De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat is een cowboysbag?
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 14:40:

Het is geen toverstaf. Het is een pizza slice ding.Niet. Het is een raderding. Dat zit in de naaidoos van je oma, en jij weet niet wat je ermee moet en je pizza snijden lukt ook al niet met dat ding.
quote:Norre schreef op 16 november 2010 @ 14:40:

Wat is een cowboysbag?Schoudertas voor je kogels, haver en condooms.
Alle reacties Link kopieren
Een tas die je meeneemt naar je wekelijkse line-dance-clubje waar je laarzen in zitten?



Of bedoel je dat spuuglilluke ding hier onder van Viva, misschien zit er een cowboy in?
Alle reacties Link kopieren
quote:Norre schreef op 16 november 2010 @ 14:40:

Wat is een cowboysbag?Een tas waar je je laptop in kwijt kan. Maar waarom dat cowboysbag heet, beats me.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Emaille
Ik ben ook van het dag verkloten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is een postman-bag not done in het kader van de toestanden rondom de TPG?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Juist wel, Tutje, juist wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee Til, zit me stierlijk te vervelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 14:42:

[...]





Niet. Het is een raderding. Dat zit in de naaidoos van je oma, en jij weet niet wat je ermee moet en je pizza snijden lukt ook al niet met dat ding.Ha, dat weet ik wel, mijn moeder heeft dat. Dat is om patronen door te laten drukken als je zelf kleren naait. (waarom weet ik dit. Nu moet ik zéker naar de Libelle).
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 14:36:

[...]





Ik toverstaf haar wel even gheghe



Zeg sloerie, wrom dan? Jij bent gewoon vet jaloers op het feit dat ik overal mee weg kom he? Tssskkkk, niet aardig.



Gosje, mijn jongste mokkel slaapt al bijna 3 uur. Ik ga maar eens kijken of ze het nog wel doet...



Later ladies, have fun voor zolang het duurt he
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:43:

Ik doe mee Til, zit me stierlijk te vervelen.



het wordt ook niks meer, hier. Ik heb net een was opgevouwen die nog niet eens gewassen was. Hoe duf ben je dan.



Zullen we een polletje starten:



Wanneer denk jij dat dit topic gesloten wordt?



* zodra er een angel voorbij fladdert is het gebeurd

* gotverr staat het er nou nog, ik heb al drie keer getoverstafd

* waarom zou dit gesloten moeten worden? Gun die oudjes een reservaat

* volgend jaar donderdag

* wat een hartverwarmend topic, ik heb Fash genomineerd voor de eregalerij
Alle reacties Link kopieren
Ik stem op optie 1
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 14:43:

Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.





Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.



Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.



In plaats daarvan zit ik te forummen.
Am Yisrael Chai!
Ik wil geen polletje.



Ik wil wel heel erg bitcherig rellen op andere topics, maar ik hou me in.
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:46:

[...]





Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.



Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.



In plaats daarvan zit ik te forummen.Jep. Dat ken ik. Maar ik maakte het nog een tandje nuttelozer met was opvouwen die nog gewassen moest worden
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 16 november 2010 @ 14:31:

Zijn hier toevallig ''nietjes'' aanwezig?Zeg het eens, ik kan het denk ik raden, het Nietjes-schoonmaakmiddel?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 14:44:

[...]





het wordt ook niks meer, hier. Ik heb net een was opgevouwen die nog niet eens gewassen was. Hoe duf ben je dan.









*proest*



Daar is forummen nog nuttig bij.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Over nuttige dingen doen gesproken:



Ik ben vorig jaar met mijn moeder op haar verzoek naar de Margriet Winterfair geweest





Een kandelaar van hondenpoep boetseren was nuttiger dan dat.



Als je nog niet bang was om ouder te worden, dan werd je het daar wel

Busladingen vol kakelende in goedkope nylon jassen gehesen vrouwen werden daar gedropt op het parkeerterrein van de Jaarbeurs. Reuze spannend natuurlijk want oef grote stad, daar valt het dorpsplein van Apenkutteveen bij in het niet



Vervolgens hebben ze allemaal een opgehipte trektas bij zich, je weet wel, zo'n schots geruit geval waar je je hondje of wat boodschapjes in mee kunt nemen, maar in dit geval zit er een roze lak-hart op en een stuk overjarige boa, en is het hip.



Al die wijven gaan vervolgens en masse plassen want hihihi hahahaha we worden toch een dagje ouder ( 1 euro per plas, katjing!)



Daarna gezellig door naar de workshop kerstballen versieren. Serieus waar: volwassen vrouwen met trek-kar, allemaal op een lange bank met in de rechterhand een bus glitter, en in de linkerhand een ingelijmde styropor bol op een sateprikker en * GLITTEREN MAAR*



Ongelooflijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:46:

[...]





Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.



Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.



In plaats daarvan zit ik te forummen.Ook mooi
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het nietjes schoonmaakmiddel? vast Dasty van de wibra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven