Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Ik zit nog steeds op de site te kijken wat ik in de toekomst nog meer wil bestellen als het me bevalt..het is zo verleidelijk om nog meer te kopen.

Trouwens vraag me af hoe die wenslijst op de site werkt want zie nergens een optie als ik bij producten kijk om het aan mijn wenslijst toe te voegen.

Plus dat ik ook nog steeds de verleiding voel om toch naar die winkel te gaan. Maar laat ik nu eerst maar eens deze producten proberen en als die bevallen kan ik altijd nog wat bij bestellen als de financieen het toelaten.

Ben eigenlijk wel beniewd naar de zepen. Vindt over het algemeen dat zeep je huid zo uitdroogt, had wat handgemaakte zepen van de zeepkist site besteld en alhoewel ze heerlijk ruiken (droog) vindt ik toch als ze eenmaal nat zijn en je onder de douche staat, dat je weinig meer van de geur merkt, zeepgeur overheerst en het laat je huid zo stroef en strak achter. Dus ben benieuwd of dat anders zal zijn met Lush zepen, en of je ook echt de geur blijft ruiken ook als je je aan het wassen bent en niet alleen een zeeplucht ruikt.

En voor de droge huid hebben we nu de vanille body lotion.
MP je kan op de Lush site ook bij "productreviews" kijken, wat men ervan vindt, per produkt. Hier is de link;

-- Alfabetische lijst produkten --
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 02 november 2010 @ 23:24:

MP je kan op de Lush site ook bij "productreviews" kijken, wat men ervan vindt, per produkt. Hier is de link;

-- Alfabetische lijst produkten --Bedankt dat is een handige link die ik ga bookmarken.
Heb je je Smitten al MP?
Ik heb trouwens net met Glogg gedoucht, onder de douche vind ik em lekkerder ruiken dan in het flesje.
Nee hem mijn smitten nog niet. Verwacht hem denk ik ergens eind van de week? Heb geen idee precies hoe lang het duurt om uit Engeland te komen.

Vraagje, wat gebruiken jullie het meest onder de douche, douche gel of die zepen?
Mooie lijst Mizzprizz, ben benieuwd wat je ervan vindt.

Ik gebruik alleen de douchegels en de jelly's onder de douche, behalve mudflats maar dat is een lekker romig zeepje.

Ik vind de zeepjes over het algemeen wat uitdrogend en ik kan het niet lekker opschuimen onder de douche zeg maar.

De zepen gebruik ik eigenlijk alleen voor handen wassen en soms gebruik ik de zeep om ze tussen mijn kleding in mijn kledingkast te doen, gaat mijn kleding lekker van ruiken.
Als je bij de site besteld meestal een dag of 5. Laatst had ik op zaterdag besteld en kreeg ik het op donderdag.

Ik heb zeepjes in m'n kledingkast liggen en ik heb nu Godmother en Porridge voor onder de douche. En van de Douchegels Happy Hippy, Glogg en Rub Rub Rub (soort scrubgel).

En Iced Wine heb ik net nieuw, maar nog niet geprobeerd. (Dat is een Jelly)
Ik gebruik nooit die zeepjes voor mijn lijf. Vind ik te ontvettend. Ik verkruimel Bubble Bath Slices op mijn douche-fluffy, en laat het dan opschuimen. MM.
Ik gebruik de zepen wel onder de douche, maar gebruik er dan wel een puf bij zodat het lekker schuimt!

Alleen het zeepje zo op je huid smeren vind ik maar niks.. Maar met een puf werkt het wel goed! Wel een beetje uitdrogend, maar ik vind het nog best meevallen en smeer daarna toch met body butter. Dat het uitdroogt, merk ik juist meer als ik ze alleen voor m'n handen gebruik..
Bedankt voor jullie reactie, ik moet het gewoon eens uitproberen. Ben gewend douch gel te gebruiken onder de douche dus zou gewoon eens die zeepjes uit moeten proberen. Ga eens kijken voor zo'n puff, nog nooit gebruikt onder de douche, ben nog ouderwets en gebruik gewoon een washandje.

Ben nog steeds in de verleiding om toch nog wat meer te bestellen, of binnenkort naar de winkel te gaan. Zou ook nog wel eens zo'n lip scrub willen proberen en zo'n shampoo bar en de american cream conditioner, lees over het algemeen dat die ook heel lekker ruikt.
Ik zou even naar de winkel gaan MP, je moet echt even aan alles ruiken. Veel dingen zijn (écht) lekker, andere weer helemaal niet (vind ik). Internetbestellingen zijn in mijn optiek alleen van toepassing wanneer je de produkten al kent.
Voorbeeld; ik ben dol op vanille, maar vind de vanille-luchtjes van Lush echt afschuwelijk. Dat komt omdat ze naast de vanille iets anders erdoorheen gooien (hibiscus? iets van kruiden? urine? ) wat van mij echt niet gehoeven had. Karma vind ik vies vanwege de korianderlucht, en de R&B, waar ik zowat aan verslaafd ben, meurt al helemaal like hell.
Happy Hippy vind ik erg lekker, is bijna op.

En vriend heeft ooit eens een cadeaubox van mij gekregen, met the olive branch in. Hij gebruikt em niet. Als die olive branch er nog lang blijft liggen, vraag ik of ik hem mag hebben
Mijn bestelling is er ook uit de UK

Snowfairy heb ik weer volop in huis nu, ik had nog een beetje van vorig jaar staan, dus kan ik nu weer royaler gaan douchen.

En die Iced Wine ruikt ook lekker, ga ik vanavond maar eens proberen.

Ik vind trouwens Snowcake wel lekker maar Smitten vind ik meuren

Verder eens met VC trouwens, als je naar de winkel kunt gaan zou ik dat zeker doen.
Niet vragen Witchke, gewoon pakken die Olive Branch
Als je eens in een winkel bent, gewoon lekker gaan ruiken en een verlanglijstje opstellen! Ik zou het dan wel bestellen in de UK, maar dat ben ik ;)

Als de dingen die je wil proberen niet van de kerst lijn zijn, heeft het bestellen geen haast he, dat houden ze dan wel in we winkel/webshop! Ik heb in mijn bestelling ook alleen maar kerst dingen, haha, de andere dingen bestel ik dan wel een ander keertje!
Voor mij is Lush helemaal nieuw. Ik ben wel van plan eens een kijkje te gaan nemen in een winkel. Ik ben ook niet zo van de zeepjes ivm uitdrogen van de huid etc. maar zo'n shampoobar lijkt me wel iets voor mij. Is er nog iets wat ik absoluut eens moet proberen? En waarom bestellen sommige mensen liever in de UK? Is dat voordeliger of is er meer keus?
Ben vandaag niet naar de winkel gegaan, was te rot weer en had dringend wat extra slaap nodig. Maar ga zeker binnenkort eens naar de winkel om te snuffelen.

Denk/hoop dat ik mettertijd ook in Engeland kan gaan bestellen, ben namelijk van plan om een prepaid creditcard aan te gaan vragen.

Dan kan ik gewoon een tegoed daarop zetten via iDeal en kan ik nooit meer uitgeven dan er op die kaart staat.

Gewone credit card kan ik niet krijgen want daar is mijn inkomen te laag voor.
groenoogje, in Engeland bestellen is voordeliger omdat de pond momenteel heel laag staat, plus er zijn daar dingen verkrijgbaar dacht ik die hier niet meer te koop zijn, meer keus dus.
Oh heb trouwens weer wat op Ebay gekocht..15 LUSH BATH & SHOWER SAMPLES..RETRO, RETIRED ETC.

Ben dus benieuwd wat er allemaal bij zit.

Het leek me gewoon leuk om eens te proberen al die dingetjes en er zitten wat dingen bij die nog steeds verkocht worden volgens mij al kan ik niet alles op de geposte foto ontcijferen.

Ik ga dus binnenkort wel naar de winkel om eens te kijken, maar hoop dat ik de verleiding kan weerstaan om te kopen, want dat doe ik dan liever straks in Engeland omdat dat goedkoper is.

Maar of me dat gaat lukken die verleiding weerstaan. I don't know...
Oh heb trouwens weer wat op Ebay gekocht..15 LUSH BATH & SHOWER SAMPLES..RETRO, RETIRED ETC.

Ben dus benieuwd wat er allemaal bij zit.

Het leek me gewoon leuk om eens te proberen al die dingetjes en er zitten wat dingen bij die nog steeds verkocht worden volgens mij al kan ik niet alles op de geposte foto ontcijferen.

Ik ga dus binnenkort wel naar de winkel om eens te kijken, maar hoop dat ik de verleiding kan weerstaan om te kopen, want dat doe ik dan liever straks in Engeland omdat dat goedkoper is.

Maar of me dat gaat lukken die verleiding weerstaan. I don't know...
Eh... MP? Zou je niet eerst es kijken wat je lekker vindt van Lush ipv je nu al zo te verliezen voordat je überhaupt iets geroken/ geprobeerd hebt? Kleine tip hoor.
quote:Very Cherry schreef op 05 november 2010 @ 00:56:

Eh... MP? Zou je niet eerst es kijken wat je lekker vindt van Lush ipv je nu al zo te verliezen voordat je überhaupt iets geroken/ geprobeerd hebt? Kleine tip hoor.

Oh ik doe nu ook even rustig aan hoor. Die 15 samples waren op zich niet duur, voor net over de 10 euro en dat is inclusief verzendkosten dus vindt het wel meevallen.

Voorlopig hou ik het nu even rustig, ga denk ik binnenkort eens naar de winkel om te snuffelen en te orienteren, en misschien dat ik dan na de kerstdagen nog eens wat in Engeland bestel, dan heb ik ook hopelijk mijn prepaid creditcard.

Ik ga ook echt niet elke maand voor kapitalen bestellen, zodra ik een beetje weet wat ik lekker vindt bestel ik alleen wat ik nodig heb, en heel af en toe eens een extra traktatie om zo maar te zeggen.

Ik heb eigenlijk nu alleen mijn oog nog op een shampoo en conditioner, wil die shampoo bars eens proberen, en dacht dat er ook een bij die samples zat. Zit nog te denken over gezichts producten, maar weet nog niet, heb namelijk een huidziekte die zich openbaart op mijn gezicht en wil het niet weer erger maken. :P En een lip scrub. Oh en naast de Snowfairy douche gel misschien nog een ander douche product voor als ik even wat anders wil.

Oh en heel misschien maar weet dat nog niet zeker om eens een voet product te proberen, heb namelijk beetje last van zweetvoetjes.

Hmm als ik dat zo teruglees staat er toch nog aardig wat op het verlanglijstje. LOL

En dat ben ik, als ik met iets begin wordt ik altijd beetje meegesleept in het begin.
MP, zitten daar ook spullen bij die nog wel in het huidige assortiment zitten? Als je alleen retro's en (met name) discons hebt ga je je misschien lekker maken met spullen die niet meer te verkrijgen zijn. Frustrerend is dat. .

Heel veel lushies (waaronder ik) zweren bij dream cream. Is speciaal voor probleemhuidjes, exzeem, pukkels etc etc. Het is eigenlijk een bodylotion, maar ik gebruik hem als nachtcreme voor mijn pukkels en rode vlekken. Heb vroeger allerlei dure produkten gebruikt, maar niets werkt zo goed als dream cream. Kijk anders bij de reviews op het lush forum (volgens mij was die link al eerder gepost hier)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven