* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hee Hippie!

Fijn dat je er ook weer bent!

Had vandaag een jarige Muk. Is alweer 5!

Bier dan maar.....
Alle reacties Link kopieren
Poes loopt weer over toetsenbord.....

Beest is echt niet helemaal snik hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ze woont sinds deze maand niet meer thuis maar heeft een eigen stekkie. Dus ga ik op sivite bij haar! Gek idee hoor.... Maar wel goed voor ons allebei, ze is er heul erg gelukkig mee! En dat laatste telt! :-][/quote]



Gek he? Als je kind niet meer thuis woont. Zoon woont hier al een jaar niet meer. Wordt tijd dat ie zn zooi een keer komt ophalen
Alle reacties Link kopieren
Tis nog steeds maar bijna half elf.

Voor m'n gevoel is het al middernacht.
Alle reacties Link kopieren
Kwartet!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog een biertje halen whore...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in een ander topic wonen!

Saaie boel hiero.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 31 oktober 2010 @ 23:03:

Ik ga in een ander topic wonen!

Saaie boel hiero.......





Nah, lekker ben jij hoor!

nee, snap jou wel, is het de hele tijd zo rustig geweest?



En tja, was heel leuke en gezellig bij dochter. En heel leuk om te zien hoe sterk zij op mij lijkt in alle opzichten!

Neh, gaat wel goed komen met die dochter van mij! Ben eigenlijk haske trots op haar!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Jij nog geflapperstaart met Muk!

Gaat de tijd snel he?

Hoe is het met je Jo?
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het heel goed.

Is vorige week nog een kleurenfoto van me gemaakt en ik mag een half jaar wegblijven.
Alle reacties Link kopieren


Helemaal geweldig dus!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Zo, heb de notulen af voor mijn werk!

Ga eens naar mijn-bedje-in-de-veren-en-de-lakenstraat!
Alle reacties Link kopieren
Trusten Hippie!

Ben blij dat je er weer bent whore.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 31 oktober 2010 @ 23:49:

Trusten Hippie!

Ben blij dat je er weer bent whore.





Ha,ha, ik en hippie??!!

Maar ben ook wel weer blij om weer terug te zijn. Heb het veels te veel gemist eigenlijk wel. Ondanks mijn drukke toestanden, ging er geen dag voorbij of ik moest aan jullie denken.

Maar de shit schijnt alleen maar erger te worden, bemerk ik wel.



Is Hela nog in da house en Hoefijzer?
Alle reacties Link kopieren
Geen flauw idee

Volgens mij zijn Yet en ik nog de enige,
Alle reacties Link kopieren
Sjezus, forum toch al een jaar of tien hier......

Word er echt niet löker op!
Alle reacties Link kopieren
Sjammer hoor, maar we moeten maar eens weer ernstig an de borrel in het echie geleuf ik....



* En nu echt naar bedje toe, geleuf ik! *
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 31 oktober 2010 @ 23:59:

Sjezus, forum toch al een jaar of tien hier......

Word er echt niet löker op!Wa bedoel ie?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zoals ik het zeg.

Dat gezeur allemaal, maar ik blijf komen whore!
Alle reacties Link kopieren
Dat gezeur? Van wie? degenen die gewoon normaal antwoord willen of degenen die behoorlijk de boel uit de hand latenn lopen, zoals de afgelopen maanden het geval was? Om niks bannen laten regenen en frummers de mond snoeren? Was voor mij een reden om weg te blijven, had zelf nml. al 2 keer een roze scherm om niks namelijk.





Afijn, ik blijf er niet meer om weg en hou me rustig, veeeeeel beter voor mijn bloeddruk en zo....
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat, ben blij dat je er weer bent!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 01 november 2010 @ 00:09:

Lieve schat, ben blij dat je er weer bent!Lieve Jo, !! En wel een hele dikke!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig hier ben net terug van het trick en treaten. Brrr koud!!!

Ff een pizza in de oven gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven