NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 01:43
dinsdag 16 november 2010 om 01:46
tja, wat is lang of kort Boog, vind ik totaal oninteressant. Interessanter was dat ik me een toekomst begon voor te stellen met hem en we daarin beide hard naar op weg waren, dat zei genoeg. Maar nu is het dus klaar. Jammer van de liefde, want die was en is er, maar het is tegelijkertijd gewoon misschien een onmogelijke liefde.
Spannende man Aub, tipje van de sluier? Was dat je Grote Liefde?
Spannende man Aub, tipje van de sluier? Was dat je Grote Liefde?
dinsdag 16 november 2010 om 02:00
En het ergste was, de seks was altijd perfect. Dat maakt dat ik niet veel hoop heb voor de toekomst. Heb het met andere mannen geprobeerd maar dat was het niet. SV's zijn ook alleen maar goed genoeg voor soms, die zou ik niet elke dag in m'n bed willen hebben, die zijn meer voor de periodieke basisbehoefte maar niet voor de dagelijkse heerlijkheid..
dinsdag 16 november 2010 om 02:02
dinsdag 16 november 2010 om 02:11
Je ergert je per definitie regelmatig aan elkaar als je samenwoont.. want je ziet ook alles van elkaar.. op zich hoeft dat geen probleem te zijn.. En het is overigens niet zo dat ik niet alleen kan zijn of me in m'n eentje niet kan vermaken.. maar vind het met z'n tweeen een stuk gezelliger.. Je kan roepen wat je wil, maar mensen zijn sociale dieren.. we hebben elkaar nodig..