn chip het niet meer deed.

Hij is gevonden bij de afslag van een N weg.. best een stuk van mijn huis af. Maar niet zo ver dat het onwaarschijnlijk is dat het hem niet meer is. Waarom moest hij daar nou helemaal heen?

Ik heb vanmiddag heel erg gehuild... maar voel me nu zo leeg. Ik mis hem zo ontzettend...

Karma, en alles komt goed
Er is een plaats in de hemel die Regenboog brug heet.

Als een dier waar je veel van houdt doodgaat,

dan gaat dat dier naar de Regenboog brug.

Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden,

zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen.

Er is genoeg eten, water en zonneschijn

en onze vrienden voelen zich daar warm en prettig.

Alle oude en zieke dieren worden daar weer jong en beter.

Alle dieren die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond,

precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.

De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is echter een klein ding:

Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje

achter hebben moeten laten.

Ze rennen en spelen met elkaar,

maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen

en in de verte tuurt.

Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding.

Plotseling verlaat hij de groep,

rent over het groene gras, sneller en sneller.

Hij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen,

houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging.

Om nooit meer uit elkaar te gaan.

De vrolijke kussen overstelpen je gezicht,

je handen aaien zijn liefdevolle kop

en je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien,

maar die altijd in je hart zijn gebleven.

En dan gaan jullie samen over de Regenboog brug...
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Lieve ADM

Een hele dikke knuffel voor jouw.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tranen in mijn ogen hier

Heel veel sterkte!
Lieve ADM,

Hij is gevonden... met een verdrietige smiley... ik wist meteen dat jij het was.

Heb je het bandje eigenlijk wél mogen zien?

Wat een nare afloop, ik wens je heel veel sterkte.

Knuf, Perel.
Het bandje heb mogen zien en ook mee genomen. Ik heb het samen met wat spulletjes van hem opgeborgen in een doosje...

Ik ben van plan een mooi album te maken met al zijn foto's. Strakjes... nu kan ik alleen maar huilen als ik zijn foto zie.
Dank jullie wel
Mag je hem niet zelf meenemen ( in een dichte doos) om te begraven / laten cremeren? Of doet de dierenambulance dat? Misschien helpt dat ook een beetje bij het verwerken?
ADM, wat verdrietig om dit te horen . Hij heeft het goed gehad bij jou, dat weet ik zeker en sterkte!
Ik heb hem daar gelaten... zij zorgen dat hij wordt gecremeerd. Ik heb zelf geen tuin dus kan hem niet begraven. Maar het is goed zo.

Waar ik wel verdrietig over ben is dat iemand hem heeft aangereden... hebben ze dat niet gemerkt?? Waarom dan niet gestopt of meteen de DA gebeld... Maar misschien ook was het een vrachtauto of iemand die hard heeft gereden en het niet heeft gemerkt..
Waarschijnlijk was je kat op slag dood en heeft hij niet hoeven lijden. Wens je veel sterkte met alles.
Wat erg voor je, ik wens je veel sterkte toe.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
*slaat virtuele arm om ADM heen*

Huil alles er maar uit lieve meid, het zal je helpen bij de verwerking, waar je nu pas mee kunt beginnen, nu je eindelijk zekerheid hebt

Kan me voorstellen dat het je enigszins troost geeft te weten dat hij waarschijnlijk niet heeft geleden en op slag dood was.

Maar ik vind het zó erg voor je dat hij daar 4 maanden heeft gelegen, en jij al die tijd in onzekerheid hebt gezeten.... dat moet heel zwaar en moeilijk zijn.

Wat fijn dat je zijn bandje hebt meegenomen en bij zijn spulletjes kunt bewaren. Uiteindelijk zul je ook zijn foto's weer koesteren, maar nu is het leed en het verdriet nog veel te vers. Dat is zo begrijpelijk.

Je zwarte monster heeft de liefste en beste poezebaas gehad die er bestaat en volop genoten van zijn mooie en vrije leventje.

En dat heb jij hem maar mooi gegeven al die liefde!

Nogmaals heel veel sterkte met je verdriet en ik vind het echt heel fijn dat je nog een update hebt gegeven want natuurlijk was ik jullie niet vergeten

Iedere keer dat ik in dit topic zijn mooie foto zie, springen de tranen alweer spontaan in mijn ogen

En dat is nog maar een greintje van het verdriet dat jij nu moet voelen.... met heel mijn hart heb ik gehoopt dat dit je bespaard zou blijven

Ik hoop dat je uiteindelijk troost kunt vinden in alle mooie herinneringen aan hem.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Gewoon even een
Soulcats dank je wel voor je mooie en lieve woorden... jullie allemaal. Ik ga zo slapen.. het was een emotionele dag.

Dikke knuffel

AnneDaisyMay

ps

Het voelt fijn om hier weer te zijn onder mijn vertrouwde afkorting/nick... jullie zijn lief
lieverd..even wat uitgebreider reageren.

(ik wist btw helemaal niet meer dat je niet meer forumde met die nick...wel met een andere dan?)

me misten je ineens bij jeweetwel (en soulcats ook)

ik vind het zo rot voor je.

Toen ik ZM effies kwijt was was ik al zo bezorgd en stond als een klein kind te janken toen ik hem weervond.

En jij krijgt na zo lang zoeken en hopen zulk verschrikkelijk nieuws

je mooie lieverdje

ik schiet al vol bij de gedachte alleen al.

Huil lekker uit en daarna nog een keer en zoveel je wilt.

Hele dikke

als je wilt kletsen weet je ons te vinden he!
@juniper wat een mooi verhaal. Heel veel sterkte ADM!
Ah nee wat rot voor je meid. Was al bang dat het jou topic was toen ik de titel zag. Vind het echt erg voor je.

Veel sterkte ermee!
Lieve ADM, wat een opluchting. Dat je, hoe erg het nieuws ook is, nu toch weet waar hij is en wat er gebeurt is. Ik vind het zo erg voor je.

Je spullen heb ik opgruimd

met tranen in mijn ogen

het viel mij vreselijk zwaar

zullen die tranen ooit nog drogen?

'k heb verdriet om jou

mijn allerliefste kameraad

en kijk steeds weer naar die plek

waar jouw mand nu niet meer staat

zal dit minder worden?

zal 't ooit weer beter gaan?

zal 't verdriet ooit slijten?

kan ik 't zonder jou wel aan?

men zegt dat het inderdaad

wat minder pijn gaat doen...

maar 't gemis zal eeuwig blijven...

daar kan ik niets aan doen

'k zal je nooit vergeten

jij maakte mij vrolijk en blij

dat neemt niemand ons nog af...

want jij, jij hoorde echt bij mij!

He bah wat rot Heel veel sterkte!
Tranen in mijn ogen..wat zielig...heel veel sterkte gewenst..
Gatverdamme! Heb zelf een kat en het is de liefde van m'n leven, zeg ik altijd. Ben bang dat ik het meen. Heel, heel veel sterkte.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Deze lijkt op de mijne trouwens:(
Ik heb je topic ook gevolgd en toch stiekem gehoopt dat je hem weer levend en wel zou vinden...helaas heeft het niet zo mogen zijn :(

Veel sterkte!
Ach gossie ADM, wat een rotnieuws....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven