Mode & Beauty alle pijlers

Doutzen Kroes

17-11-2007 14:32 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag haar pas bij de Wereld draait door. Ik vind haar zo'n verwonderlijk mooi meisje! Echt niet normaal meer. Ik zag haar weleens op foto's, maar op tv vond ik haar echt super knap..

Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.

Wat vinden jullie??

Of bij wie hebben jullie dit??
Ik vind Lindsay soms ook wel erg mooi, vooral haar ogen. Maar met zo'n oranje gevlekt gezicht vind ik haar echt ranzig.

Niet mooi: Angelina Jolie, Paris Hilton, Britney Spears.

Wel mooi: Model Natasha Poly, Hayden Penetierre, Ashley Judd, Kate Blanchett en ohja en een Etiopisch model (oa van Estee Lauder) genaamd Liya kabebe (als ik de naam goed schrijf) ik post zo wel even een foto.
Ik vind Doutzen op zich wel een mooie meid maar in die lóreal reclame eigenlijk juist niet,vind haar daar zo goud en glimmend en met zoveel haar zo Krystle van Dynasty achtig ofzo...
Ik vind Lindsay Lohen echt helemaal niks hebben! Vind haar er altijd zo onverzorgd uitzien. En ze heeft gewoon iets kinderachtigs over haar. Nee dan vind ik Keira nog mooier!

Kylie Minogue vind ik ook een mooie vrouw, ze heeft een mooi gezicht. Alleen zie je wel dat ze echt oud aan 't worden is, terwijl ze nog maar 39 is. Maarja, is ook niet zo gek na wat ze heeft doorgemaakt..

Verder vind ik Renate Verbaan een erg mooi gezicht hebben. En Bridget Maasland heeft een goede uitstraling. Niet dat ze echt knap is ofzo, maar ze heeft wel wat.

Ik vind Yolanthe Kabeljauw van Kasbergen helemaal niet mooi. Ze heeft o.a. zo'n rare haargrens. En haar manier van doen vind ik irritant.
Yolanthe vind ik echt een hele lieve meid, maar mooiste vrouw van NL? Nee daar kan ik niet inkomen.

Bridget vind ik vreselijk, echt een rotuitstraling! Gemeen en bitch. Ik vind haar ook niet aardig en een ontzettende aanstelster.

Mijn mening over Doutzen is wel wat veranderd. Toen ik haar even op Youtube had bekeken bij DWDD vond ik haar toch wel een bijzonder gezichtje hebben.
Niet mooi: angeline jolie

nicole kidman

kylie minoque (paardengebit)

Yolanthe cabau v kasbergen vind ik juist wel weer een natuurlijke schoonheid, en bridget maasland vind ik een tikkie ordi maar heeft wel iets. En scarlet johanson vind ik ook wel iets hebben, niet superknap maar wel mooi.

En waar ik echt een hekel aan heb is SYLVIE MEISS, supermager geworden en een hoog ego
Ik moet altijd erg lachen om Bridget. Ze is lekker brutaal en straalt veel zelfvertrouwen vind ik. Ik houd bij sommige wel van dat gemene. Ze heeft alleen geen mooi gebit, beetje gele tanden.

Yolanthe is wel verandert sinds ze met Jan heeft. Maar daarvoor vond ik het echt een asociaal mokkeltje. En dat zal ze niet helemaal in een keer kwijtgeraakt zijn.

En inderdaad Doutzen bij DWDD, vanaf toen had ik zoiets van, zij is echt mooi! Terwijl ze lang niet op alle foto's even mooi staat. En toen ze model stond voor H&M zag je ook wel kleine schoonheidsfoutjes (maar dat maakt het misschien ook wel weer leuk juist)..Bijv. Haar ene oog staat schuiner dan haar andere, haar neusgaten zijn ongelijk en volgens mij staat deze ook een beetje scheef. Dat zijn kleine dingetjes, maar perfect is ze dus niet. Er zijn modellen die veel meer symmetrie hebben.
Leuk onderwerp dit! Zat een beetje te googlen en toen kwam ik nog een ander Nederlands model tegen die ook al een tijdje mijn favoriet was; Lonneke Engel. Vind haar ook echt een engel op de 1 of andere manier.

Ben erg benieuwd wat jullie van haar vinden! En wie vinden jullie mooier: Lonneke of Doutzen? Wat mij betreft gaan ze gelijk op!

Ik vind Doutzen toch een beetje meer hebben hoor dan Lonneke, mooi meisje hoor, maar ziet er toch een beetje uit zoals je buurmeisje kan zijn van 20 die zich een beetje mooi heeft opgemaakt als ze gaat stappen, beetje girl next door. Doutzen heeft ook een mooier gezicht vind ik, toch dat beetje meer. Daarom is ze ook topmodel denk ik.
Carice van Houten heeft een mooi, bijzonder koppie. Maar ik heb een keer een foto van haar in volle lengte gezien en daarop had ze wel een heel schriel, uitgedroogd lijfje! Met van die droge spillearmpjes, net als Angelina Jolie of Sarah Jessica Parker. Dat vind ik toch wel een afknapper.
Och Sylvie is zo mager en met enorme wallen ziet ze er behoorlijk slecht uit, dat terwijl ik haar in haar begin tijd op tv ( toen ze nog "mollig" was) met natuurlijk haar en naturel make up een knappe meid vond. Doutzen voor h&m daar stond ik laatst ook bij te kijken, dacht al wat is er met haar ogen aan de hand. Maar dat was ook al door opgemerkt! Liek80 Renate Verbaan, dat vind ik nu ook een leuke mooie meid, vind haar zo lief bijdehand en lekker spontaan en ze heeft een mooi koppie. Yolanthe lijkt me wel een aardige meid maar idd ik vind haar ook niet de mooiste vrouw van Nederland, die haargrens is een beetje vreemd en haar lach vind ik niet heel mooi, ze heeft ook altijd zoveel make up op nergens voor nodig!!! Ze komt wel spontaan over dan kon je van Sylvie Meis weer niet zeggen.
Sylvie Meis vond ik vroeger een leuk meisje om te zien maar tegenwoordig te mager en te ordinair met die eeuwige fake tan.

Doutzen, mooie natuurlijke schoonheid

Yolanthe, leuke meid maar overkill in de media waardoor ze beetje gewoontjes begint te worden.

Een van de mooiste vrouwen vind ik toch wel Helena Christensen
Ik vind Karen Mulder ook een heel mooie vrouw, kweet alleen niet hoe ik die foto's hier neer moet zetten.
Ik vind Helena ook mooi, maar Laetitia Casta vind ook wel wat hebben!!

Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!

Dit is Karen Mulder, ook een nederlands topmodel. Die vind ik ook heel mooi en natuurlijk.

Dit is ook Karen Mulder
Ik heb het altijd al gehad met Kim Basinger, met name in 9 1/2 weeks

... en ook met Sherilyn Fenn (uit Twin Peaks)

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En toch blijf ik Doutzen het mooist vinden!! Haar uitstraling staat mij aan. En misschien toch ook wel dat ze niet helemaal perfect is, maar toch erg mooi. Zij heeft gewoon een erg frisse uitstraling.

Ik vind vooral ook het kapsel van Renate Verbaan erg leuk bij haar staan.

Maar hoe kan je hier foto's plaatsen??
quote:Lieke80 schreef op 11 december 2007 @ 12:22:

En toch blijf ik Doutzen het mooist vinden!! Haar uitstraling staat mij aan. En misschien toch ook wel dat ze niet helemaal perfect is, maar toch erg mooi. Zij heeft gewoon een erg frisse uitstraling.

Ik vind vooral ook het kapsel van Renate Verbaan erg leuk bij haar staan.

Maar hoe kan je hier foto's plaatsen??Lieke, zie bij digi. Daar had ik gevraagd hoe het moet, en het is netjes uitgelegd door de meiden en het is heel makkelijk een foto te plaatsen.
Wat een leuk onderwerp is dit!!!

Mijn favoriet is echt Julia Roberts! Beetje brede mond, maar dat "foutje" vind ik eigenlijk wel supermooi! Maar zij kan zo enorm stralen!!!

Net als een andere vrouw met een "foutje": Barbra Streisand!!! Ik zou willen dat ik er op die leeftijd zo uit zou kunnen zien!

ik vind imperfectie eigenlijk véél mooier! Niet zo saai!

Groetjes Naomi
O ja, en what about Julia Stiles en Reese Witherspoon?!?!
In de loop van de tijd zijn er toch nog 2 modellen uit de " oude doos: die ik, ook al zijn ze wat ouder geworden, nog steeds prachtig vind.

Helena Christensen,

Angie Everhart
Ik vind Jodie Foster heel mooi.

En Doutzen natuurlijk ook. Das mijn nummer 1 qua modellen.
Ik vind Eva Mendes erg mooi, komt ook heel zelfverzekerd over.
Ik vind Kate Walsh heel mooi, van Grey's en Private Practice. Ze heeft ook een schitterend figuur.

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind Doutzen nu mooier dan 2 jaar geleden. Ze ziet er volwassener uit.

Cappi ben het met jou eens..die helena christensen is echt mooi..vond ik vroeger al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven