3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
mocht ik daarbij aangesloten zijn Appeltje, dan is het volledig per ongeluk hoor, even melden dan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je niet zomaar deleten hoor roosje!
Alle reacties Link kopieren
Maar dan zou je dat toch weten als je dat hebt?
Je typt weer heel grappig Appel



Sommige mensen hebben het ooit uitgeprobeerd en er verder niks meer mee gedaan, maar die staan dan wel op de lijst.



Ik heb ook nog een stuk of 5 buurtjes waarvan ik weet dat ze er niks mee doen maar nog wel op de lijst staan. Het zijn vaak ook mensen die honderden buren hebben (waar ook weer veel GUtjes bijzitten waardoor hun spulletjes ook binnen 1 seconden weer weg zijn).
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom ik er achter of ze het nog gebruiken dan?
Alle reacties Link kopieren
ik forum met foon Bi, dan heb ik dat zoals je altijd wel merkt
Alle reacties Link kopieren
ik kan best iets aangeklikt hebben waarvan ik niet wist wat het was



ik ga er ook vandoor, tot vanmiddag



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bij sommigen is het duidelijk.. en waar je over twijfelt moet je even vragen.



Of je knalt ze er gewoon uit, dan melden ze zich wel weer als het geen GU-tjes zijn, zo heb ik het ook gedaan



Ik ben weg... tot vanaaf
Alle reacties Link kopieren
tot vanavond bi en roos!

werk en therapie ze!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
allemaal



wat waren jullie vroeg wakker zeg!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook regelmatig even die GU-check, er zit er maar 1 op en die gebruikt het volgens mij niet meer.

Ook heb ik laatst mijn buren doorgelopen en iedereen met meer dan 100 (of iets meer, als ik ze 'ken' en weet dat ze veel delen) er af gegooid. Het moet wel een leuk spelletje blijven, en met zoveel buren zijn de dingen die ze aanbieden snel weg. Vind ik niet zo heel leuk.



Baal wel dat al dat dierenvoer automatisch in je giftbox komt, die zit overvol en dat voer kun je niet helemaal in je silo pompen, maar dat moet iedere keer met 20 tegelijk waarna je weer een dag moet wachten..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen hoor Marmul, ik was om 8 uur wakker, lekker in bed TV gekeken en een pot thee leeggeslobberd. Daarna pas het luie lijf uit bed gehesen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je gaat zwemmen Mar! Ik wil dat ook wel weer doen, maar 's avonds is het pas om 8 uur én razend druk (filezwemmen) en op mijn vrije woensdag is het om 12 uur, midden op de dag, terwijl ik vaak afspraken heb om (leuke) dingen te gaan doen, dus ook niet zo'n handige tijd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En ik mocht wle je vriendje blijven Hima?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een date met Evy. Tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Oh, en wat ook rete-irritant is van FV is dat je een collectible direct in je giftbox krijgt, je kunt niet eerst kijken of je er wel wat aan hebt (en zo niet, dan laten liggen voor een buur). Ik begin me er steeds meer aan te ergeren, en ben lang niet zo fanatiek meer...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
succes appel, you can do it!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
het is savonds wel redelijk druk in t zwembad maar op meestal kan je nog wel lekker zwemmen.

Ideaal, vooral omdat ik niet mag hardlopen bijv.
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 03 november 2010 @ 09:24:

En ik mocht wle je vriendje blijven Hima?



Tuurlijk!!!

Maar 1 persoon had bijna 300 buren en die zag ik ook werkelijk álles pakken wat er voorbij kwam, ook grijze paarden enzo, terwijl ze al een hoog level was. Dat vind ik dan flauw, omdat ik ook beginnende farmers als buren heb, en die de paarden goed kunnen gebruiken (anders dan verkopen voor 100 coins).

Ze klikte wel altijd op 'like it', dat dan wel weer...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Komt mn huisgenoot gisternacht langs lopen en vraagt, wist je al dat we nieuwe huisdieren hebben? Ik kijk hem aan en zeg nee hoezo? Zegt hij, Nou ik was net aan het douchen, zitten er een heleboel naaktslakken in de douche!

Ik mee naar de badkamer, zaten er 10 kleine naaktslakjes in de douche!!



we hebben ze weggehaald, maar nu zit er overal groene slijm/kek.

En ik ben benieuwd of er nog meer zitten en hoeveel..
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 03 november 2010 @ 09:26:

Ideaal, vooral omdat ik niet mag hardlopen bijv.



Heb je gewrichtsklachten oid Mar?

(hoef je natuurlijk niet te vertellen hoor!)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ja hima, mijn aanhectingspunten in mn knie zijn chronisch stuk/overbelast/beschadigt. De artsen weten het niet precies helaas
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme... slakken en met name naaktslakken vind ik de goorste beesten op aarde!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven