3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
woensdag 3 november 2010 om 00:47
Appel, wat Popp zegt is zo. Als je denkt ''pfff ik kan niet meer'', kan je iets langzamer gaan lopen ipv te stoppen en dan ga je na een tijdje vanzelf weer iets harder. Echt waar. En of je nou loopt ''als een slak'' voor je gevoel of voor anderen, maling aan hebben. Maar je hoeft dan echt niet te wandelen tussendoor en blijft in de ''jog-modus''.
Friez, lekker joh douchen in je mooie badkamer.
Ben zo gaar als wat. Oudste vanavond weer in zijn huis afgeleverd.
woensdag 3 november 2010 om 06:59
woensdag 3 november 2010 om 07:11
quote:Bianca40 schreef op 03 november 2010 @ 06:59:
Appeltje... je zou je burenlijst bij de boerderie eens na moeten kijken. Alles van jou is binnen een paar tellen weg, zelfs op dit tijdstip
Ik denk dat er bij jou een hoop GU-tjes tussen zitten. Jacky heeft de link van hoe je kan zien hoeveel van jouw buren daarbij zitten.
Oke.. dat is idd niet leuk!
Ik ga het vragen aan Jacky!
Appeltje... je zou je burenlijst bij de boerderie eens na moeten kijken. Alles van jou is binnen een paar tellen weg, zelfs op dit tijdstip
Ik denk dat er bij jou een hoop GU-tjes tussen zitten. Jacky heeft de link van hoe je kan zien hoeveel van jouw buren daarbij zitten.
Oke.. dat is idd niet leuk!
Ik ga het vragen aan Jacky!