minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Haha, denk niet dat jullie die kennen en ik ben wel discreet.. ik schrijf nog op andere topics ook, he? Het was ook meer dat er wel een klik was, maar agendas niet matchten (ook van mijn kant dus) en dan is het een aflopende zaak op een gegeven moment.

Anders zou ik wel waarschuwen, natuurlijk..Maar dat lijkt me hier niet aan de orde, stelletje aagjes!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
lippen op elkaar houden hier hoor suzy,je weet andere kanalen om mij in te lichten,daar kan je het gewoon kwijt
quote:Rooss4 schreef op 08 november 2010 @ 13:43:

Alle leuke zijn op, BM.. sorry!

Had je er één op het oog? Misschien kan ik wat voor je betekenen! Non merci, ik blijf binnen mijn landsgrenzen
zeg lees ik nu dat Suzy gedate heeft, en dat wij daar niet (volledig tot in detail) van op de hoogte gehouden worden? Foei Suzy! Je kunt het nu nog goedmaken door een inhaalslag te maken
quote:bkstr schreef op 09 november 2010 @ 08:37:

zeg lees ik nu dat Suzy gedate heeft, en dat wij daar niet (volledig tot in detail) van op de hoogte gehouden worden? Foei Suzy! Je kunt het nu nog goedmaken door een inhaalslag te maken ze komen op haar pad,ze wacht bij het koffiezet apparaat in de super,ze wil er zelfs een stoel hebben zodat ze de koffie kan tappen als ze op haar pad komen en ze is op zoek naar een klik bkstr,meer niet
Verbeter me als ik fout zit maar volgens mij heeft Suzy deze viva man nooit in real ontmoet.

Het klikte heel erg per mail maar van snuffelen is het nooit gekomen. Ik denk dat ik het bijna zeker weet.

Dus...
Klopt Rooss, ik zei al: niet doorkomen als de date in zicht is en ik ben geen type voor afzeggingen op laatste moment als er eindelijk een ontmoeting is afgesproken, maar nog geen details waar/hoe laat, of opeens weinig horen en later verklaren. Er is een grens tot waarin ik erin geloof en zo niet, dan haak ik af. En dan als minnares, ben daar niet zo geschikt voor, zeker niet bij weinig kans op real (van beide kanten drukbezet of wanneer en waar moeizaam is). Maar nogmaals, dat is alweer een tijd geleden. Denk ten tijde van dat jij (Rooss) ook zo iemand had, veel mailen, maar ontmoeting uitbleef.

En er zijn er ook die wel willen daten of mailen en ik dat zelf afhoud of om andere redenen van mijn kant niet van komt, geen tijd voor heb.

Los daarvan heb ik wel iemand in real vriendschappelijk ontmoet van hier, maar dat was geen date, gewoon iets anders gemeenschappelijks. En zeer gewaardeerd, leuk, voelde vertrouwd en voor herhaling vatbaar.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Rooss4 schreef op 09 november 2010 @ 10:18:

Verbeter me als ik fout zit maar volgens mij heeft Suzy deze viva man nooit in real ontmoet.

Het klikte heel erg per mail maar van snuffelen is het nooit gekomen. Ik denk dat ik het bijna zeker weet.

Dus...dat zeg,moet nog op haar pad komen
Jullie daten vast (of hebben gedated) allemaal met dezelfde Viva-man !

Als dat geen banden smeedt ....;-)
quote:Belgenmoppie schreef op 09 november 2010 @ 19:23:

Jullie daten vast (of hebben gedated) allemaal met dezelfde Viva-man !

Als dat geen banden smeedt ....;-)dan val ik daar vast buiten belgenmoppie,ik heb hier geen banden
ben ik net van mijn (zwem)banden af, komen we hier weer met allerlei banden aanzetten
Hahahaha, BM, dat zit er dik in!

Ik ga misschien in de winter mijn heerlijke lover in het buitenland opzoeken.... Mijn toyboy die leuk in het topic 14 jaar jonger gepast had. (sorry, maar ben geloof ik beetje enthousiast).
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
klinkt heerlijk miss t.

je mag daar toch best enthousiast over zijn?

genieten,gewoon doen!
jeetje MT, wat een lekker vooruitzicht! Overwineren in het buitenland, je zou zo bij de Benidorm Bastards kunnen
Bijna wel, alleen is het in minder zonnige oorden, da's dan weer jammer. Maar deze heerlijke lover gaat mij wel warmhouden, hoor. Nu nog vluchten vinden die op onze schema's aansluiten.....
MissT, hahaha.....een Benidorm-bastard. Je houdt ons vanaf daar wel op de hoogte he?
Als er rollator races worden gehouden dan hoor ik het he?

Miss T ??
Hahahahaha, Stew, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Zeker jij en een paar anderen hier kunnen alles via een andere weg volgen.

En hvj, als er rollator-races zijn, dan schrijf ik jou in als speciale deelnemer, ok?
quote:Miss thang schreef op 10 november 2010 @ 15:21:

Hahahahaha, Stew, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Zeker jij en een paar anderen hier kunnen alles via een andere weg volgen.

En hvj, als er rollator-races zijn, dan schrijf ik jou in als speciale deelnemer, ok?

Oke miss T, thnx
MissT en benidorm bastards.......Ik denk indd dat missT over een jaar of 40 op een bankje zit en dan door de telefoon :

" Tssssssssssssssss die kil was lekker gisterennacht, hij at me....je wil niet weten!!!!"

;)
Hahaha, ja hoor, spuit 11

Hey darling careca, hoe is het met je? It's been a long time!
Hey wassup......ik ben maar een half uurtje te laat;)

Doin' just fine hon! Been out a while......heb een ander mailadres;)
Oh ja? Laat mij dat dan eens even heel snel weten

Ik moet al die viva-mannen natuurlijk wel voor mezelf houden, he?
Since when zijn wij viva mannen ineens populair.....;)

Als ik het zo lees gaan die dates toch nooit door!:)
Haha, daarom zeg ik het ook! Wat moet ik met een viva-man als er ook een Speedo is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven