Speeddaten

07-11-2010 14:01 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Maar in je OP en antwoorden wek je de suggestie dat dat aan die (alle?) vrouwen ligt. Op basis daarvan lijk je weer arrogant en niet al te snugger, en dat geeft mij het idee dat de afwijzingen daar iets mee te maken hebben.
De oplossing is simpel....niet meer speeddaten!

Das dus blijkbaar voor jou niet de manier om in contact te komen met vrouwen!

Echt joh, soms is het leven zo eenvoudig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ok nu nog even een serieus antwoord

Ik denk dat je in je speeddates te eager overkomt

Als ik onder het loepje kijk en zie wat voor een opmerkingen je daar maakt, kan ik me voorstellen dat de dames tijdens een speeddate ook geen interesse hebben

Tis een tikkeltje,nee sorry het is veel te pushy
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik ben heel eerlijk : ik heb nog nooit ge-speed dated laat staan een gewone date

ik ben nog van de oude stempel en dingen komen zoals ze komen
Of homo worden: die waarderen tenminste nog een bovengemiddeld goed uiterlijk, waar vrouwen slechts geintimideerd raken en met een gemiddelde lelijkerd met vlotte babbel naar huis gaan!
Misschien eerst eens voor je zelf op een rij zetten wat jij zoekt in een vrouw.

Nu ga je uit van de vrouwen die jou eventueel leuk vinden.
spreuk wat is o stom vind :it`s hard to humble , when you are the best

ugh

ik ben lekker gewoon, soms wat stug , een prater

grote aaibaarheisfactor...hou wel van luieren op de bank
HAHA die verkapte stukjes contactadvertentie die chopper monter door topics heen strooit en waar niemand op reageert..
quote:Murdoch schreef op 07 november 2010 @ 14:56:

HAHA die verkapte stukjes contactadvertentie die chopper monter door topics heen strooit en waar niemand op reageert.. Misschien krijgt ie achter de schermen wel tig vriendschapsverzoeken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

HAHA die verkapte stukjes contactadvertentie die chopper monter door topics heen strooit en waar niemand op reageert.. NU dus wel. Ter illustratie van hoe het in de praktijk werkt
Hmm, nou heb ik het zelf verbroken... Die man is goed, daar kan vivahuilieman nog wat van leren!
Iemand schreef het al, maar speeddaten is dus ws niks voor jou. Het zou je op zn minst een goed gevoel moeten geven, maar het tegendeel is waar. Ik kan er niks zinnigs over zeggen waarom het niet werkt bij jou, omdat ik je niet ken.

Hoe gaat dat dan in de kroeg?
Cum non tum age
TTIWWP!

HAHA die verkapte stukjes contactadvertentie die chopper monter door topics heen strooit en waar niemand op reageert.. Lieverd, ben niet op zoek
Chopper, zullen we daten?
Cum non tum age
Oh shoot, je bent niet op zoek.
Cum non tum age
over speeddaten : ik vind het knap dat iemand dat kan

zelf ben ik niet zo mans en kijk liever de kat uit de boom

m.a.w als e een stamkroegje(s) hebt en dat weet je wat "in de markt" ligt en wat niet

Het is niet een geforceerd gedoe in mijn ogen

Maar goed ik ben ouderwets in dit soort dingen

een leuk emailcotact en dan een afspraakje per telefoon en dan opbouwen lijkt mij leuker

Relaties en verliedheden kwamen vanzelf op mijn pad
misschien zijn die mooiere dan het gemiddelde dames wel te hoog gegrepen. je zegt dat je er daar echt voor gaat.

miss moet je eens gaan voor iemand die minder mooi is?

ps waarom zet je er geen foto van jezelf bij? kunnen wij zelf oordelen xd
quote:noa schreef op 07 november 2010 @ 15:24:

Chopper, zullen we daten?

Haha op een ouwe motorrocker zit je toch niet te wachten ?

kom niet meer bij......heb mijn oude spijkerbroek aan met bioscoopzakken......m.a.w je kunt zo "door" zeg maar bovendien riek ik soms een beetje weeig naar oude harley/indian olie
Mwah, alleen een foto zegt me niet zoveel. Misschien i.c.m. met banksaldo, penislengte en verwachte levensduur? En typ er ook ff een leuke grap bij, dan kunnen we kijken of je humor hebt.

En Imke, om nou gericht op een 'minder' uiterlijk te zoeken is bijna nog treuriger dan 'mooier dan gemiddeld' tot criterium te verheffen. Romantisch verhaal om tegen je toekomstige kinderen te vertellen ('ja, papa had het eerst een tijdje bij de mooie vrouwen geprobeerd maar die wilden niet... toen kwam hij jullie mama tegen en die had minder keus, dus dat was makkelijker'). Waarom kan het niet wat spontaner, dat je gewoon verliefd wordt op een individu met een heel arsenaal aan eigenschappen, waarvan uiterlijk er 1 is?
anoniem_110816 wijzigde dit bericht op 07-11-2010 15:39
Reden: Ja ik weet ook wel dat verheffen met dubbel f is, mijn toetsenbord happert :)
% gewijzigd
Tja Chop, als ik het zo lees ben jij niet echt mijn type. Andersom ws ook niet.
Cum non tum age
ach wat is mooi ?

vroeger had je Greet van de plaatselijke snackbar

was niet bijster knap maar had een zalig lichaam

haar man had een "comming out" en bleek homo

om de kinderen bleven ze bijelkaar

in die jaren ging ik vaak na het stappen een pataje eten en dan bood ze me aan mij naar huis te brengen

sjezus ze heeft me gvd in haar BMW bestegen , genomen

een lekkere sex relatie van 6 maanden .ik was jong Mmmm
quote:noa schreef op 07 november 2010 @ 15:37:

Tja Chop, als ik het zo lees ben jij niet echt mijn type. Andersom ws ook niet.
Chp gaat even languit op de bank

toedels
Wat erg, een boerenlul genaamd chopper, die als een hork met een riek dit topic verkloot en een Murdoch die ook lekker haar frustratie afreageert. Dacht even dat het serieus forum was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven