Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
zondag 7 november 2010 om 20:06
zondag 7 november 2010 om 20:10
zondag 7 november 2010 om 20:31
zondag 7 november 2010 om 20:32
zondag 7 november 2010 om 20:42
Heb ik altijd zo'n hekel aan, vermoeiende feestjes met teveel rose
Moet je morgen weer werken of kan je nog lekker een dag bijkomen?
Lief dat je aan me denkt
Heb ook een geweldige foto van mijn kat. Haal 'm zo wel weer weg!
Euhh hoe moet ik een plaatje plakken als ie van mijn eigen pc komt?
Moet je morgen weer werken of kan je nog lekker een dag bijkomen?
Lief dat je aan me denkt
Heb ook een geweldige foto van mijn kat. Haal 'm zo wel weer weg!
Euhh hoe moet ik een plaatje plakken als ie van mijn eigen pc komt?
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 07-11-2010 20:44
Reden: Sjips hoe moet dat nou?
Reden: Sjips hoe moet dat nou?
% gewijzigd
zondag 7 november 2010 om 20:50
Via Mijnalbum ofzo. Daar uploaden en dan de link hier plakken.
Ofwel je doet niet moeilijk en je mailt me gewoon de foto zodat ik hem kan zien. Hoef je hem niet weg te halen ook.
Mijn mailadres is marelsmarels@gmail.com
Ik ben hier overigens weg voor vandaag, tot morgen ofzo!
Ofwel je doet niet moeilijk en je mailt me gewoon de foto zodat ik hem kan zien. Hoef je hem niet weg te halen ook.
Mijn mailadres is marelsmarels@gmail.com
Ik ben hier overigens weg voor vandaag, tot morgen ofzo!
maandag 8 november 2010 om 20:07
dinsdag 9 november 2010 om 11:46
Alles is goed gegaan! Ik vond het uiteindelijk best meevallen allemaal. Het is wel heel raar om zo'n operatiekloffie aan te trekken en dan in een bed te gaan liggen terwijl je niet ziek bent haha. Ik heb ook een kalmeringspilletje gevraagd en mijn vriend heeft erg gelachen. Het schijnt dat ik begon te giechelen en daarna als een blok in slaap viel! Toen ik werd gehaald had ik dus al een uur geslapen
Bij de OK werd het infuus aangelegd en dat deed bijna geen zeer ( hoorde dat een infuusnaald best venijnig was) viel dus ook weer mee. Toen kwamen er twee jolige mannen mij halen, ook gezellig! En op de OK kreeg ik een handje van de anesthestist en een vraag van de gyn en ondertussen werd mijn arm warm en weg was ik!
Ze hebben een poliep of een vleesboompje weggehaald. Het wordt nu onderzocht wat het is en 7 december krijg ik uitslag. Het is niets ernstigs iig.
Marels ben je alweer blij? En Kampen werkze!
Ga zo eens mijn bed uit en douchen. En bellen met werk dat ik morgen weer kom
woensdag 10 november 2010 om 20:58
Mogge. Ik was gisteren niet online.
Tikker, wat fijn dat het zo is meegevallen!! Echt super! Hoe voel je je nu? En al zenuwachtig voor vrijdag?
Ik ben niet meer chagrijnig hoor. Wel druk mijn huiswerk aan het doen.... Deathly Hallows aan het herlezen, ik ga vrijdag naar de voorpremiere van Harry P.
Tikker, wat fijn dat het zo is meegevallen!! Echt super! Hoe voel je je nu? En al zenuwachtig voor vrijdag?
Ik ben niet meer chagrijnig hoor. Wel druk mijn huiswerk aan het doen.... Deathly Hallows aan het herlezen, ik ga vrijdag naar de voorpremiere van Harry P.