Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Oh, die zouden niet eens moeilijk doen, geloof ik. Maar goed, dan kan ik nog gewoon op 4 december de kerstspullen ophalen en op 5 december het huis verkersten
668, the neighbour of the Beast
Anoniem_12701
donderdag 11 november 2010 om 21:27
Da's dan ook weer een optie en wel zo sociaal haha
Ik zal 's gaan nadenken over kerstkaarten, meestal doe ik iets met een foto maar heb nog geen inspiratie voor dit jaar.
Ik denk dat ik er nog heb liggen, moet de kast eens uitpluizen binnenkort.
668, the neighbour of the Beast
Anoniem_12701
donderdag 11 november 2010 om 21:30
Ik ga nog even op de bank ploffen voor ik naar m'n bed doorschuif. Was weer gezellig vervelen vanavond! Tot de volgende keer. En veel plezier bij Harry.
Ik verveel me ook. Tv kijken doe ik al weken niet, boeit niet. Behalve House, maar dat neem ik op. Zit maar de hele dag achter de laptop. Tetris uitgespeeld, weet geen nieuw leuk spelletje. Bleh.
Anoniem_12701
zondag 14 november 2010 om 19:37
Joehoe??? En weer geheel allenig hier, snif...
Anoniem_12701
zondag 14 november 2010 om 19:38
Hey Taha, gezellig.... Kan ik nog even samen vervelen