3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Pop dat klinkt goed maar weet je dat je aan een MBO opleiding verzorgende genoeg hebt om in de kraam te werken?
Alle reacties Link kopieren
leuk Pop !
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een meerjarenplan
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Jos!

Voor kraamzorg hoef je geen verpleegkundige te zijn hoor.

Is niveau 3 opleiding en kun je als volwassene zelfs verkorte opleiding voor doen!



(egel heeft ooit op de kraamopleiding gewerkt)
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 11 november 2010 @ 22:01:

Eerst (over 2 jaar) ga ik via een verpleeghuis de opleiding voor verpleegkundige volgen, daarna even werken, en daarna doorleren voor kraamverzorgende



Das niet doorleren, das terugleren.



Kraamverzorgende is MBO, verpleegkundige is HBO.
Alle reacties Link kopieren
Das wel een verschil lederen en daarna kraamzorg
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 22:01:

Pop dat klinkt goed maar weet je dat je aan een MBO opleiding verzorgende genoeg hebt om in de kraam te werken?Daarna moet je toch de verkorte opleiding verpleegkundige volgen?
Alle reacties Link kopieren




Hoi allemaal, was stukkie aan het bijlezen en zag Pop haar plan
Alle reacties Link kopieren
iPad maakt weer rare woorden
Alle reacties Link kopieren
Wel een goed keuze want in de zorg is het straks erg krapjes met personeel.

Nu al trouwens.

Zo jammer dat ik het lichamelijk niet meer kan anders was ik zo weer aan het werk gegaan.

(nu helemaal nu ik ben afgeserveerd als oppas)
Alle reacties Link kopieren
Um ik ga niet in de kraamzorg hoor egel
Alle reacties Link kopieren
Egeltje!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 11 november 2010 @ 22:02:

[...]





Daarna moet je toch de verkorte opleiding verpleegkundige volgen?Nee Pop, waarom zou je verpleegkunde moeten studeren om kraamVERZORGENDE te zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 22:02:

[...]





Das niet doorleren, das terugleren.



Kraamverzorgende is MBO, verpleegkundige is HBO.



Nou snap ik het niet meer........



Ben aan het zoeken naar opleidingen hier in de buurt en kwam op verpleegkundige niveau 4 uit!
Alle reacties Link kopieren
Het specialisme Kraamverpleegkundige bestaat ook, maar sterft langzaam uit.

Als verpleegkundige (niveau 4 of 5) kun je ook op de kraamafdeling werken hoor.

Bij mensen thuis, ben je kraamverzorgende (meestal) en dan is mbo 3 voldoende!

(meerjarenplan? verkorte opl is 1,5 jaar)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga misschien wel een master opleiding doen in de toekomst
Alle reacties Link kopieren
Klik
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Pop, helemaal als je (zoals Egel zegt), het misschien wel in 1,5 jaar kunt doen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het is een meerjarenplan omdat ik pas naar school wil als ukkepop op de basischool zit, ik ga via verpleeg/verzorginshuis de opleiding doen omdat de regionale kraamzorginstellingen hier geen opleidingen verzorgen
Alle reacties Link kopieren
En Jos, jij bent ook nog wel wat van plan!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ah oké door wat Egel zegt: Is het j eplan om thuis of op d ekraamafdeling te werken, dat is wel een verschil natuurlijk.

Maar omdat je zei in d ekraamzorg t ewillen werken dacht ik het eerste.
Alle reacties Link kopieren
1.5 jaar zonder vooropleiding Egel?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk hima en in de toekomst wordt dat verplicht bij de fysios
Alle reacties Link kopieren
als je de kraamzorg in wilt pop, zou ik zeker niet niveau 5 gaan doen! das zonde! niveau 3 (verzorgende) of verpleegkundige niveau 4 volstaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar eens tandenpoetsen denk ik maar bed is zo lekker warm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven