De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 14:43
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 14:42:
[...]
Niet. Het is een raderding. Dat zit in de naaidoos van je oma, en jij weet niet wat je ermee moet en je pizza snijden lukt ook al niet met dat ding.Ha, dat weet ik wel, mijn moeder heeft dat. Dat is om patronen door te laten drukken als je zelf kleren naait. (waarom weet ik dit. Nu moet ik zéker naar de Libelle).
[...]
Niet. Het is een raderding. Dat zit in de naaidoos van je oma, en jij weet niet wat je ermee moet en je pizza snijden lukt ook al niet met dat ding.Ha, dat weet ik wel, mijn moeder heeft dat. Dat is om patronen door te laten drukken als je zelf kleren naait. (waarom weet ik dit. Nu moet ik zéker naar de Libelle).
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 november 2010 om 14:44
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 14:36:
[...]
Ik toverstaf haar wel even gheghe
Zeg sloerie, wrom dan? Jij bent gewoon vet jaloers op het feit dat ik overal mee weg kom he? Tssskkkk, niet aardig.
Gosje, mijn jongste mokkel slaapt al bijna 3 uur. Ik ga maar eens kijken of ze het nog wel doet...
Later ladies, have fun voor zolang het duurt he
[...]
Ik toverstaf haar wel even gheghe
Zeg sloerie, wrom dan? Jij bent gewoon vet jaloers op het feit dat ik overal mee weg kom he? Tssskkkk, niet aardig.
Gosje, mijn jongste mokkel slaapt al bijna 3 uur. Ik ga maar eens kijken of ze het nog wel doet...
Later ladies, have fun voor zolang het duurt he
dinsdag 16 november 2010 om 14:45
Zullen we een polletje starten:
Wanneer denk jij dat dit topic gesloten wordt?
* zodra er een angel voorbij fladdert is het gebeurd
* gotverr staat het er nou nog, ik heb al drie keer getoverstafd
* waarom zou dit gesloten moeten worden? Gun die oudjes een reservaat
* volgend jaar donderdag
* wat een hartverwarmend topic, ik heb Fash genomineerd voor de eregalerij
Wanneer denk jij dat dit topic gesloten wordt?
* zodra er een angel voorbij fladdert is het gebeurd
* gotverr staat het er nou nog, ik heb al drie keer getoverstafd
* waarom zou dit gesloten moeten worden? Gun die oudjes een reservaat
* volgend jaar donderdag
* wat een hartverwarmend topic, ik heb Fash genomineerd voor de eregalerij
dinsdag 16 november 2010 om 14:46
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 14:43:
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
In plaats daarvan zit ik te forummen.
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
In plaats daarvan zit ik te forummen.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 14:47
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:46:
[...]
Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
In plaats daarvan zit ik te forummen.Jep. Dat ken ik. Maar ik maakte het nog een tandje nuttelozer met was opvouwen die nog gewassen moest worden
[...]
Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
In plaats daarvan zit ik te forummen.Jep. Dat ken ik. Maar ik maakte het nog een tandje nuttelozer met was opvouwen die nog gewassen moest worden
dinsdag 16 november 2010 om 14:47
dinsdag 16 november 2010 om 14:48
Over nuttige dingen doen gesproken:
Ik ben vorig jaar met mijn moeder op haar verzoek naar de Margriet Winterfair geweest
Een kandelaar van hondenpoep boetseren was nuttiger dan dat.
Als je nog niet bang was om ouder te worden, dan werd je het daar wel
Busladingen vol kakelende in goedkope nylon jassen gehesen vrouwen werden daar gedropt op het parkeerterrein van de Jaarbeurs. Reuze spannend natuurlijk want oef grote stad, daar valt het dorpsplein van Apenkutteveen bij in het niet
Vervolgens hebben ze allemaal een opgehipte trektas bij zich, je weet wel, zo'n schots geruit geval waar je je hondje of wat boodschapjes in mee kunt nemen, maar in dit geval zit er een roze lak-hart op en een stuk overjarige boa, en is het hip.
Al die wijven gaan vervolgens en masse plassen want hihihi hahahaha we worden toch een dagje ouder ( 1 euro per plas, katjing!)
Daarna gezellig door naar de workshop kerstballen versieren. Serieus waar: volwassen vrouwen met trek-kar, allemaal op een lange bank met in de rechterhand een bus glitter, en in de linkerhand een ingelijmde styropor bol op een sateprikker en * GLITTEREN MAAR*
Ongelooflijk.
Ik ben vorig jaar met mijn moeder op haar verzoek naar de Margriet Winterfair geweest
Een kandelaar van hondenpoep boetseren was nuttiger dan dat.
Als je nog niet bang was om ouder te worden, dan werd je het daar wel
Busladingen vol kakelende in goedkope nylon jassen gehesen vrouwen werden daar gedropt op het parkeerterrein van de Jaarbeurs. Reuze spannend natuurlijk want oef grote stad, daar valt het dorpsplein van Apenkutteveen bij in het niet
Vervolgens hebben ze allemaal een opgehipte trektas bij zich, je weet wel, zo'n schots geruit geval waar je je hondje of wat boodschapjes in mee kunt nemen, maar in dit geval zit er een roze lak-hart op en een stuk overjarige boa, en is het hip.
Al die wijven gaan vervolgens en masse plassen want hihihi hahahaha we worden toch een dagje ouder ( 1 euro per plas, katjing!)
Daarna gezellig door naar de workshop kerstballen versieren. Serieus waar: volwassen vrouwen met trek-kar, allemaal op een lange bank met in de rechterhand een bus glitter, en in de linkerhand een ingelijmde styropor bol op een sateprikker en * GLITTEREN MAAR*
Ongelooflijk.
dinsdag 16 november 2010 om 14:48
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:46:
[...]
Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
In plaats daarvan zit ik te forummen.Ook mooi
[...]
Goh, dat roep ik ook al 16 jaar. Cure for cancer kunnen uitvinden, de eerste vrouwelijke minister president kunnen worden, op de maan kunnen lopen, de Nobelprijs voor de Vrede kunnen winnen.
Ik had zo ongelooflijk veel nuttigs kunnen doen.
In plaats daarvan zit ik te forummen.Ook mooi
Stressed is just desserts spelled backwards