Dit is toch raar mensen.
zaterdag 13 november 2010 om 18:19
vriend en ik gister op dezelfde uitgaansgelegenheid, ieder met eigen groepje, hij met vrienden ik met vriendinnen.
hebben een half jaar een relatie, dus wonen niet samen ieder apart naar het feest gegaan, vriend vondt het in de eerste instantie niet leuk dat ik ook ging wat ik al een hele vreemde reactie vondt.
om een lang verhaal kort te maken, heb vriend op afstand gezien, hij heeft geen moeite gedaan te bellen of te kijken of ik er ook was, maar wilde om 7 vanochtend wel in mijn bed komen kruipen wat ik geweigerd hebt.
heb aangegeven dit heel raar te vinden en heb gezegd dat we ieder onze eigen weg moeten gaan, zijn antwoord ´ ok.
graag wat advies loslaten of voor de zoveelste x praten
hebben een half jaar een relatie, dus wonen niet samen ieder apart naar het feest gegaan, vriend vondt het in de eerste instantie niet leuk dat ik ook ging wat ik al een hele vreemde reactie vondt.
om een lang verhaal kort te maken, heb vriend op afstand gezien, hij heeft geen moeite gedaan te bellen of te kijken of ik er ook was, maar wilde om 7 vanochtend wel in mijn bed komen kruipen wat ik geweigerd hebt.
heb aangegeven dit heel raar te vinden en heb gezegd dat we ieder onze eigen weg moeten gaan, zijn antwoord ´ ok.
zaterdag 13 november 2010 om 18:55
Ik begrijp dat jullie al eerder problemen hebben gehad? Waar ging dat over?
Ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo positief klinkt. Het is toch ook juist leuk om elkaar even tegen te komen en dan beiden die avond weer je eigen weg te gaan.
En hij kwam om 7 uur bij jou langs? Waar was hij dan al die tijd geweest... clubs sluiten om 4/5 uur toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo positief klinkt. Het is toch ook juist leuk om elkaar even tegen te komen en dan beiden die avond weer je eigen weg te gaan.
En hij kwam om 7 uur bij jou langs? Waar was hij dan al die tijd geweest... clubs sluiten om 4/5 uur toch?
zaterdag 13 november 2010 om 18:57
zaterdag 13 november 2010 om 19:00
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 18:19:
vriend en ik gister op dezelfde uitgaansgelegenheid, ieder met eigen groepje, hij met vrienden ik met vriendinnen.
hebben een half jaar een relatie,
om een lang verhaal kort te maken, heb vriend op afstand gezien, hij heeft geen moeite gedaan te bellen of te kijken of ik er ook was,
Waarschijnlijk ben je jong(weinig relatie ervaring)
Als je met je eigen groepje op pad bent...........Waarom dan vriend op afstand bespieden of hij wel aan jou denkt of je gaat bellen?
(Hoelang heb je hem bespied? de hele avond?)
Als ik dat door zou hebben dat mijn vriend dat doet en hij zou niet respecteren dat als ik met vriendinnen uit ben ik hem niet constant ga bellen en ook mn eigen ding heb................ Dan vloog hij eruit.
Waarom verwacht jij dat van hem? JIJ hebt verwachtingen!!!(maar hij is jou niet)
Als jij hem in de gaten hebt gehouden of hij jou wel miste moet je eens naar jezelf kijken waarom je zo onzeker bent.
(vertrouw je hem niet?)
Ik vind het normaal als iemand met zn vrienden de hort op gaat en ik hoor later wel of hij fun heeft gehad of niet.
Maar goed veel ruzie in half jaar................klinkt bad!!/Niet gezond.
hebben een half jaar een relatie,
om een lang verhaal kort te maken, heb vriend op afstand gezien, hij heeft geen moeite gedaan te bellen of te kijken of ik er ook was,
Waarschijnlijk ben je jong(weinig relatie ervaring)
Als je met je eigen groepje op pad bent...........Waarom dan vriend op afstand bespieden of hij wel aan jou denkt of je gaat bellen?
(Hoelang heb je hem bespied? de hele avond?)
Als ik dat door zou hebben dat mijn vriend dat doet en hij zou niet respecteren dat als ik met vriendinnen uit ben ik hem niet constant ga bellen en ook mn eigen ding heb................ Dan vloog hij eruit.
Waarom verwacht jij dat van hem? JIJ hebt verwachtingen!!!(maar hij is jou niet)
Als jij hem in de gaten hebt gehouden of hij jou wel miste moet je eens naar jezelf kijken waarom je zo onzeker bent.
(vertrouw je hem niet?)
Ik vind het normaal als iemand met zn vrienden de hort op gaat en ik hoor later wel of hij fun heeft gehad of niet.
Maar goed veel ruzie in half jaar................klinkt bad!!/Niet gezond.
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
zaterdag 13 november 2010 om 19:12
Ach..flauwekul dat je het onzin zou moeten vinden dat hij niet de moeite doet om naar je om te kijken.
En flauwekul dat je niet in dezelfde kroeg zou kunnen zijn, en toch apart..
Als wij al eens apart gaan..en zijn in dezelfde omgeving, is er altijd oog-contact.
Of een sms..
Zo hou je het ook nog eens spannend of leuk..
Ik vind het raar dat hij niet naar je omkijkt..
En flauwekul dat je niet in dezelfde kroeg zou kunnen zijn, en toch apart..
Als wij al eens apart gaan..en zijn in dezelfde omgeving, is er altijd oog-contact.
Of een sms..
Zo hou je het ook nog eens spannend of leuk..
Ik vind het raar dat hij niet naar je omkijkt..
zaterdag 13 november 2010 om 19:16
zaterdag 13 november 2010 om 19:19
maar is het dan niet een stukje miscommunicatie?
Jij hebt niets laten horen en was met de meiden
hij liet niets horen en was met zn vrienden.
Als (?) je relatie goed is moet dat toch ook gewoon kunnen?
Tuurlijk was het fijn geweest als hij even je een kus was komen brengen en weer weg.
Maar zo tussen de regels door lees ik wat irritatie bij hem...dacht hij dat je hem kwam controleren?
Jij hebt niets laten horen en was met de meiden
hij liet niets horen en was met zn vrienden.
Als (?) je relatie goed is moet dat toch ook gewoon kunnen?
Tuurlijk was het fijn geweest als hij even je een kus was komen brengen en weer weg.
Maar zo tussen de regels door lees ik wat irritatie bij hem...dacht hij dat je hem kwam controleren?
zaterdag 13 november 2010 om 19:27
Sint74, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Maar ik begrijp (net als jij) niet dat ook al heeft hij een mannenavond waarom hij je niet even gedag kan komen zeggen of even een snelle zoen kan geven en dan ieder weer zijn eigen weg gaan. Misschien dat hij geirriteerd was toen hij hoorde dat je met vriendinnen naar dezelfde plek zou gaan en hij dit ook op deze manier heeft getoond aan je gisteravond. Wat was de reden dat jullie besloten ook naar dezelfde tent te gaan of was het toeval?
En hoe reageerde hij toen je hem niet binnenliet vannacht?
En hoe reageerde hij toen je hem niet binnenliet vannacht?
zaterdag 13 november 2010 om 19:28
ja het is over vindt het uiteraard niet leuk, maar wij hebben duidelijk andere waarden en normen, dus leek het mij beter maar te stoppen vindt het geen prettig gevoel dat mijn partner het onprettig vindt dat ik op de zelfde locatie als hem ben, en nee we hebben die avond geen woorden of iets gehad wel voor vrijdag heeft hij een aantal x gezegd begrijp niet dat je ook opeens daar heen wil. terwijl we zagen samen na een avondje uit dat er optredens van bepaalde artiesten zouden zijn waarop ik zei oh wat leuk en hij gelijk aangaf ik ga wel maar niet met jou, ik maakte daar op dat moment niet zo een probleem van en zei geen siamese tweeling te zijn, maar had nog niet gezegd dan ga ik met mijn vriendinnen, en toen ik het van de week aangaf ook te gaan met vriendinnen kreeg ik die rare reactie.
we zijn 35 en 36
we zijn 35 en 36
zaterdag 13 november 2010 om 19:33
Mmh ik vind het van hem , zeker gezien zijn leeftijd, erg kinderachtig en flauw. Een rare situatie die hij zelf ook wel heeft gecreerd, want je kunt er ook heel anders mee om gaan en het ook leuk vinden.
Maar ik begrijp dat dit niet een eerste voorval was waar je moeite mee had bij hem? Want an sich lijkt dit me niet iets om een relatie voor te verbreken?
Sterkte!
Maar ik begrijp dat dit niet een eerste voorval was waar je moeite mee had bij hem? Want an sich lijkt dit me niet iets om een relatie voor te verbreken?
Sterkte!
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 19:28:
ja het is over vindt het uiteraard niet leuk, maar wij hebben duidelijk andere waarden en normen, dus leek het mij beter maar te stoppen vindt het geen prettig gevoel dat mijn partner het onprettig vindt dat ik op de zelfde locatie als hem ben, en nee we hebben die avond geen woorden of iets gehad wel voor vrijdag heeft hij een aantal x gezegd begrijp niet dat je ook opeens daar heen wil. terwijl we zagen samen na een avondje uit dat er optredens van bepaalde artiesten zouden zijn waarop ik zei oh wat leuk en hij gelijk aangaf ik ga wel maar niet met jou, ik maakte daar op dat moment niet zo een probleem van en zei geen siamese tweeling te zijn, maar had nog niet gezegd dan ga ik met mijn vriendinnen, en toen ik het van de week aangaf ook te gaan met vriendinnen kreeg ik die rare reactie.
we zijn 35 en 36Dus eigenlijk is het probleem dat hij iets niet deed... wat jij ook niet hebt gedaan... het klinkt allemaal een beetje kinderachtig?
we zijn 35 en 36Dus eigenlijk is het probleem dat hij iets niet deed... wat jij ook niet hebt gedaan... het klinkt allemaal een beetje kinderachtig?
Nou ja. Raar gedoe. Maar is het voor de rest dan niet leuk tussen jullie? Omdat je de stap dus wel makkelijk hebt kunnen zetten het uit te maken? Of was het uit woede? Je moet doen waar je je goed bij voelt. Als hij vaker over jouw grenzen heen gaat, dan is het misschien maar beter als het uit is. Maar toch wel jammer dat dit moet gebeuren door een avondje uit met vrienden/vriendinnen, toch?