T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ierenouders weer naar huis vanmorgen dus? Lekker weer huis voor jullie zelf? Niet fijn andere pieppels in huis als je een ziek kind hebt.

Hoe was het gister Trav?
Was gister je eerste flutdag? Ben ok benieuwd hoe flut het was!

Ik geloof dat wij verder alle poppetjes hebben. Oh nee, stretch ook nog niet en die vind ik zó lief! Ik zal duidelijk NEMO op de envelop vermelden!
hier ook groot NEMO erop

Benieuwd naa flutdag

Hoest met Eetje, Star?

Hoe lief ze ook waren en geholpen hebben deden afwas en zo terwijl Mier en ik op bank lagen), toch wel fijn weer gewoon op ons zelf te zijn inderdaad

Mier en ik nog ziek thuis. We zijn vanmorgen met Ier in auto naar HA geweest. Ik keelontsteking uitzieken, hij keelontsteking en dubbele beginnende oorontsteking dus aan aan de Amoxicilline.
Eetje heeft net haar BMR en MenC. prik gekregen, dus die is Boos.

Aaaaaaaah zielige kippies daar dus in huize Inad, beterschap (je begrijpt, ik vind je kleine kippie wel een beetje zieliger ).
ik ook hoor

Vooral bij de dokter. Hij werd heel boos om stethoscoop en in mond en oren kijken. En hij moest tegelijkertijd onbedaarlijk huilen.

Arme Eetje, prikken ook niet leuk!
Haha ook al zo'n temperamentvol geval
Weer een ban?

Hier jengeldejengelzeurhuilpiepspeenkwijtjengel-dag
Nee hoor Erwt, maar mobiel kan ik niet inloggen met Star

Stickerse dan maar
Ah, ik dacht dat je misschien weer verbannen was

Ja, pfff.... na hoop gesticker nu even in z'n eigen bed. Hopelijk lukt dat nog even een uurtje
Roep maar niet te hard, dan worden ze meestal meteen weer wakker.
Heb inmiddels alweer speengeplopt
Mooi woord wel.
Dacht ook meteen dat Star weer stout was geweest!

Wat voor telefoon hebben jullie eigenlijk allemaal? Ik heb een nokia uit het jaar nul en wil eindelijk wel een modern exemplaar. Niet zozeer om online te kunnen (die van mij kan alleen bellen en sms'en, belachelijk toch voor een telefoon?) maar ik wil er een redelijke camera in hebben. Tips? Merken?

Arme Mier en Ee en Inad. Beterschap!
Ik heb sinds kort deze, maar dat is een miskoop (of eigenlijk: miskrijg, want gratiesj bij abonnement) want irritant klein touchscreen.

Heb je een abonnement Kezz?
Ja, ik heb een telfort-abonnement. Net verlengd ook, zonder niuewe telefoon. Beetje stom dus dat ik dan drie weken later bedenk dat ik tóch een nieuwe telefoon wil.
Ohhh zonde.... misschien bellen om te vragen of het tóch niet mogelijk is alsnog een telefoon te krijgen...?
Jammer dat 'losse' telefoons zo achterlijk duur zijn.
Oh, en behalve dat er een redelijke camera inzit, moet hij ook roze zijn. Dat is mijn tweede eis.
Bij mijn telefoon zit een roze frontje. En een camera. Kopen?

Uhm.....

Nee.

Waarom heb je de mini gekocht als je het beeldscherm te klein vind? Of bestaat er geen maxi?
Omdat ik toen nog niet wist hoe irritant ik het zou vinden en omdat ik toen nog niet ontdekte dat dat scherm gewoon te mini voor mijn vingers is

Inmiddels heb ik op MP al wel 4 keer een aanbod gehad van Nigerianen
bod van Nigerianen

Antibiotica bij een Mier naar binnen krijgen blijkt heel moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven