3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Ik eet vandaag kreukelfrieten en 2 vietnamese loempias.
Alle reacties Link kopieren
wat lekker friez
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ja, even een snackdagje!

Was afgelopen week 1,2 kilo afgevallen Deze maand in totaal 3,7 kilo!
Alle reacties Link kopieren
goed zo friez ik was afgelopen week bijna een kilo kwijt
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik had een 6 voor mn tentamen



nu ben ik bij
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
BAM gaat niet lekker he? Wat een knurften.



Broodjes van de turk gaan wij eten.
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn, Marmul!



Ook lekker Gravin!



En BAM: zijn je opvangactiviteiten nu helemaal gestopt?
Alle reacties Link kopieren




Bam dikke knuffel voor jou..!



Mag ik een winterslaap gaan houden alsjeblieft?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat mag alleen Egeltje!



Wat is loos Anneroos?
Alle reacties Link kopieren
Ach combinatie van aanstelleritis en alles tegelijkertijd anders willen. Tel daar de naderende winter bij op.. En je hebt het plaatje compleet.



*droomt maar weer verder over een ver en warm eiland*
Roosje Fijn dat het meeviel !! Jij blijft me verbazen, je hebt altijd voor iedereen de meest geweldige tips, behalve voor jezelf



Bam... wat klote allemaal!! En nu??



Vin... eetse bij/van de Turk



Chooc.. ik heb je toegevoegd op Feesboek, welkom bij de club



Sgaap... ik heb helegaar geen witte kalkoen



Pop.. lekker gelopen??



AR.. als je op een warm eiland zou wonen zou je de Hollandse koude warme gezelligheid missen



Friezz... knap van je!!



Ehh.... kut.. ik ben weer een lijstje begonnen... ehhh....



Marmul Goed gedaan meis!!!



*gaat even opnieuw teruglezen *
Jos.. goed bezig geweest en eetse bij je mams



Dat mis ik wel hoor.. het eten bij mams!
Alle reacties Link kopieren
Bietje




Alle reacties Link kopieren
in het kader van de boerderie, vond ik hem wel passend!
Hahaha MafferT



Ik ga even eten... lekkere vette zooi!!
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha Bietje, die houden we erin
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
smakkelijk eten Bietje
a docter a day keeps the apple away




Haha Bietje



AR, je mag wel effe logeren hoor, "t was hier vandaag errug warm



Enne ik ben aan het bufferen....Grrrrr
Oja



HNT
Is het algemene gekkendag ofzo....Zoveel rare topics..
Vier op een Bietje
Alle reacties Link kopieren
Luuuuntjeeeeeee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Luun!



Ik meld me af voor vanavond, moet/ga oppassen. Mss, als ik op tijd terug ben, kom ik nog even langs.



Fijne avond allemaal
Lief Roosje



Mededeling voor al mijn Boerderijburen...........Ik heb effe geen zin meer in mijn Boerderij, dus ik neem een weekje vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven