???

09-11-2010 19:06 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:superstar_2 schreef op 09 november 2010 @ 22:31:

Ach joh Char,sommige mensen vinden het heerlijk om in de wachtkamer van het geluk te zitten...

Althans tot de oogkleppen echt af zijn want dan weten de meesten 1 ding zeker: Nooit meer een getrouwde man.!!

Suup.

Ik weet ook niet waarom ik nog altijd probeer mensen voor die fout te behoeden. Sommige mensen gaan liever zelf op hun bek dan te luisteren naar de ervaringen van anderen. Komt waarschijnlijk door regel nr. zoveel in de smoezenlijst 'met jou is het anders'.
quote:Madhe schreef op 09 november 2010 @ 22:32:

[...]

Het sneue is dat die bok dat blaadje niet eens lust, maar dat dat blaadje denkt van de heerlijkste slakrop te komen.

En terwijl jij dit hier allemaal typte (en weer weghaalde) zat hij aan een overheerlijke, voedende, uitputtende, bevredigende maaltijdsalade. (daar bedoel ik zijn chickie mee, dat snap je hè?)

Ja hoor, dan is het de EERSTE man die geen interesse heeft in een jonge meid.

Hij ziet haar zelden, ik zal het wel weten.

Als ik vraag naar zijn vriendin zegt hij regelmatig: "Vriendin? Ik heb geen vriendin!" en als ik zeg dat ik met een jongen ga afspreken gaat hij ineens dik over haar doen, wat hij nooit doet.
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 22:34:

[...]

Suup.

Ik weet ook niet waarom ik nog altijd probeer mensen voor die fout te behoeden. Sommige mensen gaan liever zelf op hun bek dan te luisteren naar de ervaringen van anderen. Komt waarschijnlijk door regel nr. zoveel in de smoezenlijst 'met jou is het anders'.

Ach ja zo'n man wil ook wel eens iets anders zo tussen de andijvie en de zondagse verveling door.

Maar uiteindelijk smaakt de andijvie toch het lekkerst.

Char...
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:37:

[...]

Als ik vraag naar zijn vriendin zegt hij regelmatig: "Vriendin? Ik heb geen vriendin!" en als ik zeg dat ik met een jongen ga afspreken gaat hij ineens dik over haar doen, wat hij nooit doet.Word je daar nou zelf niet een beetje moe van? Van dat om elkaar heen draaien. Zeg nou gewoon tegen hem wat je voor hem voelt en kijk of het wat kan worden tussen jullie.

[...]

Als ik vraag naar zijn vriendin zegt hij regelmatig: "Vriendin? Ik heb geen vriendin!" en als ik zeg dat ik met een jongen ga afspreken gaat hij ineens dik over haar doen, wat hij nooit doet.Klinkt alsof je alles wat je van mannen en relaties weet uit vrouwenbladen hebt gehaald imho. En alsof je hem alleen maar leuk vindt omdat 'ie oud is met een bril, en dat je zelfvertrouwen het bijkbaar nodig heeft dat er ergens een oudere vrouw rondloopt die minder aantrekkelijker is dan jij.

[...]

Als ik vraag naar zijn vriendin zegt hij regelmatig: "Vriendin? Ik heb geen vriendin!" en als ik zeg dat ik met een jongen ga afspreken gaat hij ineens dik over haar doen, wat hij nooit doet.Zou het kunnen zijn dat hij allang gedumpt is door zijn vriendin maar dat hij zich schaamt om het te vertellen?

[...]

Als ik vraag naar zijn vriendin zegt hij regelmatig: "Vriendin? Ik heb geen vriendin!" en als ik zeg dat ik met een jongen ga afspreken gaat hij ineens dik over haar doen, wat hij nooit doet.Hoe oud ben je TO? meerderjarig schreef je maar ik gok nu toch max 23.

[...]

Als ik vraag naar zijn vriendin zegt hij regelmatig: "Vriendin? Ik heb geen vriendin!" en als ik zeg dat ik met een jongen ga afspreken gaat hij ineens dik over haar doen, wat hij nooit doet.

Ik begrijp er nu niets meer van. Heeft hij nu wél of niet een vriendin?

Doet hij alsof hij een vriendin heeft?

Doet hij alsof jij zijn vriendin bent?

Doet hij alsof hij geen vriendin heeft aan de telefoon?

Heeft hij een vriend?

Wat hebben jouw ouders ermee te maken?

Wat is dit voor een vaag gedoe?

Ik begin je titel wel steeds toepasselijker te vinden.

[...]

Ze zullen er allemaal naar kijken, dat geloof ik meteen. Maar kijken en willen hebben zijn twee hele verschillende dingen.

Ik zie wel eens mooie knullen van 7 - 10 jaar jonger, heerlijk om naar te kijken af en toe, maar weet je. Eén keertje er op gaan staan (per ongeluk uiteraard ) en het is dood, zo'n wannabe man.

Andersom geldt dat voor heel veel mannen natuurlijk ook. Die willen ook een beetje inhoud die aansluit op hun niveau/leven/denkwijze/ervaring.
quote:borderwalk schreef op 09 november 2010 @ 22:42:

[...]

Hoe oud ben je TO? meerderjarig schreef je maar ik gok nu toch max 23.Net 24 ben ik.
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:47:

[...]

Net 24 ben ik.

Dat is hartstikke jong. Je bent nét volwassen (en aan je berichten te zien mentaal nog niet volwassen).

En hij? Ik gok eind 40. Minimaal
Ik val ook op jonge blaadjes hoor (seksueel dan ) Zo'n Dennis Storm lust ik echt rauw. Jammer dat hij mij nog niet rauw lust, maar misschien komt dat omdat hij mij nog niet kent.
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 22:49:

Ik val ook op jonge blaadjes hoor (seksueel dan ) Zo'n Dennis Storm lust ik echt rauw. Jammer dat hij mij nog niet rauw lust, maar misschien komt dat omdat hij mij nog niet kent.

Seksueel, ja.

Maar kom op Char, als je ook nog leuke of dagelijkse dingen wilt doen moet er meer ervaring en inhoud inzitten toch?
quote:Madhe schreef op 09 november 2010 @ 22:49:

[...]

Dat is hartstikke jong. Je bent nét volwassen (en aan je berichten te zien mentaal nog niet volwassen).

En hij? Ik gok eind 40. MinimaalOh nooooooooo, je denkt toch niet aan een midlife crisis he Madhe?
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 22:49:

Ik val ook op jonge blaadjes hoor (seksueel dan ) Zo'n Dennis Storm lust ik echt rauw. Jammer dat hij mij nog niet rauw lust, maar misschien komt dat omdat hij mij nog niet kent.Not if I get there first
Ergens kan ik nog begrijpen dat je verliefd wordt op een man die bezet is.

Ergens kan ik nog begrijpen dat je steeds meer je grenzen gaat verleggen. Toch een afspraakje, toch nog een gesprek, de rozen aannemen, met de grapjes meegaan, flirten, misschien zelfs een zoen...

Verliefd zijn doet rare dingen met je. Je praat dingen recht die krom zijn...

Maar wat ik niet begrijp van TO is dat het er nergens op lijkt dat ze gedachten heeft in de trant van: Dit hoort niet!!

Verliefd worden snap ik, maar ergens moeten er toch af en toe je gezond verstand en je geweten gaan opspelen?
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 22:51:

[...]

Oh nooooooooo, je denkt toch niet aan een midlife crisis he Madhe?

Hoe gefrustreerd...

En kijk lekker naar jezelf of je mentaal wel volwassen bent.

Vroeg gewoon naar advies, niet naar een veroordeling.
quote:Murdoch schreef op 09 november 2010 @ 22:51:

[...]

Not if I get there first *trekt haar hardloopschoenen aan rent de straat op 'Dennis, Dennis, waar ben je dan' *
Oeee Dennis Storm vind ik ook wel een hapje...
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:54:

[...]

Hoe gefrustreerd...

whut....

Het : Hij begon!!!! is een teken dat je overduidelijk niet in staat bent om enige vorm van zelfreflectie, waardigheid en respect voor jezelf hebt, wat vaak voorkomt wanneer je mentaal niet zo volwassen bent als je leeftijd doet vermoeden. Je hele manier van reageren komt puberaal over, sterker nog, je reageert totaal niet inhoudelijk tenzij het in je straatje past
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:54:

[...]

Hoe gefrustreerd...

Sorry Pinkgun, let jij nou maar op de emotionele volwassenheid van je oude gederangeerde bok.

(Stapt op trein met bos rozen)

Deeee-nis, Deee-nis, ik HEB helemaal geen vriend hoor, en hij is zeker geen chick...
quote:brocoli schreef op 09 november 2010 @ 22:53:

Ergens kan ik nog begrijpen dat je verliefd wordt op een man die bezet is.

Ergens kan ik nog begrijpen dat je steeds meer je grenzen gaat verleggen. Toch een afspraakje, toch nog een gesprek, de rozen aannemen, met de grapjes meegaan, flirten, misschien zelfs een zoen...

Verliefd zijn doet rare dingen met je. Je praat dingen recht die krom zijn...

Maar wat ik niet begrijp van TO is dat het er nergens op lijkt dat ze gedachten heeft in de trant van: Dit hoort niet!!

Verliefd worden snap ik, maar ergens moeten er toch af en toe je gezond verstand en je geweten gaan opspelen?In hoeverre heb je nog iets aan "gezond verstand" als je echt verliefd op iemand bent?
Zo hé! ik ben een paar uur weg en jullie zijn nog steeds bezig?

Is die plaat van beton ofzo?
quote:pinkgun schreef op 09 november 2010 @ 22:58:

[...]

In hoeverre heb je nog iets aan "gezond verstand" als je echt verliefd op iemand bent?

als je je gezonde verstand kwijt bent als je verliefd bent dan moet je het maar aannemen van mensen die hun gezonde verstand wel hebben en het hele topic hier stikt van de mensen met gezond verstand

Doe er je voordeel mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven