???

09-11-2010 19:06 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:Summerdance schreef op 09 november 2010 @ 19:58:

De Smoezenlijst

TO.......let op puntje 3

Pinkgun, heb je de bovenstaande lijst al doorgenomen? Komen er dingen bekend voor?
Ik heb verder nog niks gelezen, maar met zo'n sukkel zou ik niks te maken willen hebben!!!!! Hij gaat erg "fijn" met zijn vriendin om moet ik zeggen......bah!! Hij is blijkbaar te laf om daar een streep onder te trekken.

Snap trouwens die vriendin ook niet.... bij dit signaal "Aan zijn houding was duidelijk te zien dat hij niet zat te wachten op haar aanhaligheid en hij deed een stap opzij" zou ik al op mijn achterste benen staan!

En met zo iemand zou jij iets willen? Brrrr!
Damn... Wat een geweldige lijst! Had ik 6 jaar geleden maar zo'n lijst toen ik mn ex leerde kennen
quote:Alba schreef op 09 november 2010 @ 21:26:

[...]

Maar dat beantwoordt nog steeds niet de vraag waarom hij haar niet dumpt als hij zoveel liever bij jou zou zijn.

Is hij zo wanhopig en alleen?

Durft hij niet te zeggen wat hij voelt (behalve dan als jij je aan de telefoon zijn vriendin noemt)

Een beetje aanspraak hebben... Wat een rare reden om te latten met een loeder als er een jonge geile blom op kantoor niet kan wachten om je af te lebberen.

Weet je niet hoe erg over je geluld gaat worden als je aardig verschilt in leeftijd...en als het je niet uitspreekt tegen elkaar weet je nooit zeker hoe je over elkaar denkt.

Misschien denkt hij wel dat ik hem VEEL TE OUD zou vinden en dat ik van hem walg.

Zit toch altijd een risico aan verbonden...

De samenleving vind het vaak echt niet kunnen.
Ben je nog minderjarig, Pinkgun? Zo nee, dan heb je toch gewoon schijt aan de samenleving?
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 21:11:

[...]

Nee, ik moet altijd naar haar vragen.

Hij heeft het nooit over haar eigenlijk.

Hij vertelde dat ze geen seks hebben, ze zijn als broer zus, het deert hem niet als ze ruzie hebben, zij is nou niet echt een chick, hun relatie is niet stabiel, het loopt niet lekker daar.

Allemaal informatie die je zelf hebt bedacht? Ik bedoel..als hij het nooit over haar heeft...

Maar goed, zelfs al heeft hij het nooit (uit zichzelf) over haar, dan nóg heeft hij een relatie met haar. Met alle plezier, aangezien hij er zelf mee kan stoppen maar dat niet doet. En dat betekent dat jij je nog steeds bij elkaar moet rapen, en het contact beter stop kunt zetten.
Aha. En daarom maakt hij het niet uit. Terwijl hij eigenlijk doodongelukkig is. In zijn relatie, maar ook omdat hij langzaam wegkwijnt omdat hij *jou* niet kan hebben. De horror, de horror!

Hadden we allemaal maar zo'n liefde.
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 21:39:

[...]

Weet je niet hoe erg over je geluld gaat worden als je aardig verschilt in leeftijd...en als het je niet uitspreekt tegen elkaar weet je nooit zeker hoe je over elkaar denkt.

Misschien denkt hij wel dat ik hem VEEL TE OUD zou vinden en dat ik van hem walg.

De samenleving vind het vaak echt niet kunnen.Jij bent 15 en hij is 73 begrijp ik?
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 21:39:

[...]

De samenleving vind het vaak echt niet kunnen.En je vindt het niet vreemd dat hij er dan kennelijk geen enkele moeite mee heeft om jou zijn vriendin te noemen als hij aan het telefoneren is? En je vindt het ook niet vreemd dat als hij jou echt als zijn vriendin beschouwt, dat hij dan nooit zijn gevoelens voor jou uitspreekt?
Het is nogal onduidelijk wat voor contact je met hem hebt.

Ik zou hem de 1e stap laten zettem, hoor'.
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 21:41:

Ben je nog minderjarig, Pinkgun? Zo nee, dan heb je toch gewoon schijt aan de samenleving?

Nee, ik ben niet minderjarig.

Mwah, zou er wel moeite mee hebben als mensen mij hier echt om zouden veroordelen.

Maarja, ik val op ouder, best lastig.
quote:Circulair schreef op 09 november 2010 @ 21:43:

[...]

En je vindt het niet vreemd dat hij er dan kennelijk geen enkele moeite mee heeft om jou zijn vriendin te noemen als hij aan het telefoneren is? En je vindt het ook niet vreemd dat als hij jou echt als zijn vriendin beschouwt, dat hij dan nooit zijn gevoelens voor jou uitspreekt?

Ja, maar hij kan dit wel zeggen om mij te testen.

Ik ga er, gek genoeg, toch nooit zo op in.

Hij zei ook toen weleens door de telefoon, toen hij mij weer zijn vriendin had genoemd en diegene aan de andere kant van de lijn hem erover uit begon te vragen..."Ik weet het niet, ik denk dat ze mij meer als een soort vader-figuur ziet"...
TO, ik wil je dit schitterende boek van harte aanbevelen. Je zou het geschreven kunnen hebben!

Wat betreft je liefde: go for it. He wants you!
Laat me raden: hij heeft een bril.
quote:emaille schreef op 09 november 2010 @ 21:48:

Laat me raden: hij heeft een bril.Nee, hoezo, dacht je hem te kennen?
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 21:47:

[...]

Ja, maar hij kan dit wel zeggen om mij te testen.

Ik ga er, gek genoeg, toch nooit zo op in.

Gek genoeg ga je er wel op in.

Gek genoeg ga ik er ook op in trouwens.
Over hoeveel leeftijdsverschil praten we eigenlijk?

Mijn ex en ik scheelden 15 jaar, nooit voor niemand een probleem geweest behalve voor mijn ouders in het begin.

P.s. ik vind dat er wel wat meer op het taalgebruik gelet mag worden, met name door Alba.
quote:weetikveel schreef op 09 november 2010 @ 21:53:

Mijn ex en ik scheelden 15 jaar, nooit voor niemand een probleem geweest behalve voor mijn ouders in het begin.

P.s. ik vind dat er wel wat meer op het taalgebruik gelet mag worden, met name door Alba.Echt hé!
TO, je begint nu wel heel irritant te worden met je selectieve reacties. Hoe oud ben jij, hoe oud is hij? En waarom zou je een man willen die al een vriendin heeft?

Pfff, het taalgebruik van Alba. Nou nou, dat was inderdaad schokkend hoor.
Waarom spreek je je gevoelens eigenlijk niet naar hem uit, Pinkgun?

P.s. ik vind dat er wel wat meer op het taalgebruik gelet mag worden, met name door Alba.Het zal Alba aan haar reet (oeps) roesten hoe jij over haar taalgebruik denkt.
Lees dat boek nou maar. Kan dit topic dicht en heb jij in no time de man van je dromen.
quote:Zamirah schreef op 09 november 2010 @ 19:44:

Ja, mijn ex heeft zich ook in laten pakken. Maar ik geef haar niet de schuld van het op de klippen lopen van mijn relatie; hij is de eikel die verantwoordelijk was.Heel goed!

P.s. ik vind dat er wel wat meer op het taalgebruik gelet mag worden, met name door Alba.Ben jij van de politie ofzo?
Ik zal Alba nog een keertje quoten:quote:Alba schreef op 09 november 2010 @ 21:11:

Maar geef nou eens antwoord:

Waarom maakt hij het niet uit met zijn heks van een vriendin?

Hij kan jou toch krijgen (de hoofdprijs, blijkbaar?)

Wat houdt hem tegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven