Dit is toch raar mensen.

13-11-2010 18:19 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
vriend en ik gister op dezelfde uitgaansgelegenheid, ieder met eigen groepje, hij met vrienden ik met vriendinnen.

hebben een half jaar een relatie, dus wonen niet samen ieder apart naar het feest gegaan, vriend vondt het in de eerste instantie niet leuk dat ik ook ging wat ik al een hele vreemde reactie vondt.

om een lang verhaal kort te maken, heb vriend op afstand gezien, hij heeft geen moeite gedaan te bellen of te kijken of ik er ook was, maar wilde om 7 vanochtend wel in mijn bed komen kruipen wat ik geweigerd hebt.

heb aangegeven dit heel raar te vinden en heb gezegd dat we ieder onze eigen weg moeten gaan, zijn antwoord ´ ok.

graag wat advies loslaten of voor de zoveelste x praten
Ik begrijp dat jullie al eerder problemen hebben gehad? Waar ging dat over?

Ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo positief klinkt. Het is toch ook juist leuk om elkaar even tegen te komen en dan beiden die avond weer je eigen weg te gaan.

En hij kwam om 7 uur bij jou langs? Waar was hij dan al die tijd geweest... clubs sluiten om 4/5 uur toch?
Dus jij zag hem staan en bent niet even naar hem toe te gaan om hem en zijn vrienden gedag te zeggen?

En nu ben je boos/teleurgesteld omdat hij had moeten bellen om te vragen of jij er ook was?

Misschien denkt hij wel hetzelfde: ze heeft me zien staan en ze negeert me gewoon.
Hij heeft in die tussentijd geprobeerd een meid te scoren, dat lukte niet en toen wilde hij weer naar jou?? Zoiets?
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 18:19:

vriend en ik gister op dezelfde uitgaansgelegenheid, ieder met eigen groepje, hij met vrienden ik met vriendinnen.

hebben een half jaar een relatie,

om een lang verhaal kort te maken, heb vriend op afstand gezien, hij heeft geen moeite gedaan te bellen of te kijken of ik er ook was,

graag wat advies loslaten of voor de zoveelste x praten

Waarschijnlijk ben je jong(weinig relatie ervaring)

Als je met je eigen groepje op pad bent...........Waarom dan vriend op afstand bespieden of hij wel aan jou denkt of je gaat bellen?

(Hoelang heb je hem bespied? de hele avond?)

Als ik dat door zou hebben dat mijn vriend dat doet en hij zou niet respecteren dat als ik met vriendinnen uit ben ik hem niet constant ga bellen en ook mn eigen ding heb................ Dan vloog hij eruit.

Waarom verwacht jij dat van hem? JIJ hebt verwachtingen!!!(maar hij is jou niet)

Als jij hem in de gaten hebt gehouden of hij jou wel miste moet je eens naar jezelf kijken waarom je zo onzeker bent.

(vertrouw je hem niet?)

Ik vind het normaal als iemand met zn vrienden de hort op gaat en ik hoor later wel of hij fun heeft gehad of niet.

Maar goed veel ruzie in half jaar................klinkt bad!!/Niet gezond.
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Oh en hoe oud zijn jullie?
TO verdwenen?
TO, ik sluit me aan bij de rest. Ook ik snap je OP niet (helemaal). Zou je misschien wat verduidelijking kunnen geven?
I am surrounded by morons
quote:biebelien schreef op 13 november 2010 @ 19:02:

TO verdwenen?En binnenkort misschien ook wel de OP
I am surrounded by morons
quote:spaarvarken schreef op 13 november 2010 @ 18:48:

He is just not that into youOf hij houdt niet zo van geclaim, gevolgd en bekeken worden en van quasi toevallige ik-ga-met-mijn-vrienden-ook-naar-die-tent-leuk-he-ontmoetingen.
Ach..flauwekul dat je het onzin zou moeten vinden dat hij niet de moeite doet om naar je om te kijken.

En flauwekul dat je niet in dezelfde kroeg zou kunnen zijn, en toch apart..

Als wij al eens apart gaan..en zijn in dezelfde omgeving, is er altijd oog-contact.

Of een sms..

Zo hou je het ook nog eens spannend of leuk..

Ik vind het raar dat hij niet naar je omkijkt..
ik ben niet naar hem toe gegaan juist omdat hij een mannen avond heeft maar zoals ik van iemand las je kan toch even sms en of ik er al bn en elkaar later thuis weer zien.maar dat zelfs niet eens wetende dat ik er ben sorry hoor
Ik vind het ook raar dat hij niet naar haar omkijkt. Maar voor hetzelfde geld was TO heel afstandelijk die avond, heeft ze ruzie met hem gemaakt, of dacht hij dat ze hem negeerde toen ze niet naar hem toe kwam. Misschien heeft hij haar niet eens gezien?
Waarom zeg je sorry hoor TO?

Heb je hem vandaag nog gesproken?
maar is het dan niet een stukje miscommunicatie?

Jij hebt niets laten horen en was met de meiden

hij liet niets horen en was met zn vrienden.

Als (?) je relatie goed is moet dat toch ook gewoon kunnen?

Tuurlijk was het fijn geweest als hij even je een kus was komen brengen en weer weg.

Maar zo tussen de regels door lees ik wat irritatie bij hem...dacht hij dat je hem kwam controleren?
Tuurlijk had hij even kunnen informeren of je er ook was en gedag kunnen zeggen maar jij hebt toch ook niet naar hem omgekeken? Niet gedag gezegd, niet gezwaaid, niet gesmst?
is het nou uit dan tussen jullie?
Gewist.

Het modereerbeleid)van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Sint74, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Maar ik begrijp (net als jij) niet dat ook al heeft hij een mannenavond waarom hij je niet even gedag kan komen zeggen of even een snelle zoen kan geven en dan ieder weer zijn eigen weg gaan. Misschien dat hij geirriteerd was toen hij hoorde dat je met vriendinnen naar dezelfde plek zou gaan en hij dit ook op deze manier heeft getoond aan je gisteravond. Wat was de reden dat jullie besloten ook naar dezelfde tent te gaan of was het toeval?

En hoe reageerde hij toen je hem niet binnenliet vannacht?
ja het is over vindt het uiteraard niet leuk, maar wij hebben duidelijk andere waarden en normen, dus leek het mij beter maar te stoppen vindt het geen prettig gevoel dat mijn partner het onprettig vindt dat ik op de zelfde locatie als hem ben, en nee we hebben die avond geen woorden of iets gehad wel voor vrijdag heeft hij een aantal x gezegd begrijp niet dat je ook opeens daar heen wil. terwijl we zagen samen na een avondje uit dat er optredens van bepaalde artiesten zouden zijn waarop ik zei oh wat leuk en hij gelijk aangaf ik ga wel maar niet met jou, ik maakte daar op dat moment niet zo een probleem van en zei geen siamese tweeling te zijn, maar had nog niet gezegd dan ga ik met mijn vriendinnen, en toen ik het van de week aangaf ook te gaan met vriendinnen kreeg ik die rare reactie.

we zijn 35 en 36
35 en 36...
sint in dat geval vind ik hem eem kinderachtige zak.

En sterkte!!

Wat een nare manier om het te laten eindigen.

Heb je verder nog iets van hem gehoord?
Mmh ik vind het van hem , zeker gezien zijn leeftijd, erg kinderachtig en flauw. Een rare situatie die hij zelf ook wel heeft gecreerd, want je kunt er ook heel anders mee om gaan en het ook leuk vinden.

Maar ik begrijp dat dit niet een eerste voorval was waar je moeite mee had bij hem? Want an sich lijkt dit me niet iets om een relatie voor te verbreken?

Sterkte!
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 19:28:

ja het is over vindt het uiteraard niet leuk, maar wij hebben duidelijk andere waarden en normen, dus leek het mij beter maar te stoppen vindt het geen prettig gevoel dat mijn partner het onprettig vindt dat ik op de zelfde locatie als hem ben, en nee we hebben die avond geen woorden of iets gehad wel voor vrijdag heeft hij een aantal x gezegd begrijp niet dat je ook opeens daar heen wil. terwijl we zagen samen na een avondje uit dat er optredens van bepaalde artiesten zouden zijn waarop ik zei oh wat leuk en hij gelijk aangaf ik ga wel maar niet met jou, ik maakte daar op dat moment niet zo een probleem van en zei geen siamese tweeling te zijn, maar had nog niet gezegd dan ga ik met mijn vriendinnen, en toen ik het van de week aangaf ook te gaan met vriendinnen kreeg ik die rare reactie.

we zijn 35 en 36Dus eigenlijk is het probleem dat hij iets niet deed... wat jij ook niet hebt gedaan... het klinkt allemaal een beetje kinderachtig?
Gewist.

Het modereerbeleid)van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Nou ja. Raar gedoe. Maar is het voor de rest dan niet leuk tussen jullie? Omdat je de stap dus wel makkelijk hebt kunnen zetten het uit te maken? Of was het uit woede? Je moet doen waar je je goed bij voelt. Als hij vaker over jouw grenzen heen gaat, dan is het misschien maar beter als het uit is. Maar toch wel jammer dat dit moet gebeuren door een avondje uit met vrienden/vriendinnen, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven