***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Drop, ik hoop voor je dat je een andere leuke baan vindt die je iets minder tijd kost en een beetje meer flexibiliteit.

Het is niet fijn om na een ziekte weer een dag extra te moeten werken om alles in te halen. Heel veel succes.

Wat dat aangaat heb ik zo'n mazzel. Mijn baas heeft twee kinderen, nu 7 en 9, en zijn vrouw heeft een goede job in de advocatuur. Zij heeft heel veel moeite gehad met de combinatie werk - kinderen. Het gevolg is dat hij voor mij heel relaxt is. Ik heb nu ook mijn compu thuis, zodat ik iig alle dringende zaken direct kan afhandelen.

Ik ga weer slapen, welterusten meisjes!

Icke, ik hoop dat je momenteel lekker ligt te dromen en dat nog een paar uur mag volhouden. De rest natuurlijk ook hoor!
Daar heb ik met deze baan dan wel weer mazzel mee. Ik werk vanuit huis. Dus a.s. donderdag zit ik ook de hele dag thuis terwijl oma op Fleur past. Kan ik wel gezellig mee boterhammetjes eten enzo...

Maar die brief voor die andere baan gaat dit weekend zeker de deur uit!
Hoe gaat het met Finn? Hebben de para's iets geholpen? En Xander?

Ik merk dat Robbie een eigen willetje begint te ontwikkellen. We hebben's ochtends een hele vaste afloop: dwz uit bed, aankleden, schone luier, dan naar de box terwijl ik zijn eten klaar maak. Tot voor we naar het ziekenhuis gingen geen probleem. Maar nu vind hij die box ineens niet meer OK, hij wil dan metéén eten. Maar dat gaat niet, dus moet hij in de box. En steevast gaat hij nu brullen in de box. Tot het flesje er is. Echt helemaal niet relaxed! Ik ga gewoon net zo lang volhouden tot hij er weer aan gewend is!
Xander is weer op en top. Hij gaat vandaag een dagje creche proberen.
Fijn dat het beter gaat met Xander!

Hoe is het met Finn gegaan vannacht?

Swissie: ik las toevallig laatst een artikel over jou werkgever, waarin werd gezegd dat de combi werken en zorgen voor m.n. moeders erg gestimuleerd werd door het bedrijf. Klopt dat? Klonk wel erg goed hoor!

Drop: Max probeert te tijgeren mar glijdt steeds uit op de gladde houten vloer. Komt allemaal vanzelf wel denk ik (en anders gooien we er over 16 jaar vloerbedekking in ).
Dat heb ik nooit gezien. Wel grappig: ze hebben voor het kerstfeest een kinderoppas in een hotel geregeld. Alleen gaat Robbie daar niet naar toe omdat hij gewoon beter in zijn eigen bed slaapt en we ook al een vaste oppas gevonden hebben voor de avonden.

Zal es googelen of ik wat kan vinden.
Drop, dat is idd erg lekker, thuis werken scheelt iig wel.

Lara, zonder teveel in details te gaan is het "leven" heel belangrijk voor het bedrijf waar ik werk, maar ik betwijfel of ze een artikel hebben geschreven over combi werk en zorg. Mijn oude werkgever schrijft dat echter wel. Daar was het ook gemakkelijker geweest, met bepaalde klanten waar ik verantwoordelijk voor was.

Nu is het echt afhankelijk van de baas waarvoor je werkt.

Finn is jammer genoeg nog niet beter. De para's hebben wel geholpen, maar hij heeft met para's nog 38.8. Dat vind ik eigenlijk wel aan de hoge kant.

Hij heeft redelijk geslapen, af en toe een beetje gejammerd.

Ik kijk zo even hoe het gaat als hij weer wakker is, maar ik denk dat ik staks toch weer even naar de ka ga (tenzij de koorts echt goed afgenomen is). Wil gewoon geen risico's nemen.

Af en toe geeft hij alle melk terug, omdat hij die rochel wil uithoesten. Ik hou jullie op de hoogte.
Oh drop, Finn tijgert behoorlijk snel op het gladde parket. Nou is hij dat van de creche gewend, en daar wil hij de grote kinderen altijd nadoen.
Ik zou ook nog maar even gaan. De koorts is inderdaad hoog. Even laten nakijken kan geen kwaad. Misschien slaan de AB's niet aan?
hmm, de ab slaat duidelijk wel aan, zijn ogen zijn gelukkig echt veel beter.

Hij heeft er zelfs geen problemen meer mee als we zijn oogjes wassen (de druppels is een ander issue).

Zitten jullie erover te denken om kerst in een hotel te vieren? Ergens in de bergen? Lekker hoor.

Wij proberen nog steeds een vakantie te vinden. Hadden zaterdag een geweldige aanbieding op d-reizen gevonden, alleen was dat echt een fout van d-reizen. Ze waren een 0 vergeten achter het bedrag. We kregen een melding terug dat het hotel vol was. Haha mooi niet.

Maar goed, nu dus weer verder zoeken.
Even ego berechtje..

Het café is zo goed als verkocht! Gisteravond is er een bod gedaan door die mensen en we hebben dat bod geaccepteerd. Het is al snel, per 1 januari zullen we weer een normaal leven gaan leiden, erg spannend allemaal!

Tot later!
WOW, cool lievelust!

Jeetje dat is inderdaad heel erg snel gegaan zeg.

Gefeliciteerd, dat wordt een leuke kerst voor jullie!

Hebben jullie al een andere woning en ander werk op het oog?

Nog iemand die gaat verhuizen, gaat goed met de verhuisbusiness.
Mijn vader is voor een aantal maanden in het buitenland, dus we kunnen tijdelijk in zijn huis. Dat komt wel ideaal uit. Qua werk nog geen idee, wat er t krijgen is denk ik, ook omdat het maar tijdelijk is dat we die kant op gaan.

Vriend wil graag richting de omgeving van Buitenmeisje, daar heb ik vroeger altijd gewoond en heb er goede herinneringen aan.
Wauw gefeliciteerd Lievelust! Dat is dan toch nog redelijk snel gegaan. En nu dan als een speer op zoek naar woonruimte neem ik aan? Wanneer is de koop definitief rond? Spannend!

Swissie, ik zou idd maar ff naar de ka gaan, 38.8 ondanks de para is idd nog hoog. Sterkte met je mannetje. Wel jammer van die reis hihi, hopelijk vind je nog iets anders. Maakt het nog uit waar je naartoe gaat of wil je gewoon ergens naartoe waar het zonnetje schijnt?

Witchke, fijn dat Xander weer is opgeknapt.

Xaloy, hoe staat het met het inpakken? Hopelijk schiet het al een beetje op, jullie gaan overmorgen toch al?! Wat balen dat de koelkast al weg is (maar ja, anders zou je er misschien mee blijven zitten) Zit er in jullie nieuwe woning al wit-en bruingoed? (dan kan ik me nl. nog herinneren van mijn vriendin in CH, die betrok haar woning incl. alle keuken apparaten en ook een wasmachine en een droger, dat vond ik toen zo apart)

Ik ga straks even naar de garage bleh moet een nieuwe kunststof bodemplaat laten monteren. (de oude was ws beschadigd bij het nemen van een drempel)

Goed zo Lievelust! Wat fijn nieuws!

Neeeee Swissie! We hebben geen cent over als we verhuisd zijn! We zijn blij dat we een kerstboom van jou krijgen, zo erg is het gesteld! Vergeet niet dat we allebei qua werk al even stilgestaan hebben door de toestand met Robbie.. En dan zo'n dure verhuizing.. Nee, mijn nieuwe werkgever geeft een kerstfeest in Luzern op de14de, en daar hebben ze dus een kinderoppas bij geregeld, in een hotel! En dat feest is gratis, anders had ik het kunnen vergeten! Wij eten de komende maand voornamelijk pasta met tomatensaus hoor. Maar goed, met mijn salaris en Compli's opdrachten zijn we binnen no time weer op de rit, gelukkig maar. Maar in december/januari zullen we even op een héél klein houtje moeten bijten. Behalve Robbie dan, die krijgt gewoon pap
Ik reken het net even uit, maar het valt eigenlijk wel mee. Dus dat wordt pasta met tomatensaus mét gehakt! :-)
Nou, kaarsje/waxinelichtje erbij aan..et voila, kerst!

Pff, ik vind het best erg spannend allemaal. We hebben dan ineens allebei geen inkomen meer en mijn vader woont in een gebied waar werk ook niet echt voor het oprapen ligt en alles op vrij grote afstand van elkaar is.
Hihi Xaloy, dan kan ik je aanraden je pap en de luiers mee te nemen vanuit Nederland. Dat scheelt in ieder geval al.

Je zou kunnen kijken of je (of je man) in de tussentijd een tussenhandeltje kunt doen door de verkoop van luiers en potjes. Daarmee kan je goud geld verdienen.

Wij hadden in 2005 ook zo'n erg moeilijke financiele tijd. Manlief had nog geen baan, we hadden een niet verhuurd eigen huis in Nederland en een huurwoning in Zwitserland. Al mijn centjes van daarvoor waren in de verbouwing van het huis in Nederland gaan zitten.

Op een gegeven moment hebben we bij iedereen geld moeten lenen. Twee maanden later had manlief ook een baan, konden we de leningen terugbetalen en zelfs een aanbetaling doen van een huis in Zürich. Je zult zien dat het echt heel snel gaat. Jammer natuurlijk dat het net December is waar je moeilijk zit.

Als je ook de decoratie wilt lenen, kan ik je gerust iets uitlenen. We hebben zat en zijn hier toch niet met kerst (ga ik nogsteeds vanuit).

Lievelelust, ideaal dat jullie al een logeerplaats hebben!

Layla ik ben blij dat wij hier bijna geen drempels hebben. Vind het zulke ondingen.

We willen eigenlijk echt zoveel zon dat we continu kunnen zwemmen enzo. Dus wordt het waarschijnlijk ver weg. We hadden een hele leuke reis naar Bali gevonden, alleen kwamen we erachter dat het daar regenseizoen is. Tja, nu weet ik niet hoeveel het dan regent!

Ik heb net de kinderarts gebeld, maar die zit vandaag hartstikke vol. Heb een afspraak voor morgen. Maar als ik geen goed gevoel bij Finn's ontwikkeling heb, gaan we straks gewoon naar het kinderziekenhuis. Ik wil geen risico's nemen. We hebben gezien bij Xaloy hoe snel het kan gaan.

Lekker dat ze een kinderoppas hebben geregeld.
Dat doet me denken aan mijn studententijd (oud wijf). Ik had es nog twee weken over van de maand, maar echt geen rooie cent meer en ik kon ook niet werken. Toen heb ik 4 pakken brinta, houdbare melk en multivitaminen gekocht en dat twee weken gegeten.

Ik heb geen zin om te beginnen met de lijst van vandaag!
Ik wil ook in een hotel in Luzern met de kerst!! Of misschien nog liever in een chalet, mmm. Maar vriend wil naar Lauwersoog. Dus.

Lievelust, geweldig dat de zaak verkocht is! Spannend hoor.

Iedereen is snotverkouden hier, moet er weer vandoor!
Oh ik ben zo blij dat wij ons huis wel verhuurd hebben! De borg voor het huis in Zwitserland en de borg die we van de heren studenten krijgen heft elkaar helemaal op, dus dat scheelt een boel! Zelfs de huur die wij krijgen en betalen is bijna gelijk, maar dat zal veranderen zodra de koers niet meer zo gunstig is. Die is op dit moment echt absurd, je euro is in Zwitserland meer dan een daalder waard :-)
Wat heb je nog nooit gezien Xaloy?

Swissie: ik kreeg bij de Albert een tijdschrift " Lof" , voor werkende moeders ofzo. Daar stond een heel artikel in, maar nu twijfel ik of ik misschien ik mijn hoofd heb of jij nog bij je "oude" werkgever werkt.

Ik zou inderdaad even langs het kinderziekenhuis gaan als je het niet vertrouwt. Better safe than sorry!
Jee, lievelust, gefeliciteerd! Wat spannend allemaal!! Ze je nog even op msn in welk buitenland jullie gaan zitten (ik vind het namelijk een behoorlijk breed begrip...)?

Vanmorgen onderweg naar kantoor kwam ik allemaal kinderen tegen die als Zwarte Piet waren verkleed. Schattig!
Tjonge, wat is hier alweer veel geschreven zeg! En het is pas 09.45 uur!

Helemaal te gek Lievelust! Top! Heel erg gefeliciteerd!!!

En dan ook nog tijdelijk in het huis van je vader terecht kunnen, helemaal goed!

Swissie, idd ik zou ook even langs het ZH als je het niet vertrouwt, de koorts is nog wel erg hoog!

Ik het zin in starks, lekker sinterklaas vieren!

Ga jullie trouwens een kerstboom kopen? Ik twijfel een beetje met een rondkruipende Ole...
Lara, Kaj mocht gisteren op school komen verkleed als zwarte Piet, was zo leuk, de hele onderbouw waren allemaal kleine Pietjes (dat zijn dus zo'n 100 kleine Pietjes!) zo ontzettend schattig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven