3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ik ben net te laat om Appel moed in te praten!



Dan maar even telepatisch
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Marmul en Hima!
Alle reacties Link kopieren
Pop!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn folders zaten deze week stickers van de Bristol, met max 20% korting. Mocht je nog iets nodig hebben...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Pop



ja slakken zijn ook vies hima
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 november 2010 @ 09:36:

Bij mijn folders zaten deze week stickers van de Bristol, met max 20% korting. Mocht je nog iets nodig hebben...



Lief van je! maar voorlopig kan ik nog even voorruit!



In januari ga ik fatsoenlijke leren laarzen bij omoda halen (met korting natuurlijk!)



Maar mocht je korting dingen bij Scapino krijgen/hebben dan hou ik me (lekker brutaal) aanbevolen! ik heb heel hard nieuwe hardloopschoenen nodig en daar hebben ze Asics!
Alle reacties Link kopieren
Joh, ik lijk wel een spammerT
Alle reacties Link kopieren
ohw ik had nog een vraag, ik had angel gemaild of het vorige topic gesloten kan worden, is nog niet gedaan. moet ik daar nog wat aan doen?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog naar het bos geweest Marmul?
Alle reacties Link kopieren
Misschien even toverstaffen Marmul?
Alle reacties Link kopieren
Mogguh meisjes.



Hima, dan doe je de boerderie toch even op een laag pitje? Zaai iets in dat meerdere dagen nodig heeft. Heb ik toen ook gedaan toen ik het even zat was. Bij mijn volgende dip kan ik nog genoeg mastery's halen.....

Ik vind het vervelend dat ik juist zo weinig collectibles kan pakken. Heb ze hard nodig.

En ik pak verder maar weinig van het prikbord. Wel altijd de 100xp als het nog kan maar verder niet zoveel. Ook geen eitjes eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft Scapino: heb je je al aangemeld voor hun nieuwsbrief? Ik neem aan dat ze alle (kortings)acties daar zeker in vermelden!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
owh zal ik doen pop,

en nee het bos is niet meer gelukt, ik loop weer achter met mijn lijstjes
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
vin
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
@Vin: ja, ik heb nu ook dingen die meerdere dagen duren. En bij mijn buren ga ik ook vrijwel niet meer langs, de meeste hebben toch nog van die 'bemest alles' dingen, dus echt missen zullen ze me niet.

Maar ik vind het gewoon stom dat ze wél iets nieuws verzinnen (zoals die voersilo) maar dan niet nadenken en je giftbox vergroten... dat staat me tegen. En vind ik stom. Maar dat was volgens mij wel duidelijk
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@Mar, n.a.v. je spreuk in het andere topic:

ken je deze al?

We vrekken hier verder ! :-)



Er staan veel nuttige tips in!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 november 2010 @ 09:47:

Wat betreft Scapino: heb je je al aangemeld voor hun nieuwsbrief? Ik neem aan dat ze alle (kortings)acties daar zeker in vermelden!Goed idee! bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Vin!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 november 2010 @ 09:51:

@Mar, n.a.v. je spreuk in het andere topic:

ken je deze al?

We vrekken hier verder ! :-)



Er staan veel nuttige tips in!ik ben gelijk gaan kijken
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 november 2010 @ 09:25:

Oh, en wat ook rete-irritant is van FV is dat je een collectible direct in je giftbox krijgt, je kunt niet eerst kijken of je er wel wat aan hebt (en zo niet, dan laten liggen voor een buur). Ik begin me er steeds meer aan te ergeren, en ben lang niet zo fanatiek meer...Daar erger ik me ook aan ja..
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 03 november 2010 @ 09:33:

Jammer, ik ben net te laat om Appel moed in te praten!



Dan maar even telepatisch





Heeft niet geholpen helaas.



Het is me weer niet gelukt. Heel jammer.

Ik was op zoek naar dat punt waar jullie het over hebben, maar krijg m niet gevonden
Alle reacties Link kopieren
Jammer appel,



heb je wel een goed gevoel over het lopen?



ga ff koffie drinken met mn huisgenoten
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet Marmot. Beetje dubbel.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 03 november 2010 @ 10:18:

aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet Marmot. Beetje dubbel.



Kan me dat voorstellen Appel. Aan de ene kant omdat je mooi wel hebt gelopen, maar aan de andere kant omdat je het niet hebt úitgelopen. Maar gaat het wel al beter dan de eerste keer?

Ik zou gewoon de les blijven doen tot je die wél kunt uitlopen en dan overgaan naar de volgende les. Vind Evy helegaar niet erg
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hima wel gelijk heeft. Is er wel verbetering in het lopen? Dat is wel belangrijk natuurlijk!



Koffie was lekker, nog geen nieuwe naaktslakken gesignaleerd!
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven