Help mij aub!

10-11-2010 14:24 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het eventjes echt niet meer.

Ik heb een relatie met een veel jongere man, 19 jaar jonger.

De sex is geweldig, ik hou gewoon echt van hem en ik geloof hij ook van mij, respecteert mij en behandelt mij als een dame, er is gewoon een echte klik.

Nu het volgende, hij weet wel dat ik een stuk ouder ben maar over mijn leeftijd hebben we het nooit gehad, ook niet over mijn (volwassen kinderen en kleinkinderen).

Gewoon omdat ik dacht dat dit toch niet lang zou duren en al helemaal niet dat hij halsoverkop verliefd op mij zou worden.

Ik had dus lichamelijke klachten, viel flauw, had een rare bloeddruk etc, de HA stuurde mij door naar de gyn en ik blijk in de overgang.

Die ik vertelde dat ik met een jonger iemand samen ben en of er niks is om dit soort ongemakkelijkheden te maskeren, ik wil gewoon niet dat hij dit weet.

Vervolgens ben ik de avond daarna met hem uit eten gegaan samen met zijn ouders, die ik ging ontmoeten.

Wat blijkt is zijn moeder de gyn!!

Gaat met mij aan de haal over dat ze zo graag kleinkinderen wil etc..ik kon d'r wel wat...

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.
quote:blop schreef op 10 november 2010 @ 16:32:

Misschien dat TO dadelijk alweer terug is met de ontknoping en dan kunnen we allemaal weer kinderen van de crèche halen, naar de WC, andere topics lezen, koken en de benzinebonnetjes nou eindelijk weer eens declarerenWelnee, TO is gewoon achteraan gesloten in de file...
Mooi niet he, ik wil dus weten hoe het afloopt
Ja, dat vind ik echt.
Nou pfff, dat was een snel maar heftig gesprek.

Lijkt erop dat mijn vriend meer te verbergen heeft dan mij.

Moeder wilde mij dolgraag snel spreken, dus dat deden we dus, telefonisch en nee geen Iphone.

Blijkt dus dat zijn moeder helemaal niet zat te vissen naar kleinkinderen van ons en wilde geen reactie ontlokken van mij, maar van haar zoon.
Het was een heel fijn, maar heel eigenaardig gesprek.

Ik geloof dat zij wel heel erg lief is, zijn moeder, wat ze allemaal wel niet voor haar zoon over heeft.
En heb je nu een oestrogeenrecept gekregen ook, zodat je zelf lekker strak blijft?
Ahaaaaaa, dus je speelsnoepje is drugsrunner en vliegt de wereld rond met cocaïne? Oh nee; hij is in werkelijkheid nóg ouder dan jij maar zijn moeder heeft een verjongingspil uitgevonden waardoor hij 19 jaar jonger lijkt en zijn vader is ondernemer die dit goedje aan de man probeert te brengen?
Nou TO, ik stik zowat van spanning! Wat heeft je toyboy allemaal te verbergen???? Ah toe, ah toe... vertel nu! Ik hou geen nagels over....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
En nou moet ik écht naar de Dirk; lees zo wel hoe en wat!

Spannend!!
quote:w00t schreef op 10 november 2010 @ 16:58:

[afbeelding]

Spannend!!Oh ja, hoe heet die film ook weer??? Ehm... Cliffbanger toch?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Oh, je Maverick heeft dus al kinderen?
Hij blijkt dus weduwnaar te zijn, zo jong ... en hij heeft dus twee kleine kinderen van 1 en 3.

Is nog steeds kapot van verdriet en wilde dat zijn moeder er niet over zou beginnen, dat was zijn verdriet en zijn ding, wij hebben het zo leuk samen, dat wilde hij nog eventjes zo laten.

Pff wat moet ik hier nu mee, aan de ene kant ben ik opgelucht, maar aan de andere kant spelen mijn issues ook nog steeds.

Zijn moeder was iig heel erg aardig en vond het leeftijdsverschil niet echt een probleem volgens mij.
Aahhhhhhh *hoort de violen al spelen* Wat liiieeeeefff.

Zullen we morgen weer door? Ik wil graag de avond met mijn eigen jongere minnaar doorbrengen, if you don't mind.

Die kan ik al een tijdje, maar om het spannend te houden gaat ik mijn zelf toch nu effe strak trekken.

Doei!
Fee, ben je de Vespa van Jayden aan het inrijden ofzo?

Nu heb je een paar van die leuke cliffhangers, komt de ontknoping al 8 minuten later..... Slow down, woman!
Zo kapot van verdriet dat hij een vrouw neukt die geen enkele kans maakt ooit iets echts bij hem te raken. Slim van hem!
Zijn kinderen wonen niet bij hem mede door zijn werk, ze wonen bij zijn moeder en vader.

Zijn vader is hartpatient en trekt de kinderen niet erg lang meer, ze wilde kijken of ik echt serieus was..

Ja, ik ben super serieus.

Maar allejezus hier zit ik ook niet op te wachten, nieuwbakken moeder te gaan spelen of echtgenote.

Wat nu weer.
quote:w00t schreef op 10 november 2010 @ 17:03:

Fee, ben je de Vespa van Jayden aan het inrijden ofzo?

Nu heb je een paar van die leuke cliffhangers, komt de ontknoping al 8 minuten later..... Slow down, woman!
Wat nu, ik weet het echt niet meer.
Jullie 'relatie' stelt dus geen bal voor?

Jullie weten dus echt helemaal niets van elkaar.

Soulmates, die term is hier absoluut niet op zijn plaats.

Maar Fee, het verhaal verpest je wel een beetje door snel een verhaal erbij te verzinnen, omdat men daarom vraagt.

Flink afgeraffeld allemaal.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 17:05:

Wat nu, ik weet het echt niet meer.het gaat toch vooral om de seks? nou lekker seksen dus
Maar Tante fee, je wilde toch oud worden met die knakker? Dan is het toch de planning dat je 'echtgenote' word (of op z'n minst gaat samenwonen?) en die kids, je bent toch ervaringsdeskundige? Moet toch geen enkel probleem zijn? En oh *lichtje!!* dump ze bij je dochter, die heeft toch al kinderen in die leeftijd. Past er best bij...
To, mag ik een Dependslip van je lenen?

Ik blijf er in hangen
Ik verzin helemaal niks, dit overkomt mij gewoon.

Of laat ik dit mijzelf soms overkomen??
Zijn vader is hartpatiënt en ondernemer.

Foutje in je verhaal. Dat gaat niet makkelijk samen.
Jij wil hem voor de neuk, hij jou...what's the problem?

Owww...ben alweer mosterd! Mutarde!
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven