Good Luck
dinsdag 16 november 2010 om 10:32
quote:amalia schreef op 16 november 2010 @ 10:29:
[...]
Check, heeft ze al Maar dan deze:
http://www.goodmoodkid.nl/jumpsuits/Blijven ze mooi? Ik vind ze echt te schattig die pakjes.
[...]
Check, heeft ze al Maar dan deze:
http://www.goodmoodkid.nl/jumpsuits/Blijven ze mooi? Ik vind ze echt te schattig die pakjes.
dinsdag 16 november 2010 om 10:41
Ja ik vind ze mooi blijven. Ik heb ook 2 jurkjes. Ze mogen niet in de droger en meestal doe ik dat ook niet maar ze zijn er toch een paar x in terecht gekomen. Niet gekrompen en niet gaan pillen. Ik ben er dus tevreden over.
Suze heeft ze ook voor Meetje. Misschien ook wel voor Jeetje maar dat weet ik niet.
Waar is suze eigenlijk? Druk druk?
Suze heeft ze ook voor Meetje. Misschien ook wel voor Jeetje maar dat weet ik niet.
Waar is suze eigenlijk? Druk druk?
dinsdag 16 november 2010 om 12:18
quote:amalia schreef op 16 november 2010 @ 10:16:
Of ga je het geheim houden?
Dat is dan jammer voor je, want hoe minder kort ik het geslacht weet, des te minder tijd ik heb om een leuk kadootje te zoeken, dus dan wordt het tegen die tijd even snel snel iets uit de Hema, dat snap je natuurlijk.Oe, nu word ik bang
haha, nee ik zit nu op de 20 weken vandaag, dus binnen 22 weken weet je het
Of ga je het geheim houden?
Dat is dan jammer voor je, want hoe minder kort ik het geslacht weet, des te minder tijd ik heb om een leuk kadootje te zoeken, dus dan wordt het tegen die tijd even snel snel iets uit de Hema, dat snap je natuurlijk.Oe, nu word ik bang
haha, nee ik zit nu op de 20 weken vandaag, dus binnen 22 weken weet je het
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 november 2010 om 12:32
dinsdag 16 november 2010 om 12:43
dinsdag 16 november 2010 om 13:18
Hoe durft 'ie Mal! Wat een ongelikte vogel. Maar ik zou het eerder bij de klansenboer proberen te verhalen; je mag toch verwachten dat een krans van bijna 9 euro op een beetje vlaamse gaai berekend is?
Ooo, en joepie nog voor de mooie echo!
Eeej, Latoya! Watskebeurt dat je ons weer met een bezoekje komt vereren?
Ooo, en joepie nog voor de mooie echo!
Eeej, Latoya! Watskebeurt dat je ons weer met een bezoekje komt vereren?
dinsdag 16 november 2010 om 13:28
dinsdag 16 november 2010 om 13:32
Tssskkk, laatste keer zeker dat tie zo'n sjieke krijgt zeker Mal?
Overigens nog gefeliciteerd met de uitstekende 20 weken echo. Mooi, weer een zorg minder. Hopelijk vind je ergens de rust om te gaan genieten van het wonder dat er in je belly zit.
Latoya, ik moet even ergens terug lezen begrijp ik. Of plemp even elders neer watskebeurt.
Zo, hello ladies! Alles leuk?
Overigens nog gefeliciteerd met de uitstekende 20 weken echo. Mooi, weer een zorg minder. Hopelijk vind je ergens de rust om te gaan genieten van het wonder dat er in je belly zit.
Latoya, ik moet even ergens terug lezen begrijp ik. Of plemp even elders neer watskebeurt.
Zo, hello ladies! Alles leuk?
dinsdag 16 november 2010 om 13:34
quote:mamax schreef op 16 november 2010 @ 13:28:
Mal, fijn dat het met de kleine goed gaat. Hoe is het nu met Jonathan? Nog wat van Dr B. gehoord?
Goed dat je het zegt, ik ga direct even mailen.
Ik had gisteren internet storing tot 21:30, dus ik kon niks.
Begon al helemaal te trillen enzo
Mal, fijn dat het met de kleine goed gaat. Hoe is het nu met Jonathan? Nog wat van Dr B. gehoord?
Goed dat je het zegt, ik ga direct even mailen.
Ik had gisteren internet storing tot 21:30, dus ik kon niks.
Begon al helemaal te trillen enzo
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 november 2010 om 20:22