Huh?

14-11-2010 22:30 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had dit nog nooit gezien, een webshop die op zondag gesloten is.

Tja, je kan er niks mee, vond het alleen nou niet bepaald anno 2010, hahaha

Welkom op de nieuwe webshop van Babypark.

Babypark is op zondag altijd gesloten.

Graag zien wij u op andere dagen van de week terug. Onze 250 medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn. Bedankt voor uw begrip en tot ziens.

Ik blijf het vreemd vinden dat jullie zo massaal er over vallen dat iemand met een webshop ook zo z'n principes heeft.
quote:tonkje schreef op 14 november 2010 @ 22:47:

Wat mag je van zwarte kousen christenen - behalve naar de kerk gaan - eigenlijk wel doen op zondag?

niks.

ook geen t.v., geen radio en geeneens niet breien.....

weet ik uit betrouwbare bron.
quote:wijnands schreef op 15 november 2010 @ 07:20:

Ik blijf het vreemd vinden dat jullie zo massaal er over vallen dat iemand met een webshop ook zo z'n principes heeft.

Ja, maar is het dan niet een vreemd principe dat ze op deze manier een klant die andere principes heeft op geen enkel gebied tegemoetkomen? De winkel is sowieso altijd al op zondag gesloten maar dat je nog wel online een bestelling kan plaatsen?

Ach, persoonlijk maakt het me niets uit. Ik bestel vandaag die stoel wel, maar ik denk dat ze op deze manier wel een hoop mislopen.

Het is niet meer zo van deze tijd.
Ach, ik vind het wel principieel. Ben zo ook opgevoed (al vielen de mussen dood van het dak, op zondag werd er niets gekocht, dus ook geen ijsje.) en zoiets went best. Mijn vader had een eigen zaak en alleen in extreme noodgevallen kon men bij mijn vader aankloppen voor producten (maar dan moest het echt een enorm noodgeval zijn, en no way dat hij op zondag geld ervoor aannam.)

Het is misschien niet van deze tijd, maar het is nog altijd deze mensen hun eigen (web)shop, dus als zij dat willen, dan moet dat natuurlijk kunnen...

(Overigens worden er wel uitzonderingen gemaakt voor werk op 'de Dag des Heeren': denk hierbij aan hulpdiensten en dergelijke. Die mogen wel werken....)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gewist.

Het"modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Oh ja hun zijn zwaar van de kerk!

Zwarte kousen!

Dat zie hè ook direct als je de winkelbezoekt brrrr
Een ding vind ik toch vreemd. Er is wel een manier om als zwaar christen de webshop op zondag open te houden:

- Zaterdag om 23:59 kijk je of de server draait;

- Zondag kijk je niet naar de webshop om, want de computer is een verderfelijk ding voor de christenen. Je laat dat ding braaf uit; je trekt de Internet-kabel eruit en je verstopt hem in de kast. Dan is ie ook uit het zicht;

- Maandag om 0:01 kijk je of de webshop nog draait. Je kijkt naar de bestellingen die eventuele klanten op zondag hebben geplaatst.

Dit bovenstaande kan men serieus nemen, of ook met wat humor bekijken.
World of Warcraft: Legion
quote:Courage schreef op 15 november 2010 @ 18:39:

[...]

Wie is "jullie" en waar zie je "massaal"?De eerste anderhalve pagina is eigenlijk alleen maar "nou ja zeg, hoe durven ze?"
Gewist.

Het"modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Yep, ik heb niet geteld, jij wel. +1 voor jou.
Gewist.

Het`modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

quote:Courage schreef op 15 november 2010 @ 21:38:

Ik heb het makkelijk; bij mij staat het op één pagina. Lekker overzichtelijk. Hm... ik zit er over na te denken om het aantal berichten (bij mij nu 30, standaard 15 (als de forummers dat niet veranderd hebben)) fors te verhogen naar 100 of zo.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven