3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
woensdag 3 november 2010 om 09:40
quote:himalaya schreef op 03 november 2010 @ 09:36:
Bij mijn folders zaten deze week stickers van de Bristol, met max 20% korting. Mocht je nog iets nodig hebben...
Lief van je! maar voorlopig kan ik nog even voorruit!
In januari ga ik fatsoenlijke leren laarzen bij omoda halen (met korting natuurlijk!)
Maar mocht je korting dingen bij Scapino krijgen/hebben dan hou ik me (lekker brutaal) aanbevolen! ik heb heel hard nieuwe hardloopschoenen nodig en daar hebben ze Asics!
Bij mijn folders zaten deze week stickers van de Bristol, met max 20% korting. Mocht je nog iets nodig hebben...
Lief van je! maar voorlopig kan ik nog even voorruit!
In januari ga ik fatsoenlijke leren laarzen bij omoda halen (met korting natuurlijk!)
Maar mocht je korting dingen bij Scapino krijgen/hebben dan hou ik me (lekker brutaal) aanbevolen! ik heb heel hard nieuwe hardloopschoenen nodig en daar hebben ze Asics!
woensdag 3 november 2010 om 09:47
Mogguh meisjes.
Hima, dan doe je de boerderie toch even op een laag pitje? Zaai iets in dat meerdere dagen nodig heeft. Heb ik toen ook gedaan toen ik het even zat was. Bij mijn volgende dip kan ik nog genoeg mastery's halen.....
Ik vind het vervelend dat ik juist zo weinig collectibles kan pakken. Heb ze hard nodig.
En ik pak verder maar weinig van het prikbord. Wel altijd de 100xp als het nog kan maar verder niet zoveel. Ook geen eitjes eigenlijk.
Hima, dan doe je de boerderie toch even op een laag pitje? Zaai iets in dat meerdere dagen nodig heeft. Heb ik toen ook gedaan toen ik het even zat was. Bij mijn volgende dip kan ik nog genoeg mastery's halen.....
Ik vind het vervelend dat ik juist zo weinig collectibles kan pakken. Heb ze hard nodig.
En ik pak verder maar weinig van het prikbord. Wel altijd de 100xp als het nog kan maar verder niet zoveel. Ook geen eitjes eigenlijk.
woensdag 3 november 2010 om 09:48
@Vin: ja, ik heb nu ook dingen die meerdere dagen duren. En bij mijn buren ga ik ook vrijwel niet meer langs, de meeste hebben toch nog van die 'bemest alles' dingen, dus echt missen zullen ze me niet.
Maar ik vind het gewoon stom dat ze wél iets nieuws verzinnen (zoals die voersilo) maar dan niet nadenken en je giftbox vergroten... dat staat me tegen. En vind ik stom. Maar dat was volgens mij wel duidelijk
Maar ik vind het gewoon stom dat ze wél iets nieuws verzinnen (zoals die voersilo) maar dan niet nadenken en je giftbox vergroten... dat staat me tegen. En vind ik stom. Maar dat was volgens mij wel duidelijk
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 3 november 2010 om 10:07
quote:himalaya schreef op 03 november 2010 @ 09:25:
Oh, en wat ook rete-irritant is van FV is dat je een collectible direct in je giftbox krijgt, je kunt niet eerst kijken of je er wel wat aan hebt (en zo niet, dan laten liggen voor een buur). Ik begin me er steeds meer aan te ergeren, en ben lang niet zo fanatiek meer...Daar erger ik me ook aan ja..
Oh, en wat ook rete-irritant is van FV is dat je een collectible direct in je giftbox krijgt, je kunt niet eerst kijken of je er wel wat aan hebt (en zo niet, dan laten liggen voor een buur). Ik begin me er steeds meer aan te ergeren, en ben lang niet zo fanatiek meer...Daar erger ik me ook aan ja..
woensdag 3 november 2010 om 10:09
woensdag 3 november 2010 om 10:22
quote:apppel schreef op 03 november 2010 @ 10:18:
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet Marmot. Beetje dubbel.
Kan me dat voorstellen Appel. Aan de ene kant omdat je mooi wel hebt gelopen, maar aan de andere kant omdat je het niet hebt úitgelopen. Maar gaat het wel al beter dan de eerste keer?
Ik zou gewoon de les blijven doen tot je die wél kunt uitlopen en dan overgaan naar de volgende les. Vind Evy helegaar niet erg
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet Marmot. Beetje dubbel.
Kan me dat voorstellen Appel. Aan de ene kant omdat je mooi wel hebt gelopen, maar aan de andere kant omdat je het niet hebt úitgelopen. Maar gaat het wel al beter dan de eerste keer?
Ik zou gewoon de les blijven doen tot je die wél kunt uitlopen en dan overgaan naar de volgende les. Vind Evy helegaar niet erg
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje