3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
arme happy, moet je m nog gaan ophangen?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 02 november 2010 @ 00:26:

[...]



Leuke Meneer? Waar?\\





Niet hier.

Thuis in z'n bedje, 15 km verderop.
Alle reacties Link kopieren
Listje? Schindlers list???
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:34:

arme happy, moet je m nog gaan ophangen?Jahaaaaa! Wrijf het er nog maar eens in!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Almost en tot hier weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:34:

[...]

15 km verderop.En voordat Sgaap gaat mekkeren over haar andere kant van de wereld het land...ja dat is ook echt veel verder!

(maar nu wel een hele week dichtbij dus niet zeiken )
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:34:

[...]

Niet hier.

Thuis in z'n bedje, 15 km verderop.Vind ik wel knap Bam, dat je hem zelfs op afstand in slaap krijgt. Hoe doe je dat? Dat trucje wil ik ook !
Alle reacties Link kopieren
leuk je gesproken te hebben Happy!

Kom je snel terug?



succes met je was op hangen en slaap lekker
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 02 november 2010 @ 00:35:

[...]



Jahaaaaa! Wrijf het er nog maar eens in!Ocherm...moet je nog een was ophangen?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:37:

[...]





Ocherm...moet je nog een was ophangen? Merde! Wilde net uitloggen, maar ik zag het wel hoor bam. Ik zag het wel!
Alle reacties Link kopieren
misschien kan BAM heel hard slaapliedjes zingen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:37:

[...]





Vind ik wel knap Bam, dat je hem zelfs op afstand in slaap krijgt. Hoe doe je dat? Dat trucje wil ik ook !Gewoon net zo saai en slaapverwekkend rustgevend zijn als ik en klaar ben je. Geen trucjes, just me. (das een foute uitspraak hier, I know)
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:38:

misschien kan BAM heel hard slaapliedjes zingen Dat kan ik ja maar dan valt juist niemand meer in slaap....nooit meer....
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:38:

misschien kan BAM heel hard slaapliedjes zingen Hard en vreselijk vals ws!
Alle reacties Link kopieren
haha
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:40:

[...]





Hard en vreselijk vals ws!



Yep.



Ik ben niet vals maar zing wel zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren Nina Hagen (met band) optreden. Ze zingt niet vals maar vreselijk... ja wat eigenlijk.,,,? Laten we het apart noemen. Kreeg er iig vreselijke slaap van en heb de optredens daarna niet meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Het ''aparte'' gedeelte kan ik erg goed imiteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:42:

[...]

Yep.

Ik ben niet vals maar zing wel zo.Je bent verre van dat, zover ik je ''ken''.
Alle reacties Link kopieren
BAM zingt vals! maar is wel lief
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
doe maar imiteren moos, ben wel benieuwd
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Als ik nu zeg dat ik best goed kan zingen, gaan jullie dan geloven dat ik wel vals ben?
Alle reacties Link kopieren
Kan nu niet Mal. Oudste slaapt hier en dan schrikt hij zich een rotje en gaat terug naar zijn jeugdtrauma's.
Alle reacties Link kopieren
Het voordeel nadeel feit is dat ik zo wazig ben dat mijn valse steken onder water niet worden herkend of voor lollig aangezien worden dus kan veel maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven