December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Wat hebben sommigen van jullie je misdragen zeg!! Whahaha echt erg!! Oef die de assistent een trap verkoopt! En Indian en Ainne die de boel bij elkaar schreeuwen!

Nee ik heb me wel goed gedragen, ik was behoorlijk in mezelf gekeerd (vandaar dat ik dus een deel ben 'vergeten') en ik heb alleen een paar kreten uitgeslagen toen ik die weeversterkers kreeg. Dat ging een beetje als Whaahoeoooeoeee... echt een brul uit het binnenste van mijn lijf.

Mette: Wat fijn dat Nova goed heeft geslapen vannacht. Dan kan haar lijfje ook goed bijkomen en herstellen van het ziek-zijn. Hopelijk is ze na haar slaapje straks ook nog koorstvrij!

Wel jammer hoor dat je sinterklaas mist vanavond... Kun je het niet over een paar daagjes vieren?

Mainecoon: Leuk dat je het feestje op het kdv hebt meegevierd. Doen ze bij jullie ook aan sinterklaasfeest? Volgens mij doen ze het bij ons alleen voor de kindjes vanaf 2 jaar... Ben benieuwd of Manu er nog iets van meekrijgt.

HAPPY BIRTHDAY

LAURA EN DAVINA

Laura en Davien; heeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd !!!!
Ik kan nu met Boyd al aan 1 handje vast met hem meelopen. Prachtig vindt hij het. Eerst deden we het altijd met 2 handjes vast, maar gisteren dacht ik ineens, waarom niet met 1 handje vast? Dat gaat heel goed nu. Hij waggelt nog wel lekker, maar zet zelf helemaal stapjes. Hij is het wel snel beu en gaat dan weer kruipen.

Maar het begin is er.

Ainne

Wat een giller die man van jou. Ik zag het al helemaal voor me, een schaal op de aanrecht met die stronk op z'n kop. Haha.

Misschien een tip voor Sint: een kookboek voor hem?

Indian

Ja, Boyd z'n ogen veranderen nog van kleur. Een maand geleden zat er nog groenig bij, nu zijn ze al veel meer bruin en is het groene wel weg. Ik weet niet hoe lang dat nog door gaat.

Nurse

Haha, dat wist ik niet meer van de 17 dec en Roxanne. Nee, 2 op dezelfde dag is niet leuk.

Mette Indian

Lief zoals jullie het delen van de foto omschrijven. Eigenlijk heb ik op de echte verjaardag van Boyd niet veel meer aan de bevalling en vorig jaar gedacht. Dat doe ik al een jaar lang, af en toe terugdenken aan allerlei situaties.

Ik had het ook tijdens/na de bevalling, dat ik toch veel meer met mezelf bezig was.

Tinus

Dikke knuf voor jou ! Zo zie je, dat ze nu echt een leeftijd krijgen dat ze snel merken dat ze iets voor elkaar kunnen krijgen. Het aanleren is zo gebeurd, maar het afleren is ozo moeilijk. Sterkte.

Probeer 's avonds vroeger naar bed te gaan, dan heb je in ieder geval als je slaap een beetje gehad als Manu begint te spoken. Laat de boel de boel maar, Manu is belangrijker.

Davina en Laura, onwijs gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!
Mette; gewoon nog een

voor jullie !!!! Heel veel beterschap !!!

Floortje; oren zijn schoon. Dus gelukkig geen pijn. Wel raadsel waarom ze dus niet doorslaapt. Misschien moet ik maar weer uit logeren.....Ben nu niek. Heb heel veel geslapen.

Mijn verhaal;

had de hele dag al lichte krampen maar we zouden de stad in gaan voor een nieuwe telefoon. Dit ook gedaan. Tot P het tijd vond om naar huis te gaan omdat hij bang was dat ik op de vloer van de v&d zou bevallen......

Thuis gingen de krampen weg als ik ging zitten. Weet nog dat ik hier een tijd op het forum heb gezeten als een dom gansje; is dit het nou wel of niet ? hahaha Dan denk je dat je het bij de tweede wel weet.......maar dacht echt aan een valse start.

Mijn zus kwam langs en die had ook niks in de gaten. Daarna ben ik gaan fietsen met de hond. Even checken of het echt was. Even langs mijn zus want die was wat vergeten en daarna over de dijk gefietst. Het was namelijk prachtig weer. Dat weet ik nog goed. Helder, zon en toch wat fris. Ik wilde wel heeeeel lang doorfietsen maar iets zei dat ik maar lekker naar huis moest gaan. Daar ben ik om 14.00 uur gaan slapen en werd ik 15.45 uur wakker. Ik ging naar beneden maar was rusteloos. Timo was op het kdv dus ik dacht, dan kan ik net zo goed weer naar bed gaan. Toen het journaal van 16.00 uur begon voelde ik een knap en voelde ik de baby een duikvlucht nemen langs mijn schaambot. Ik bleef even liggen want ik kende dit niet. Maar ik herkende de plop uit verhalen van anderen en dacht dat dit mijn vliezen moesten zijn. Ik stond op maar en kwam heel weinig. Maar gezien ik niet incontinent ben moesten het wel mijn vliezen zijn. Ik ben toen gaan douchen en heb P geroepen. Na het douchen ben ik hier geweest om te melden dat mijn vliezen waren gebroken. Dat was toen P onder de douche stond rond 16.20 uur. Daarna heeft P de vk gebeld omdat de weeen wel doorzette. Om 16.40 zat ik op weeen van een minuut die om de minuut kwamen. Weer de vk gebeld. Zij was ergens anders bezig dus zou iemand anders sturen. De weeen werden heel heftig en rond 17.00 uur wist ik dat ik het niet meer kon tegen houden. Het kindje zou komen met of zonder vk. Ik stond naast het bed en had mijn string al uitgedaan. P zei dat ik dan maar beter op bed kon gaan liggen. Is wat vriendelijker dan laminaat. En ik weet ook nog dat P een foto moest maken van mijn buik omdat hij zo samentrok tijdens de weeen, niet normaal. Ik ben op bed gaan liggen en wist niet meer hoe ik het had. De weeen waren erg sterk. Om 17. 18 kwam de vk binnen en zag dat de baby al onderweg was. Alleen had ze geen spullen bij zich. Ze holde terug naar de auto en bleef roepen; blijf zuchten, zucht het weg. Ik dacht nog; wat nou zuchten, er valt niks meer te zuchten. Toen ze terug was deed ze haar handschoenen aan, schoof een matje onder me en ving de baby op. Ze legde de baby op mijn buik en zocht warme spullen. Niks lag klaar. Trok een grote handdoek van de kast en legde die over ons heen. Maar ik wilde heel graag weten of het een jongetje of meisje was. Een meisje !!!! Echt een verrassing. Ik huilde en zei tegen P; een meisje, echt een meisje !!! Geweldig.

Daarna was het romantische er ook gelijk wel even af. Het duurde op de kop af een uur voor dat de placeta kwam. Net op het randje. Hoop duw en trek werk. Deed nog meer zeer dan de bevalling. Ondertussen nog de cateter. Paar hechtingkjes en dat duurde ook wel even.

Daarna is alles als een sneltrein voorbij gegaan en zijn we nu al weer een jaar verder. Zo voelt het. En steeds wil je momenten vast houden, net als je gevoel bij de bevalling. Maar toch kom je er steeds weer achter dat het je niet is gelukt. Dan voel ik me even een ontaarde moeder maar al snel weet je dat andere moeders daar ook last van hebben.

DAVINA EN LAURA

GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG .CHEER2:

Happy birthday Davina en Laura!!! Maak er een mooie dag van!

Weer 2 meiden 1 jaar, wat gaat het snel jongens!

Ik ga even snel aan de gang thuis kom later bijkletsen, want heb een drukke dag voor de boeg.

Liefs
Davina, en Laura. Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst!!!

En nova, heel veel beterschap!! Hoe gaat het vandaag, blijft de temp onder de 40 graden, slaat de antibiotica eindelijk aan??

Nou CAsper is gelukkig maar een middagje ziek geweest. Gister was hij weer koortsvrij.. (maakte me al helemaal zorgen hoe het moest met de opvang), maar alles is prima gegaan. Vanmorgen moest ik hem zelfs wakker maken, en dat op mijn vrije dag.. Maar ja de wasmachineman komt tussen 10-2 uur, dus ik moest op tijd boodschappen doen, want tussen 2 en 5 komen ze het sterretje in mijn voorruit repareren (dat noemt men dan een vrije dag).. Dus ik kon net even snel boodschappen doen...Nu ligt hij heerlijk te slapen en die wasmachine man is er nog niet (dus voor niets gehaast en ik wilde eigenlijk nog even naar de bieb.. Dus maar hopen dat de autoruitmeneer (wat een vooroordeel eigenlijk dat ik ervanuit ga dat het een man is) op tijd komt... Mijn boeken zijn namelijk uit en er liggen ereen paar in de bieb op mij te wachten...

floddertje, fijn dat alles bij de KNO allemaal goed was, maar toch vreemd dat Floortje weer zo onrustig is. Gaat het al wat beter?? en met jou??

ik kom straks nog wel even kijken.. liefs sannie
Wat de teek betreft, ik moet de komende weken in de gaten houden of er geen rode kring/ schijf ontstaat en als dit gebeurd moet ik aan de bel trekken. Als dit niet gebeurd, dan loopt het gelukkig met een sisser af!

Net niet zo'n leuk bericht gehad, maar daar voor ga ik zo even naar hm...

maincoon, leuk dat heb je straks een leuk stukje film!!

mette, we hebben vanavond inderdaad pakjesavond. Mijn zus komt uit haar werk naar de intratuin (heb ik afgesproken omdat ik uit het huis moet zijn voor de kijkers) en vanavond komen mijn schoonouders nog, dan eten we met elkaar en dan is het feest!

Heb geen spullen in huis om wat te bakken en ook geen geurkaarsjes, dus ze zullen het met het uitzicht moeten doen....maar dat is dan ook wel de moeite waard natuurlijk

Misschien voor de volgende keer!

Joni, leuk dat hij nu aan 1 handje meestapt!

Floddertje, fijn dat haar oortjes weer schoon zijn! Nu nog doorslapen inderdaad....

Balen dat jij nu ziek bent..beterschap!

Sannie, gelukkig was casper snel weer beter!

Wat een druk dagje zeg...vind dat altijd zo irritant van die afspraken, ben je mooi je hele dag kwijd met een beetje pech...

marloes
Floddertje wat fijn dat Floortjes schoon zijn! Dat scheelt alweer een hoop.

Trouwens volgens Oei ik groei is het weer sprongetjestijd dussuh daardoor kunnen ze wellicht ook wat onrustig slapen ...............
Zow!

Even snel over mezelf:

Controle vk was okay, alles goed, kleine ligt 'vast' in mn bekken.

Pijn lies: na de bevalling contole ofdat ik geen liesbreuk heb , anders zijn het wrs gewoon mn banden (godver, doet echt zeer man!)

Verder geen bijzonderheden, de vk zei dat de baby volgens haar net zo zwaar gaat worden als Roxanne (ruim 8 pond) maar schat de kleine wel langer.. hmm okay, we zullen zien.

Ze gokte trouwens tot na t weekende...

Ook raad ze een halfliggende houding of een zijligging aan tijdens de bevalling ivm de snelheid van de vorige keer (t uitdrijven) en omdat ik nog steeds een *aambei* heb overgehouden aan de bevalling van Roxanne en zo de druk het minste is...

Even kijken:

Joni:

Roxanne is d 20e geboren ipv de 17e dus mocht deze de 17e komen is het prima hoor!

Knap van Boyd die stapjes!!

Mette:

Fijn dat jullie meisje slaapt... verschrikkelijk om je popje zo beroerd te zien...

Enne, dat webcam idee... mwah... loop dr niet zo warm voor

Tinus:

Slopend is dat zo'n nachtbraker... kan me voorstellen dat je dr moeite mee hebt om hem te laten huilen.. heb ik ook, en dan ook omdat ik bang ben dat ze ongelukkig ligt, dan ga ik toch maar kijken ja, en dan wilt ze meer (flesje) maar ook hier zijn we aan t afbouwen! Succes meid!

Mainecoon:

Nogmaals een fijne dag gewenst!

*Zwaait naar flodder, Gucci en Kidon*

Marloes:

Ik volg je even naar HM.

Ik hou het hier even bij, moet nog internetbankieren = rekeningen betalen van de verbouwing... *slik*

Dikke kus voor jullie allemaal!
He verdomme Nurse, ik had nog wel zo'n zin in een avondje baren.. Spelbreekster..

Nova voelt zich al iets beter, krijgt weer wat praatjes

xx

Een echte meisjestaart voor Davina en Laura !

Jeetje wat een hefige bevallingsverhalen allemaal. En zo enorm

verschillend ook! Ik heb er destijds zoveel gemist omdat ik twee weken in het ziekenhuis heb gelegen. Ik vind het echt geweldig om het nu nog terug te kunnen lezen!

Mijn verhaal: (sorry is echt lang... je hoeft t niet te lezen hoor!)

Vanwege mijn bi had de gyn met mij afgesproken dat er zou worden ingeleid. Ik dus op zondag de 11e 's avonds naar het ziekenhuis gegaan. het was erg druk dus we werden op een onderzoekskamer gelegd, tablet met hormonen er in en wachten maar. Ik heb een beetje proberen te slapen, ging redelijk maar ik was best gespannen. Lief lag op een brancard naast me te ronken tot de ochtend!

Pas rond een uur of 10 's ochtends (en 2 tabletten verder) begonnen de weeën heftiger te worden maar nog niet iets bijzonders. Om 16:00 mocht ik pas naar het verloskwartier (het was drúk!) De weeën waren gemeen fel en ik heb er zooooveel weggezucht, maar elke keer als ze mn ontsluiting checkten had ik 1,5 cm en moest de baarmoedermond nog verstrijken. Echt ik werd er helemaal hopeloos van! Ik knokte maar tegen die rotzakkerige k*tweeën, maar het schoot totaal niet op! Later nog in bad gegaan om de pijn wat te verlichten. Ik vond het heeerlijk! Helaas hielden de weeën er spontaan mee op. Dus weer een tablet hormonen. 's Nachts om 2 uur was ik gebroken en had ik nog steeds maar 1,5 cm en een soepele baarmoedermond. Ik wist niet meer wat ik moest doen om het nog op te vangen, door de BI kon ik geen kant op. Om half 3 bood de vlos me een ruggeprik aan. Ik kon die anesthesist wel zoenen! Wat een heerlijk gevoel!

Ik ben in slaap gevallen op de verloskamer, en toen ik wakker werd bleek de weeënaktiviteit niet voldoende. Mijn gynaecologe is 's middags langs gekomen en gaf me de keus: morgen een ks of over een week nog eens proberen.... Ik bleef dus een week langer in het ziekenhuis. Ik was zo boos, verdrietig en teleurgesteld! Al dat harde werken voor niets!

Toen ze me op mn kamer hadden gereden begonnen ineens de weeën weer! Mooi niet dacht ik toen nog! Bekijk het maar

De zondag er op had ik de hele dag al harde buiken, ze kwamen echt om de paar minuten. Dus toe ze me 's avonds kwamen vertellen dat het te druk was voor een inleiding, werd ik zoooo boos dat ik vanzelf in gang schoot (lekker puh!). Ik kreeg nog 1 tablet maar die was niet eens echt nodig. Om 2:30 braken de vliezen... Mèn wat een hoop! Alles onder! Lief lag net lekker te pitten dus toen ik m riep, geloofde hij me niet haha!

Ik dus meteen weer naar het verloskwartier.

Ik weet nog dat ik dacht "oja, zo voelde die krengen!"

Weer duurde het uren voor het een beetje opschoot. Om 9 uur 's ochtends had ik nog steeds maar "een kleine 3 cm" Ik was het zooo zat! Ik heb meteen om een ruggenprik gevraagd. Nooit gedacht dat ik dat zou doen, maar het wilde gewoon echt niet opschieten!

Ik heb de verdoving expres op een lage stand laten zetten want ik wilde wel elke wee voelen. Om 17:00 (ik had 5 cm nounou!) is lief nog naar huis gegaan om de beesten te voeren. Ik lag helemaal alleen en ineens voelde ik de weeën keihard dwars door de ruggeprik heenkomen. Een uur lang heb ik liggen kreunen, helemaal alleen. De verloskundige kwam even kijken hoe het ging en ze was nog net op tijd om me een paar bakjes aan te reiken die ik heb volgespuugd. Ze toucheerde me en ineens had ik ruim 9cm! Paniek dus want lief was niet te bereiken! Ondertussen werd de gyn gewaarschuwd en mocht ik gaan persen. Op dat moment komt lief gelukkig binnen.

Ik had helaas geen persweeën dus heb ik het op eigen kracht moeten doen, alleen had ik nog maar weinig kracht, ook door de 10 weken die ik plat had gelegen... De gyn kwam binnen en besloot vrij snel om me te helpen met de vacuümpomp... Dat is redelijk langs me heen gegaan. De pomp schoot 1 keer los met een giga klets bloed er achter aan waardoor lief dacht dat gyn het hoofdje van ons meisje had afgetrokken.... hij trok echt helemaal wit weg

Gyn heeft Kaya voorbij mn schaambeen geholpen maar het laatste stukje heb ik toch zelf gedaan!

Toen ze er eenmaal uit was dacht ik nog "nu al?!?" hahaha!

Het doorknippen van de navelstreng heb ik dus niet eens meegekregen Kaya werd veeeel te snel van mn buik afgehaald maar dat moest omdat ze met de vacuüm gehaald was... Gelukkig begon ze meteen bij te kleuren en huilde ze tot ze weer bij mij lag

Totaal heeft mijn bevalling in 64 uur geduurd (over 2 pogingen dan).

Ondanks alles zou ik het zo weer doen!

Wat een geweldig gebeuren is dat toch! Een geboorte!

(en het is alsof ze meeleest, mevrouwtje wordt wakker...)
oei... is echt een lang verhaal *schaam*
Mette:

A1mee:

Idd een lang verhaal!

De kleine duwt me toch een partij van onderen.. de vk legde uit dat die steken van binnen van onderen t achterhoofdje is, dit kan een gemeen mes-steekachtig gevoel geven... Nou en of!

Blegggghhhhh heb helemaal geen zin in Sinterklaas vieren bij mn schoonouders vanavond. Dat ik maar eens aan t baren sla!!

haha!

Fijne avond iedereen!

xx
Dat lijkt me nou eens een goed idee Nurse!

A1mee; sjee jij hebt eigenlijk twee bevallingen gehad en maar 1 kind Ik snap alleen niet waarom je dan nog een WEEK moest wachten.. da's echt lang..

Noof ligt er weer in, ik heb net ook lekker wat in huis kunnen doen.

xx
Mette: Hoe is t nu met Noof? Slaan die zwaardere paracetamolletjes beter aan? Echt niet eerlijk dat ze nu weer zo zwaar ziek is, klein musje...

En ja, ik zeg ook altijd dat ik 2 bevallingen voor de prijs van 1 heb gehad De reden waarom er een week tussen zat (nu ja, eigenlijk van dinsdagmiddag tot zondagochtend) is omdat ze me wilden laten uitrusten. Ik had toch echt wel de inspanning van een bevalling geleverd en ze vonden dat ik eerst moest bijkomen voor ik een tweede ronde inging.

Nurse: dat een achterhoofdje zooo zeer kan doen Weet je zeker dat het niet kabouter plop is die met zijn puntmuts in je ehhh... MUTS aan het duwen is

Hier hebben we net een soort van sinterklaas gevierd. Ik was na de halve sint-ceedee het al weer helemaal zat! Help! Weet iemand een ceedee met LEUKE sinterklaasliedjes??? Kaya is goed verwend en ook papa en mama waren kennelijk lief genoeg geweest om wat kadootjes te krijgen. Al vond mevrouwtje de "muis"dvd maar matig interessant, Uri (onze kat) daarentegen kreeg de volledige aandacht

Ga me nu even tegoed doen aan mn chocoladeletter, ik mag van mezelf 1 dag suiker-zondigen dus dat ga ik dan ook even hardcore doen
Zo hier een erg gezellige dag gehad ben alleen wel bekaf. Davina ligt er netpas in die was wat overgestimuleerd arme ding. Later komen de foto's nog ik ga vanavond alleen nog maar bankhangen hihihihi.
A1mee, ik heb de sintcd van bassie en adriaan haha, die is wel leuk, iig beter dan kinderkoor het zingendliesje oid.

Mainecoon; ben benieuwd naar de foto's!!

Net na het eten kwamen me ouders nog eventjes langs en hadden alvast wat pakjes mee, en een zelfgebakken banketletter en voor later op de avond zelfgebakken saucijzenbroodjes!

Daarna gingen ze door naar m'n zus om daar hetzelfde te brengen.

Dus we hebben net bij de koffie met lekkers wat kadootjes gekregen. Dus toch nog pakjesavond!

Tris is even bij Nova aan het kijken, ik ga de laptop uitdoen en gezellie met Tris op de bank!

xx
Nou ja, ben weer de eerste! Hahaha! Vandaag vrij voor Noof, ze zit ook nu op schoo t en vind de spatiebalk erg mooi

Ik ga straks als ze naar bed is de kerstspullen van boven halen.

Jaaaaaaaaaaaaa ik heb er ZIN in!!

xx
Jeetje Mette nu al aan de kerstspullen?? Ik moet eerst straks maar eens alles hier opruimen hahaha en de box weer opbouwen en de salontafel maar weer de schuur in. Vink best jammer dat de salontafel weer weg moet is een mooie tafel en best handig ook om een salontafel te hebben staan. Maar eens in het nieuwe jaar marktplaats afstruinen voor eentje zonder glazenplaat en hoeken.
quote:a1mee schreef op 05 december 2007 @ 15:46:

Toen ze er eenmaal uit was dacht ik nog "nu al?!?" hahaha!

ja t was ook een razendsnelle bevalling.

jemug wat een verhaal weer.

Ik blijf het mooi vinden om te lezen al die verschillende ervaringen.

Laura en Davina GEFELICITEERD nog met jullie verjaardagen!

En Nurse en en en?? (irritant he? dat gevraag of brusje er al is)

Mette fijn dat het nu wat beter gaat met Nova, hoe is de koorst nu? En haar ademhalen? Heeft ze al wat meer lucht?

Gisteren met de familie sinterklaas gevierd. Was erg leuk samen met neefjes en nichtjes van Brian (10,8,7,6,5 en 3 jaar).

Brian trok de opwinding bij de anderen niet echt dus toen de totale hysterie toesloeg (boink boink op t raam en kadootjes zoeken) ben ik even met hem de kamer uitgegaan.

Daarna ging het weer prima.

Het was erg leuk en gister om 8 uur is Brian knok-out gegaan en vanmorgen om 7 uur werd hij pas weer wakker. Hij ligt er nu weer in moet echt even bijslapen geloof ik.

Vandaag voor de verandering s niet werken, de oppas (oma) moet nog even bijkomen van gister haha.

Ik heb al lekker wat kadoo-bonnen voor de bodyshop binnen en ik hoop dat ik die verzameling zondag nog een beetje kan uitbreiden.

Voor onze verjaardagen zondag wordt het erg druk. Was helemaal niet de planning maar ja we kunnen moeilijk mensen weigeren. Ook wel weer gezellig.

Ja ik ga zo ook eens de kerstspullen opzoeken!

fijne dag allemaal!
quote:Tinus1977 schreef op 05 december 2007 @ 11:02:

Wat hebben sommigen van jullie je misdragen zeg!! Whahaha echt erg!! Oef die de assistent een trap verkoopt! .

ja eh dat was maar een kort momentje hoor haha.

Daarvoor en daarna was ik heel netjes. Maar ja als iemand je zoveel pijn doet opeens krijg je toch een soort reflex denk ik.
Moge!

Wat klinkt dat allemaal leuk: pakjesavond. Wij deden vroeger thuis vanaf dat ik en mijn zus naarde middelbare school gingen niks meer aan sinterklaas, maar deden altijd kadootjes met de kerst. Jaren had ik er helemaal niks mee, maar dit jaar mis ik het toch een beetje. Manuel heeft gisteren op het kdv wel een beetje sinterklaas gevierd, met een pietenmuts, een schoentje die hij mocht zetten, en een kadootje (een bal van de Teletubbies) Maar omdat hij eigenlijk nog te klein is om er echt wat van mee te krijgen vieren we het thuis nog niet. Misschien volgend jaar of het jaar daarop?

Mette: Wat lief van je ouders dat ze de kadootjes dan maar zijn komen brengen! Hadden jullie toch een beetje feest nog!

Mainecoon: Waarom heb je de salontafel weggehaald? Gevaarlijk met kopjes voor Davina? Wij hebben een flinke salontafel, maar Manu kan toch bij de glazen als we ze in het midden zetten. Kan dat ding alleen Echt niet missen, want waar moet ik anders mijn voeten opleggen 's avonds?? (hihi) We zetten de glazen nu maar op de kast.

Vannacht ging het weer een beetje klote. Gisteravond rond half twaalf was het weer huilen. Net toen ik ernaartoe wilde gaan werd het weer stil, 5 minuutjes later weer huilen en zo ging het een kwartiertje: huilen stil huilen stil.... Tot het huilen helemaal stopte. Vanmorgen om 5 uur was het weer BRULLEN!! En het werd nu dus niet stil. Jp is even gaan trooosten, maar meneer ging alleen maar harder huilen. We hebben hem laten liggen tot 6u en toen een fles gemaakt. Zijn hele gezichtje was rood en nat van het snot en de tranen. Zooooo zielig!! Meneer was toen zo moe dat hij daarna heeft geslapen tot 8.30!

Hoe doen jullie dit nou? Als je kind wakker is om 4u of 5u in de ochtend?!! Ik weet het echt niet hoor. Volgens mij is laten huilen nu de enige oplossing, maar ik vind het zo klote!

Vanmiddag gaat Manuel naar de kapper. Spannend hoor! Daarna komt mijn zus en mijn kleine neefje en die blijven eten. Gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven