* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
We hebben deze week trouwens maar 5 uur tijdsverschil, wie weet kom ik jullie dan wat vaker tegen hier.
Alle reacties Link kopieren
Zoals nu bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Nu dan?
Alle reacties Link kopieren
Ja nu!
Alle reacties Link kopieren
Moet echt kneiterhard bijten hoero

Kost me weer een kies!
Alle reacties Link kopieren
Laat maar.....Trusten lieve schatten!
Alle reacties Link kopieren
UP!!!
Alle reacties Link kopieren
tmi
Alle reacties Link kopieren
Nu?
Alle reacties Link kopieren
Nu dan maar effies.

Middag!

Glazenwasser belde me uit bed.

Laat geworden vannacht, blègh, ik zie er niet uit, helemaal verfromfraaid, dikke wallen onder de ogen, koppijn.

Bakkie pleur er maar even tegenaan gooien, vanmiddag ook nog een vergadering....
Alle reacties Link kopieren
Hé lieve Hippie, denk je wel aan jezelf?





Vandaag is Elfje op schoolreisje. Da's eigenlijk niks bijzonders, maar ik blijf maar denken aan mijn meisje van 9 dat zonder ons, helemaal in Amerika, op weg is naar Lansing, de hoofdstad van Michigan.
Alle reacties Link kopieren
tmi?

Je maakt me nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Als we allemaal gaan dubbelnicken, is het hier nog maar half zo saai.
Alle reacties Link kopieren
He Dubbelnickert!

Ik was al bang dat je delerious aan het worden was!



Dank voor de knuf, moet 'm gevoeld hebben, is al weer een stuk beter met me!

Had heel slecht geslapen, beetje gedoe op het werk, shit waar we vorig jaar totaal geen last van hadden en nu komt dat wel een beetje rauw op ons dakje vallen en moeten we het wel oplossen. Seizoen is net begonnen zeg, we moeten nog 5 maanden. Afijn, we hebben met elkaar gesproken en ik zie het wel.

Moet me maar eens minder druk gaan maken, misschien helpt het....



Hoe is het schoolreisje van Elfje de Globetrotter geweest? En wat ging ze in Michigan doen dan?



Hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies, ik ben er weer gelukkig.

Een splinternieuwe pjoeter en alles werkt anders, dus ik ben heel zoekende, maar ik heb de bar gelijk maar als snelkoppeling op m'n bureaublad gezet, hiep hoi, ik bent'r weer....

Tijd voor alcohol, volgens mij....

en wat fijn, dat onze flowerpowerhippiedame weer terug is, we hebben met z'n allen je haske gemist hoor.......

Nu ook nog Hela en Mir en Joopp en Mutch en Meisje en Winx en Pun en de rest van de maisjes.......

Dan hebben we zo weer een paar kroegen vol.....
Alle reacties Link kopieren
Ha die Wies, wat fijn dat je er weer bent!



Elfje heet het leuk gehad hoor Hippie! Het was eigenlijk meer een excursie, maar ze is gek op museau en heeft dus alleen foto's van oude dingen en de architectuur gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, dat Elfje daar nu al interesse voor vertoont,

echt leuk.......

Heerlijk nog eventjes een afzakkertje voor het slapen gaan.

Heb het best wel gemist om hier nog even knus een poosje bezig te zijn met mijn pjoetertje. Maar nu is het puur genieten.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat we niet synchroon afzakken Wies. Ik neem zo een wijntje.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag Barrers,



Zalig, dat herfstweer.

Ben hopelijk onthackt, dat er meegelezen word....dat geeft niks whore.



Er gebeurde vreemde dingen, ik kon het internet niet meer op en de pjoeter gaf aan dat er geen problemen waren en alles naar behoren werkte, tja, dan is het moeilijk he om iets op te lossen.

Bibi had wel internet, heel strange.....

Maar het is me gelukt, geen probleem



Eigenlijk ben ik een beetje verdrietig, Bieb zal nooit z'n bachelor halen



Bakkie pleur verkeerd.



Heej, hippievrouw, leuke nick.
Alle reacties Link kopieren
Even iets toepasselijks, Joy Division (wat en tijd wat een tijd was dat en op de een of andere manier denk ik dan een beetje aan Wiesjepiesje)



In fear every day, every evening

He calls her aloud from above

Carefully watched for a reason

Painstaking devotion and love



Surrendered to self preservation

From others who care for themselves

A blindness that touches perfection

But hurts just like anything else



Isolation, Isolation, Isolation



Mother, I tried, please believe me

I'm doing the best that I can

I'm ashamed of the things I've been put through

I'm ashamed of the person I am



Isolation, Isolation, Isolation



But if you could just see the beauty

These things I could never describe

These pleasures a wayward distraction

This is my one broken prize



Isolation, Isolation, Isolation
Alle reacties Link kopieren
Ik, ik zal koning

En jij, zul je koningin

Maar niets zal hen verdrijven

We kunnen ze verslaan, maar voor een dag

We kunnen Heroes, maar voor een dag



En jij, kun je zeggen

En ik, ik drink de hele tijd

'Omdat we de liefhebbers, en dat is een feit

Ja, wij zijn liefhebbers, en dat is dat



Maar niets zal ons bij elkaar houden

We konden stelen tijd,

slechts voor een dag

We kunnen Heroes, voor altijd en eeuwig

Wat zèg je?



Ik, ik wens je kon zwemmen

Net als de dolfijnen, zoals dolfijnen kan zwemmen

Maar niets,

niets zal houden ons samen

We kunnen ze verslaan, voor eeuwig en altijd

Oh, we kunnen Heroes,

slechts voor een dag



Ik, ik zal koning

En jij, zul je koningin

Maar niets zal hen verdrijven

We kunnen Heroes, maar voor een dag

We kunnen ons, net voor een dag



Ik, ik kan herinneren (ik herinner me)

Staan, door de muur (door de muur)

En de kanonnen schoten boven onze hoofden

(Over onze hoofden)

En we kuste,

alsof er niets kan vallen

(Niets kan vallen)

En de schaamte was aan de andere kant

Oh, we kunnen ze verslaan, voor eeuwig en altijd

Dan kunnen we worden Heroes,

slechts voor een dag



We kunnen Heroes

We kunnen Heroes

We kunnen Heroes

Slechts voor een dag

We kunnen Heroes



We zijn niets, en niets zal ons helpen

Misschien zijn we liegen,

dan kun je beter niet blijven

Maar we kunnen veiliger,

slechts voor een dag



Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-ohh,

slechts voor een dag
Alle reacties Link kopieren
Heeeee, Hoefijzert!

Fijn dat jij er ook weer bent!



Enne.... een bachelor is ook niet alles!
Alle reacties Link kopieren
M'n Engels is ook niet meer wat het geweest is, heel mailig, kweetut..



En ik ben m'n mob kwijt en ik heb nu al een stuk of 5 nieuwe hotmails aangemaakt en ik werd elke keer gekraakt (moeten "ze" vooral doen, dat kraken..) en nu weet niemand m'n mailadres en ik ben ook alle mailadressen kwijt en dit en dat en zus en zo en ik moet hoognodig dingen gaan ondernemen en ik heb geen zin en ik ben zo moe.





Verder gaat het goed whore, nah..daar ik zit ik dan, naast een lege kruk.
Alle reacties Link kopieren
Door dit filmpje ben ik blijven hangen op het net en heb hele leuke en ontroerende, gekke filmpjes gezien.....http://www.youtube.com/watch?v=NB3NPNM4xgo
Alle reacties Link kopieren
Deze dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven