NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
eerlijk delen!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Frank!
Alle reacties Link kopieren
nog ff snel dan:



noom, qua vrienden maakt t me ook echt niet uit, qua scharrel, ons, sv en relatie wel..waar t vandaan komt? geen idee...
Trusten Frank!
Alle reacties Link kopieren
Frank, saaie piet, het is pas net nacht hoor.



En Aub, ik vind jou kei jeugdig hoor!
Alle reacties Link kopieren
Bekrompen hoor Frank *voelt zich ook afgewezen *
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 01:16:

Bekrompen hoor Frank *voelt zich ook afgewezen *ach gossie..
Alle reacties Link kopieren
Maar jij ijshockeyd en kitesurft dus ook Frank? Daarom val je misschien op jonger. Of zoiets.
Weet je Phil wat als eerste in me op kwam toen jij Zweden inbracht? Daar komen goede naaimachines vandaan. Ghe ghe.



En verder? Ik wil met jou wel delen. Ze zijn allebei leuk, en zo.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zijn dat ik meestal ook op zoek ben naar een stuk jonger.. maar leeftijd zegt niks.. Ik ken vrouwen van in de twintig die er heel oud uit zien.. en laatste date was met een 38 jarige die er juist ontzettend jong en strak uitzag..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben klaar met koffer pakken trouwens.. heb paspoort en alles bij de hand, dus klaar om morgen naar Brussels Airport te rijden en te vertrekken naar Barcelona..
Ik ga plassen en ga daarna mijn fles bacardi uitmelken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 01:16:

Bekrompen hoor Frank *voelt zich ook afgewezen *vooral je leeftijd stilhouden voor me dan noom..
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier in Barcelona Boog! Ik hoop dat je voldoende vrije tijd hebt om de stad te bezichtigen



Ik ga slapen, ogen vallen dicht. Welterusten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Maar net boven de grens Frank dus dat valt wel weg te bluffen
Alle reacties Link kopieren
ik weet t pas net nacht is phil, maar heb niet zo'n fijne dag gead..aanrijdinkje enzo..dus ik ben er wel klaar mee voor vandaag..



Boog, goeie reis man!





toedels!
Alle reacties Link kopieren
Hoop ik ook, Noom.. Slaap lekker.. droom zacht of spannend of wat jij wil.. en fijne dag morgen!..
Alle reacties Link kopieren
Frankz: .. aanrijdinkje?.. how come?..
Trusten Frankz
Alle reacties Link kopieren
Ik teken al voor rustig slapen vannacht Boog



en nu ben ik echt weg!
Alle reacties Link kopieren
Ik had mannen en seks eigenlijk even van mijn lijst geschrapt door bepaalde omstandigheden, maar nu we het er zo over hebben realiseer ik me dat ik daar toch nog eens goed over na moet denken. Ik ben ook maar een mens.



En Boog, hoi, weer op vakantie. Of ga je op de kat van die vivaforummert passen?
Alle reacties Link kopieren
truste Frankz!
Trusten Naoom
Alle reacties Link kopieren
Oeps frank, sorry, dat aanrijdinkje heb ik gemist. Vandaar de leenauto. lekker slapen dan! Dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven