***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mogge!
ook goede morgen..
middag bedoel ik

Lara: nog een beetje gefeest gisteren?

Punkie: gezellige dag gehad gisteren? Waren de popjes weer wat fitter?

Muis: lekker gegeten?

Xaloy: niet te geloven. Nog maar een week... Heb net op tv wat mooie plaatjes van Luzern gezien want de loting voor het EK voetbal is daar. Ziet er mooi uit.

Fachet: tis niet leuk op koopzondag voor sinterklaas te gaan winkelen hoor. Het is dan zo druk. Al zit vandaag het weer niet mee. het is echt BAGGER
Goedemiddag.... Beetje brakjes door de korte nacht, maar wel weer helemaal happy. Het was gezellig bij mijn schoonouders en ze hadden uiteindelijk geloof ik welm door dat we het niet zo tof vonden qua tijd. (vooral omdat iedereen er dus wel al veel eerder was behalve wij....) Fleur is lekker op tijd naar bed gegaan, maar heeft nog zeker een uur liggen spelen in bed (terwijl ze dat thuis dus nooit doet na haar laatste fles)

vandaag weer naar sinterklaas geweest (buurtvereniging) was ook gezellig.

Ieks Spitsmuis: Klinkt naar, die dikke puist op een vinger. Maar goed dat je direct naar de huisartsenpost bent geweest.

Ga nu op de bank ploffen en helemaal niks meer doen vandaag!!
Hallo allen tesamen,

Wat is het rustig hier, allemaal de storm aan het trotseren?

Ik ben blij dat jullie het met me eens zijn wbt die kinderstoel. Ik heb schoonma al diverse malen aangesproken dat wij het graag op onze manier doen en het echt niet leuk vinden hoe zij af en toe met hem omgaan en dan knikt ze altijd en 'sorry' en 'mar natuurlijk' en vervolgens gebeurt het gewoon weer. Vriend heeft ook al diverse keren met hen gepraat, maar je praat echt tegen dovemansoren lijkt het.

Het is niet dat het verkeerd bedoelen, maar ze zijn erg overtuigd van hun eigen opvoedingstechnieken geloof ik.

Oja, die kijkers van laatst hebben een bod gedaan, best redelijk wel en we gaan met ze in onderhandeling. voorwaarde voor hen was wel dat het op korte termijn over te nemen zou zijn...nou, da's geen probleem, we kunnen er als het moet binnen een week uit zijn!

Xaloy..hoe is het met de inpakrace?

Muis..klinkt maar engig zo'n puust op dat kleine vingertje hoor, heeft ie er nog last van nu eigenlijk?

Icke.. stoer dat het zo goed gaat met Ruben, hartstikke fijn voor jullie!

Dropneus.. veel plezier met niksdoen!

Fachat.. Zo, drukke dagen gehad, maar wel allemaal leuke dingen toch? Lijkt mij ook altijd zo euk om allerlei dingen met Daan te doen, ik kan niet wachten tot ie er wat meer van gaat begrijpen en we lekker op stap kunnen.

Layla..sterkte met je oog zeg, dat moet nogal een klap zijn geweest!

Lara.. Daan slaapt ook altijd op zijn buik. Ik heb eigenlijk nooit zo'n bakaerzak gebruikt, zit Max dan erg strak ingewikkeld? Ik kan me voorstellen dat het dan best eng is als hij op zijn buik ligt.

zo ik ga even groenteprut maken..tot later!
AAARGH! Wil iemand even voor ons komen verhuizen?
Je had toch nogn ergens in een donker hoekje een blik Oostblokkers verstopt? , Meen ik me te herinneren uit een discussie tussen je ventje en Lara...?
OOh Xaloy... Verhuizen is ellendig.... Veel werk en altijd stress...

Ik vind jullie heel dapper hoor, maar voor mij hoeft het de komende 25 jaar niet meer.... eerst de kinderen de deur uit!

Sterkte!!
Lievelust; de werkvergunning was verlopen en ze kwamen niet uit de EU...
Hoiiiiii!

*boem*

(ik die op de vloer viel - wat een druk weekend)

Tot morgen allemaal, dan hopelijk weer helemaal fris en fruitig!
Zwaai!! Ben meteen weer weg, Wolter Kroes heb ik geskipt, want ik heb mijn kruit vannacht al verschoten... Lekker als vanouds wijntjes drinken met een vriendinnetje tot erg diep in de nacht. Verschil was alleen dat mijn vriend vanmorgen om 9 uur weg moest en ik dus mijn bed uit kon voor Max en nu ben ik gaar.
Finn is ziek. Hij rochelt als een oude man, en heeft echt overal snot zitten.

Zijn ogen zijn vuurrood en zitten continu dicht. Heel zielig.

Ga morgen-ochtend denk ik maar niet werken (kan waarschijnlijk ook niet vanwege een slaaptekort), dan werkt man 's middags thuis (ik heb 's middags een zakelijke afspraak met zijn baas).

Ga 's morgens denk ik even naar de kinderarts, als hij niet veel beter is.

Hij heeft al twee dagen bijna alleen maar geslapen (oki, en getijgert, gekropen, geklommen en gestaan als hij wakker was).

Hij heeft ook twee tandjes tegelijkertijd aan de onderkant (zijn eersten). Nu een laatste fles voor vandaag en slapen.

Xaloy, succes met je verhuizing. Ik was heel blij dat ik de laatste keer te zwanger was om mee te helpen. Ik hoop dat je nog wat hulp hebt gekregen.
Swissie,

arme Finneke! Beterschap!

Xaloy,

heb ik toch helemaal in mijn hoofd dat jullie DIT WEEKEND al zouden verhuizen.....

Dropneus,

hoop dat het toch nog leuk was, sinterklaas?

Lara,

Ieks, kater en alleen voor Max zorgen. Jij liever dan ik.....Jij zou toch zonder alcohol ofzo? Of ben ik nu in de war?

Spitsmuis,

Ik had ook minimaal een jaar BV in mijn hoofd. Maar ik was op het laatst alleen maar bezig met "voelen"(lees knijpen) of ik wel genoeg melk had en met Ruben zijn slaapgedrag. Ik was gewoon op en toen ik eenmaal een voeding ging vervangen liep het heel snel terug. wellicht een teken van mijn lichaam. Anyway, ik heb het er moeilijk mee. Dat relacteren wordt hem niet, helaas. Dus heb ik maar voor een fortuin bh's gekocht. Pleister op de wonde.

Lievelust;

Ik duimduimduim dat jullie eruit komen met de geinteresseerden voor jullie toko! Ben je al aan het dagdromen voor wat jullie straks gaan doen als het allemaal door mag gaan?

Even posten
Mich,

heb je je pijn gedaan? Eerst een keukenkastje en nu....
g'avond lieve digidinnetjes

Het viel vandaag reuze mee in de stad, het was wel druk, maar vanwege het weer viel het erg mee, ben weer flink wat geld armer!

Lievelust, ik hoop dat het doorgaat, de verkoop! Dan kunnen jullie snel naar Down Under! Spannend!

Swissie / Xaloy, toen wij gingen verhuizen was ik ook behoorlijk zwanger van Ole en kon ik "jammergenoeg" ook weinig doen.

Michasha....auw.... wat een pech heb jij dit weekend zeg! Hopelijk morgen een dag zonder ongelukken!

Finn, snel weer beter worden hoor!
Mogge!

Ick, ik snap heel goed dat je baalt dat je geen bv meer geeft! Had ik ook (en nog steeds wel eens eigenlijk). Volgens mij had ik het verkeerd begrepen; ik dacht dat je je bv weer aan ging zwengelen!

Xaal, sterkte met verhuizen. Zelf vind ik het altijd vreselijk om te moeten verhuizen en alles in te moeten pakken. Gelukkig was ik vorige keer hardstikke zwanger en kon niets! (hmmm, misschien volgende keer maar ook zwanger zijn! Even onthouden!)

De jongens hebben net van Sinterklaas een cadeautje in hun schoen gehad! Steijn heeft een heuse camera gekregen en Huug kreeg een sleutelbos! Kleine bofkontjes!

We hebben trouwens een lekkage, uitgerekend in het kamertje van de mannetjes. Bah! Zometeen moet ik maar even de dakdekker gaan bellen en hopen dat er iets aan gedaan kan worden.
Oei.. lekkage! Ja, het heeft ook welflink geregend, dan komen dat soort dingen wel vaker tevoorschijn. Hopelijk is het zo geregeld Muis!

Icke, hopelijk helpen de BH's je over je verdriet heen. Ben toch blij dat het iets beter gaat met Ruben, heeft je man er nu vrede mee dat Ruben soms bij jullie in bed slaapt? En ja, we gaan komende vrijdag verhuizen, maar pas 's nachts. De bus/vrachtwagen rijdt om 20 uur 's avonds weg, en wij gaan er met de auto om 24 uur achteraan. Dan zijn we er dus zaterdagochtend! Dan gaan we eerst even slapen (en Robbie bij mijn vriendin spelen) en dan om 13 uur uitladen.

Lievelust: goed nieuws, ik duim voor jullie! Dat zou al best heel snel zijn!

Beterschapsknuffels voor Finn. Hoop dat hij vandaag al weer beter te pas is!

Micha! Hoe is het met je hoofd? En met speedy Morris? :-)

Framboos, alles OK daar in het hoge noorden? Ik mis je hier!

Vandaag moet ik een heleboel boodschappen doen, ook in de stad, en dan de tuin opruimen. Hopelijk blijft het een beetje droog, anders doe ik het morgen, maar eigenlijk heb ik daar morgen geen tijd meer voor... De studenten hebben gister de sleutels gekregen en de contracten ingeleverd, dus ons huis is definitief verhuurd, gelukkig maar. Dat scheelt een boel centjes! Zij komen er komende zaterdag al in, dus de kachel hoeft niet eens uit!

Zo. ontbijt.
Wow Xaloy, lekker zeg dat die studenten zaterdag al komen. Wat gaat het dan ineens snel zeg.

Jammer genoeg hebben wij komend weekend bezoek (mijn zus en haar vriend), anders kon ik je komen helpen met uitladen. Misschien kan ik later helpen met verschillende dingen.

Lievelust, wow, als ze willen kopen zou het dus snel gaan. Dat zou lekker zijn zeg. Wat zouden jullie dan in de tussentijd (voor je emigratie) willen gaan doen?

Icke, ik geef nog twee keer per dag bv, maar ik vrees dat ik er ook mee op moet houden. Volgens mij krijgt hij echt niet meer genoeg. Ik vind het ook wel jammer, maar goed, ik heb het toch 8 maanden volgehouden.

De eerste paar dagen in het ziekenhuis ging het zo moeilijk dat ik verwacht had helemaal geen bv te kunnen geven. Gelukkig kregen we het toch samen onder de knie en is het goed gekomen.

Ik begrijp wel dat je het jammer vind, het is toch echt zo'n mooi momentje met z'n tweeen.

Ik ben nu nog thuis gebleven. Ga zo even bij de kinderarts langs (als die tijd heeft), hopenlijk kan manlief vanmiddag even oppassen. Anders hebben we pech. Heb mijn kantoor pc thuis, dus kan iig wel iets doen.

Eerst maar weer koffie, veeeeeel te weinig geslapen.
Beterschap voor Finn!!

De muismannetjes ijn wel verwend door de sint zeg!!! De cadeautjes pasten vast niet in hun schoentjes

Icke: je hebt het echt hartstikke goed gedaan met de BV! Het is idd ellendig om ermee te moeten stoppen (voor mij alweer eeuwen geleden, maar ik herinner me het moment nog zooooo goed) het is gewoon zo knusjesdie Bv e dat heb je met een fles toch minder...

Oeioei. Fleur alarm, ik ga rennen!!
Spitrsmuis, lekkage is verschrikkelijk. Hopenlijk kunnen ze het snel weer repareren.

Leuke kado's van Sint zeg. Hoe vinden ze het? Hoe is de camera? Ik heb daar ook al mee in handen gestaan. Vind het erg leuk.

Finn heeft vorig weekend van zijn Opa en Oma een telefoon gekregen, ook een groot succes. Gelukkig is hij makkelijk uit te zetten en gaat het geluid niet hard. Je leert tellen, het abc en er zit leuke muziek op.

Finn zit er graag mee in de box te spelen.

Ik heb trouwens het idee dat hij nu echt begint te spelen, hebben jullie dat ook? Niet meer alleen iets heen en weer schudden, maar echt spelen. Zo lief.

We kunnen pas om 15 uur naar de kinderarts. Daar moet mijn man dan heengaan, want ik heb meeting om 15 uur. Daarna gaat hij vanacht en morgen naar Nederland, dus hij mag vanmiddag wel lekker even voor Finn zorgen. Een beetje verdelen.

Micha, hoe is het met je hoofd?

Lara, ik dacht ook dat je geen drank mocht dit weekend, wat is er gebeurt?
Beterschap voor Finn! Ga je in Zwitserland direct naar ene kinderarts met een kind ipv de huisarts?

Spitsmuis: oei...! Hoe er is die lekkage? Geen natte jongetjes gekregen?

Ik had het gevraagd aan de apotheker en die zei dat je met deze antibiotica gewoon alcohol mocht. Er stond ook niks over in de bijsluiter, dus het zal wel kloppen.
Beterschap voor Finn! Ga je in Zwitserland direct naar ene kinderarts met een kind ipv de huisarts?

Spitsmuis: oei...! Hoe er is die lekkage? Geen natte jongetjes gekregen?

Ik had het gevraagd aan de apotheker en die zei dat je met deze antibiotica gewoon alcohol mocht. Er stond ook niks over in de bijsluiter, dus het zal wel kloppen.
Goedemorgen,

Bah lekkage Spitsmuis, hebben wij in A'dam ook een keer gehad na een fikse regenbui, gelukkig woonden wij toen in een huurhuis, dus was het niet echt ons probleem. Hopelijk voor jullie, is het snel opgelost!

Leuk hoor schoenkadootjes, Kaj heeft er al een paar gehad, maar Ole nog niet (hij heeft geen schoenen..), maar met sinterklaasavond zitten er wel wat kadootjes voor Ole in de zak!

Heeft iemand van jullie toevallig ook slofjes van "inch blue"?

Ik heb deze gezien en vind ze erg leuk, maar ook wel erg duur, dus dan moeten ze wel goed zijn!

Ole pakt steeds de staart van onze kat en dat vindt hij niet leuk....
Haha zielige kat hoor. Ole, dat mag toch niet.

Wat een super leuke slofjes, ik moet ook zoiets gaan kopen, want Finn duwt zijn beentjes onder zijn lichaam om te gaan staan. Alleen met zijn sokjes aan gaat hij dan glijden.

Lara, ja we hebben hier voor kinderen tot 6 jaar een kinderarts, dus met problemen ga je daarheen.

Belde net de creche, die vertelde dat alles momenteel heerst op de creche, maag-darm griep, middenoorontsteking en natuurlijk normale verkoudheden. Ben blij dat man vanmiddag even naar kinderarts kan. Heb wel geleerd van jullie verhalen over oorontsteking en hersenvliesontsteking. Finn pakt regelmatig zijn oortje vast, dus dat moeten ze mooi maar even controleren.

Ga even verder met mijn werk.
Goed geregeld dat hij direct naa de ka kan zeg. Zou hier eigenlijk ook moeten vind ik.

Facaht: Leuke slofjes! ik ken ze niet, maar Max heeft Bobux-slofjes en het model lijkt er erg op. Voor Sinterklaas heb ik Zootjes, Boumy's of Bobyx gevraagd. Hij heeft ze dan wel niet nodig om te staan, maar zo blijven zijn sokken tenminste aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven