IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
zondag 14 november 2010 om 20:41
Op welke dag na de IUI werden jullie ongesteld??
Ik maak me toch wel zorgen dat ik op dag 10 en dag 11 steeds ongesteld ben en een progesteron van 23 heb. Mijn gynaecoloog zegt dat de progesteron boven de 15 moet zijn en die is 23 (week na eisprong). Echter lees ik op internet verhalen dat ie boven de 30 moet zijn... Maar zoals ik geloof Stepanie pas zei, over alles vind je wel een verhaal op internet....
Voordat ik Puregon + Pregnyl spoot had ik een langere luteale fase, maar dat het door de medicijnen komt kan ik eigenlijk nergens terug vinden op internet...
Ik zou het natuurlijk ook graag horen van de zwangeren.. geeft me misschien hoop..
Ik maak me toch wel zorgen dat ik op dag 10 en dag 11 steeds ongesteld ben en een progesteron van 23 heb. Mijn gynaecoloog zegt dat de progesteron boven de 15 moet zijn en die is 23 (week na eisprong). Echter lees ik op internet verhalen dat ie boven de 30 moet zijn... Maar zoals ik geloof Stepanie pas zei, over alles vind je wel een verhaal op internet....
Voordat ik Puregon + Pregnyl spoot had ik een langere luteale fase, maar dat het door de medicijnen komt kan ik eigenlijk nergens terug vinden op internet...
Ik zou het natuurlijk ook graag horen van de zwangeren.. geeft me misschien hoop..
zondag 14 november 2010 om 21:49
hello ladies,
Ik ben meer een meelezer dan meeschrijver. Hoewel ik wel in hetzelfde schuitje zit als jullie.
Nu zit ik toch met een vraag en kan het niet zo snel terugvinden.
Weten jullie of het spuiten van pregnyl (eenmalig, 2 dagen voor de IUI) ervoor zorgt dat je eerder, later of net zoals altijd ongesteld wordt. Uitgaande van een regelmatige cyclus.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
In ieder geval allemaal heel veel sucees en sterkte gewenst. Het valt allemaal niet mee! I know
Ik ben meer een meelezer dan meeschrijver. Hoewel ik wel in hetzelfde schuitje zit als jullie.
Nu zit ik toch met een vraag en kan het niet zo snel terugvinden.
Weten jullie of het spuiten van pregnyl (eenmalig, 2 dagen voor de IUI) ervoor zorgt dat je eerder, later of net zoals altijd ongesteld wordt. Uitgaande van een regelmatige cyclus.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
In ieder geval allemaal heel veel sucees en sterkte gewenst. Het valt allemaal niet mee! I know
maandag 15 november 2010 om 09:32
@i31, Ja heb net m'n FM gehad, zat een mooie grote van 14mm al! Woensdag weer FM en waarschijnlijk dan meteen pregnyl prikken en dan donderdag inseminatie jeeeee, ben er weer klaar voor en toen ik van vechtertje las dat poging 3 en 4 de meeste kans van slagen heeft ben ik nog positiever:) Jij ook poging 3 he? spannenddddddddddddddd!
Trouwens ik had net (weer) een andere gyna en die vroeg ook hoeveel dagen na de inseminatie ik ongi was geworden enzow en toen zei ik dag 12 de 1e keer en dag 15 de 2e keer, toen zei die dat is prima, als het maar niet dat 10 of 11 is, dat zou te vroeg zijn... Maar dat had ik niet dus heb niet verder gevraagt. Vraag het anders bij je FM, dan weet je meer:)
@Stephanie en Kiddooo, hoe is het???
@Botsauto, Ik weet niet beter dan dat de pregnyl zorgt dat je je eisprong tussen de 20-30 uur na de prik krijgt... Volgens mij heeft het niets met je ongi te maken want ik werd ook verschillende dagen na iui ongi, dag 12 en dag 15... En ik heb bijna altijd cyclus van 27 dagen. Hoeveelste iui ben jij bezig?
Succes in ieder geval!
Trouwens ik had net (weer) een andere gyna en die vroeg ook hoeveel dagen na de inseminatie ik ongi was geworden enzow en toen zei ik dag 12 de 1e keer en dag 15 de 2e keer, toen zei die dat is prima, als het maar niet dat 10 of 11 is, dat zou te vroeg zijn... Maar dat had ik niet dus heb niet verder gevraagt. Vraag het anders bij je FM, dan weet je meer:)
@Stephanie en Kiddooo, hoe is het???
@Botsauto, Ik weet niet beter dan dat de pregnyl zorgt dat je je eisprong tussen de 20-30 uur na de prik krijgt... Volgens mij heeft het niets met je ongi te maken want ik werd ook verschillende dagen na iui ongi, dag 12 en dag 15... En ik heb bijna altijd cyclus van 27 dagen. Hoeveelste iui ben jij bezig?
Succes in ieder geval!
maandag 15 november 2010 om 17:14
@Roos146; mooi dat ie alweer 14mm is.. Ik moet vrijdag weer.. Ik verwacht dat ik volgende week woensdag pas IUI heb, meestal cyclusdag 16 of 17 bij IUI.. Hoeveel Pregnyl spuit je dan?? Ik moet altijd 2 dagen later pas IUI, maar spuit 10.000eh..
Je verhaal bevestigd mijn vermoeden dat die 10-11 dagen luteale fase niet goed is... ik ben benieuwd.. Hoop niet dat mijn gynaecoloog het afwimpelt, als het bloed is goed (genoeg).. Ik wil eruit halen wat er in zit!
@Botsauto; Ik heb sinds ik Puregon en Pregnyl gebruik die korte luteale fase, ik weet niet aan welk medicijn het kan liggen... Misschien dat eentje bij mij zorgt voor versnelde afbraak van slijmvlies ofzo, ik gok ook maar wat..
Je verhaal bevestigd mijn vermoeden dat die 10-11 dagen luteale fase niet goed is... ik ben benieuwd.. Hoop niet dat mijn gynaecoloog het afwimpelt, als het bloed is goed (genoeg).. Ik wil eruit halen wat er in zit!
@Botsauto; Ik heb sinds ik Puregon en Pregnyl gebruik die korte luteale fase, ik weet niet aan welk medicijn het kan liggen... Misschien dat eentje bij mij zorgt voor versnelde afbraak van slijmvlies ofzo, ik gok ook maar wat..
maandag 15 november 2010 om 18:40
@i31, Ik spuit 5000 dus daar zal het verschil in zitten denk ik, ik heb de dag na de pregnyl de inseminatie. Ja ben ook benieuwd wat de gyna zegt, maar elke gyna denkt er meestal wel anders over he, wat nou echt de waarheid is is zo lastig he? Ze verschillen vaak van mening, zelfs onderling.
Succes vrijdag alvast!
Succes vrijdag alvast!
maandag 15 november 2010 om 20:07
Heeft iedereen alleen op basis van een follikelmeting de IUI of moeten er ook mensen urine of bloed laten bepalen..
Vind het vervelend dat iedereen anders werkt.. Je zou zeggen dat er één beste manier is... Ik hoop niet dat ze het zo laten, want ik heb er geen goed gevoel bij als ik zo snel ongesteld wordt... Ik hou jullie op de hoogte. Jij succes donderdag (waarschijnlijk), maar spreek je vast nog hier!
Vind het vervelend dat iedereen anders werkt.. Je zou zeggen dat er één beste manier is... Ik hoop niet dat ze het zo laten, want ik heb er geen goed gevoel bij als ik zo snel ongesteld wordt... Ik hou jullie op de hoogte. Jij succes donderdag (waarschijnlijk), maar spreek je vast nog hier!
maandag 15 november 2010 om 20:15
@i31 Ik heb IUI op basis van mijn baarmoederhals vernauwing en traag zaad van mijn partner, ik heb in het begin regelmatig bloed moeten laten prikken om te controleren of ik wel een eisprong had, maar dat was allemaal in orde urine heb ik nog nooit moeten laten controleren, ik heb ook nog geen contole gehad van mijn slijmvlies en dat hebben andere hier weer wel gehad maar dat ga ik ook nog even navragen of dat bij mij niet gecontroleerd moet worden. Ik mag in ieder geval aanstaande vrijdag weer voor een nieuwe FM ben benieuwd waneer we weer voor onze 2de IUI mogen gaan ik denk eind deze maand
maandag 15 november 2010 om 20:17
dinsdag 16 november 2010 om 08:18
@i31: Ik kwam erachter nadat ik na mijn menstruatie regelmatig nog vuil verloor, zodoende ben ik eens naar de gyneacoloog gegaan en die zag ook dat er vuil ophoping was in mijn baarmoeder, ze hebben dat een paar keer leeg gemaakt maar het blijft steeds terug komen, toen besloten ze om het op te rekken met een operatie en achteraf gezien heeft het niks geholpen, want het is nog steeds hetzelfde liedje. Mijn gyneacoloog had nog nooit zoiets gezien, het is net of er een zakje met vuil in mijn baarmoeder zit maar ze kunnen er verder niks aan doen, die vernauwing zou verder geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap of bevalling dus dat was weer een meevallertje was daar wel bang voor eigenlijk maar zou geen kwaad kunnen. Ik heb nu ook sinds gisteren weer steeds vuil wat eruit komt echt geen pretje mijn gyneacoloog zei ook tegen mij als er iets niet uit kan dan kan er ook niks in op de natuurlijke manier en daarom nu dus de IUI op hoop van zege
dinsdag 16 november 2010 om 15:59
Roos 146 en i31, bedankt voor jullie reactie.
Dit is onze eerste "echte" IUI. Eigenlijk zouden we vorige cyclus al voor een IUI, maar toen ik bij de gyn kwam voor de inseminatie bleek de kwaliteit zaad te slecht, dus werd er niks ingebracht. Deze cyclus was de kwaleiteit voldoende en dus wel inseminatie.
Normaal heb ik een 23 dagen cyclus en heb ik op de 11de dag eisprong. Dat zou deze maand op een zondag vallen, daarom heb ik op donderdagavond een pregnyl injectie gehad en op zaterdag de IUI.
Nu weet ik niet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. (want eerste keer pregnyl) Oftewel wanneer ik overtijd zou kunnen zijn.
Ik meen namelijk wel allerlei vage klachten te hebben sinds de inseminatie. Zoals misselijkheid, opgeblazen gevoel, moe en veel puistjes. Maar ja, mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dat ik er eigenlijk niet op durf te hopen. terwijl ik dat gedeeltelijk natuurlijk toch doe.
Er zal niks anders opzitten dan maar af te wachten....
Dit is onze eerste "echte" IUI. Eigenlijk zouden we vorige cyclus al voor een IUI, maar toen ik bij de gyn kwam voor de inseminatie bleek de kwaliteit zaad te slecht, dus werd er niks ingebracht. Deze cyclus was de kwaleiteit voldoende en dus wel inseminatie.
Normaal heb ik een 23 dagen cyclus en heb ik op de 11de dag eisprong. Dat zou deze maand op een zondag vallen, daarom heb ik op donderdagavond een pregnyl injectie gehad en op zaterdag de IUI.
Nu weet ik niet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. (want eerste keer pregnyl) Oftewel wanneer ik overtijd zou kunnen zijn.
Ik meen namelijk wel allerlei vage klachten te hebben sinds de inseminatie. Zoals misselijkheid, opgeblazen gevoel, moe en veel puistjes. Maar ja, mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dat ik er eigenlijk niet op durf te hopen. terwijl ik dat gedeeltelijk natuurlijk toch doe.
Er zal niks anders opzitten dan maar af te wachten....
dinsdag 16 november 2010 om 17:11
@i31, zoals je denk wel al weet heb ik altijd op basis van follikelmeting, 1 gyna heeft wel een keer gezegt dat je ook van die dingetjes kan kopen die dan via je urine zelf kan bekijken wanneer je eisprong eraan komt en dan een afspraak maken voor de inseminatie. Maar de gyna die ik het meeste heb en die de opper gyna van de fertiliteitskliniek is zeg maar die begon hier nooit over, die wil het gewoon via FM's doen. Ik laat dat gewoon zo, lijkt me het beste.
@Girly, wat vervelend zeg dat je dat hebt, kan me voorstellen dat het geen pretje is zeg! Maar gelukkig dat het geen kwaad kan voor als je straks zwanger bent!
@Botsauto, Was het aantal zaadcellen toen onder de miljoen na bewerking? Dan doen ze bij ons ook geen iui. Vervelend zeg! 23 dagen cyclus is wel lekker kort, maar lastig inderdaad te bepalen wanneer je overtijd bent ja... zou denk gewoon na die 23e dag toch? Ik had voor de iui ook tussen de 25-28 dagen cyclus maar gemiddeld altijd 27 dagen en nu 2x met de iui's ook 27e dag ongi vanaf dag 1 van ongi... Moet je nog lang wachten tot dag 23? Succes in ieder geval!
@Girly, wat vervelend zeg dat je dat hebt, kan me voorstellen dat het geen pretje is zeg! Maar gelukkig dat het geen kwaad kan voor als je straks zwanger bent!
@Botsauto, Was het aantal zaadcellen toen onder de miljoen na bewerking? Dan doen ze bij ons ook geen iui. Vervelend zeg! 23 dagen cyclus is wel lekker kort, maar lastig inderdaad te bepalen wanneer je overtijd bent ja... zou denk gewoon na die 23e dag toch? Ik had voor de iui ook tussen de 25-28 dagen cyclus maar gemiddeld altijd 27 dagen en nu 2x met de iui's ook 27e dag ongi vanaf dag 1 van ongi... Moet je nog lang wachten tot dag 23? Succes in ieder geval!
dinsdag 16 november 2010 om 18:21
dinsdag 16 november 2010 om 18:24
Stephanietje; wat toevallig! Wilde net heeel hard roepen en vragen hoe het mij jou was!! Spannend!! Ben je ook aan het temperaturen?? Volgens Sbanani zie je dan een ongesteldheid aankomen.. Ik heb het de laatste keer ook gedaan, maar werd een paar uur daarna al ongesteld.. Voel je geen steekjes of iets? Voel je normaal gesproken wel iets aankomen als je ongesteld wordt?
@Girly; wat vervelend zeg.. hopen dat dit slaagt dan!! Vrijdag mag jij ook weer he?? Ik verwacht volgende week woensdag pas IUI te hebben.. meestal dag 16 of 17..
@Girly; wat vervelend zeg.. hopen dat dit slaagt dan!! Vrijdag mag jij ook weer he?? Ik verwacht volgende week woensdag pas IUI te hebben.. meestal dag 16 of 17..
woensdag 17 november 2010 om 13:21
@Stephanietje... Ik duim echt voor je dat je NIET ongi wordt !!!
Vanmorgen voor FM geweest en mooi groot blaasje van 18-20mm dus heb meteen de pregnyl geprikt en morgen om 17u de inseminatie Je had het al goed in het schema i31!
Ging ik net nog boodschappen doen, kom ik daar de gyna tegen van vanmorgen, niet 1x maar 5x terwijl die supermarkt mega groot is haha toch een beetje raar gevoel vond ik dat ik hem dan tegen kwam zo... maarja zo gaat dat he.
Hoop dat jullie ook allemaal gauw de inseminatie kunne doen dan kunne we weer 2 weken wachten aarrgghhhh
Vanmorgen voor FM geweest en mooi groot blaasje van 18-20mm dus heb meteen de pregnyl geprikt en morgen om 17u de inseminatie Je had het al goed in het schema i31!
Ging ik net nog boodschappen doen, kom ik daar de gyna tegen van vanmorgen, niet 1x maar 5x terwijl die supermarkt mega groot is haha toch een beetje raar gevoel vond ik dat ik hem dan tegen kwam zo... maarja zo gaat dat he.
Hoop dat jullie ook allemaal gauw de inseminatie kunne doen dan kunne we weer 2 weken wachten aarrgghhhh
woensdag 17 november 2010 om 17:02
quote:Roos146 schreef op 16 november 2010 @ 17:11:
Geen idee hoeveel zaadcellen er waren na bewerking. Ik dacht zelfs dat de gyn zei dat er geen waren overgebleven. Vind dat we sowieso vaak maar vage/halve info krijgen. Ik weet wel dat het voor bewerking toen 8 miljoen was. Deze keer was dat 23 miljoen.
Ik zal inderdaad maar uitgaan van 23 dagen. En dat is aanstaande zaterdag.
Jij ook succes met de IUI morgen!
Geen idee hoeveel zaadcellen er waren na bewerking. Ik dacht zelfs dat de gyn zei dat er geen waren overgebleven. Vind dat we sowieso vaak maar vage/halve info krijgen. Ik weet wel dat het voor bewerking toen 8 miljoen was. Deze keer was dat 23 miljoen.
Ik zal inderdaad maar uitgaan van 23 dagen. En dat is aanstaande zaterdag.
Jij ook succes met de IUI morgen!
woensdag 17 november 2010 om 17:11
@Botsauto, Ik vind dat ook hoor, krijg ook vaak halve vage info, als ik al info krijg inderdaad! Vaak overal naar vragen ja, vooral als je weer een andere gyna hebt. Ik vroeg laatst ook naar het aantal zaadcellen en dan hoor je allemaal getallen maar waar het opneer kwam is dat er de 1e iui na bewerking 6 miljoen over waren en de 2e iui waren er voor bewerking 48 miljoen en na bewerking 4,8 miljoen... het zegt eigenlijk niets he. Je hebt er maar 1 van al die miljoenen nodig. Maar bij onze zaadtesten kwam er al uit dat mijn man zn hoeveelheid zaadcellen goed was maar de werking ervan wat traag zeg maar... dat blijkt nu ook wel dat we voor berwerking 48 miljoen hadden en erna maar 4,8. Maar we gaan ons best weer doen morgen, meer kunne we niet doen he?
Spannend aanstaande zaterdag!!! Laat je ons weten, of schrijf je liever niet mee? Geeft niet hoor maar ben wel benieuwd
Duim net als voor de rest in ieder geval ook voor jou dat het raak is! Liefs
Spannend aanstaande zaterdag!!! Laat je ons weten, of schrijf je liever niet mee? Geeft niet hoor maar ben wel benieuwd
Duim net als voor de rest in ieder geval ook voor jou dat het raak is! Liefs
woensdag 17 november 2010 om 17:54
@Botsauto; ik zou inderdaad gewoon 14 dagen na IUI aanhouden en dan de dag van eisprong niet meetellen..
@Roos146; goed zeg al 18-20mm.. Succes morgen!
Ik moet vrijdag weer voor follikelmeting, maar heb eigenlijk weinig vertrouwen op dit moment dat het nog gaat lukken, omdat ik met deze medicijnen echt veel te snel ongesteld wordt en een laag progesterongehalte heb.. ik zal het vrijdag eens bespreken, maar ze heeft al gezegd dat boven de 15 goed is... tja, zij is arts, maar bevalt me eigenlijk niks, op internet lees ik m.n. verhalen dat ie boven de 30 moet zijn.. Tuurlijk zijn er ook een paar mensen zwanger geworden met een nog veel lager Progesteron...
Ik heb trouwens ook het idee dat ik echt overal naar moet vragen.. Nou wil ik ook echt alles weten.. Wat is normaal na zaadbewerking, hoeveel is het?? Is het een andere index als bij semenanalyse etc etc... Mijn vriend had eerste keer 17miljoen na bewerking en daarna 11 miljoen, kei goed dus
@Stephanie; hoe is het?
@Roos146; goed zeg al 18-20mm.. Succes morgen!
Ik moet vrijdag weer voor follikelmeting, maar heb eigenlijk weinig vertrouwen op dit moment dat het nog gaat lukken, omdat ik met deze medicijnen echt veel te snel ongesteld wordt en een laag progesterongehalte heb.. ik zal het vrijdag eens bespreken, maar ze heeft al gezegd dat boven de 15 goed is... tja, zij is arts, maar bevalt me eigenlijk niks, op internet lees ik m.n. verhalen dat ie boven de 30 moet zijn.. Tuurlijk zijn er ook een paar mensen zwanger geworden met een nog veel lager Progesteron...
Ik heb trouwens ook het idee dat ik echt overal naar moet vragen.. Nou wil ik ook echt alles weten.. Wat is normaal na zaadbewerking, hoeveel is het?? Is het een andere index als bij semenanalyse etc etc... Mijn vriend had eerste keer 17miljoen na bewerking en daarna 11 miljoen, kei goed dus
@Stephanie; hoe is het?
woensdag 17 november 2010 om 18:53
@roos succes morgen!!
Ik heb nog geen nieuws. Vrijdag weet ik pas meer.... Enige wat anders is, is dat ik weer geen bruine afscheiding heb, normaal gesproken heb ik dat voordat ik ongesteld moet worden, maar vorige maand had ik dat ook niet dussss zegt ook niks!
I31@ wat een toestand met die hormonen... Ook dat je het zelf zo in de gaten moet houden. Ik hoop dat het allemaal goed komt!
Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!
Liefs,
Ik heb nog geen nieuws. Vrijdag weet ik pas meer.... Enige wat anders is, is dat ik weer geen bruine afscheiding heb, normaal gesproken heb ik dat voordat ik ongesteld moet worden, maar vorige maand had ik dat ook niet dussss zegt ook niks!
I31@ wat een toestand met die hormonen... Ook dat je het zelf zo in de gaten moet houden. Ik hoop dat het allemaal goed komt!
Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!
Liefs,
woensdag 17 november 2010 om 19:33
@i31, Dankje, jij ook vrijdag! En hoop indd dat ze eens wat duidelijkheid geven ja. Ik moet echt ook overal naar vragen. 17 miljoen en 11 miljoen is heel goed indd, dat hebben wij helaas niet maargoed doen we niets aan. Ik vraag ook altijd wat is normaal, is het heel slecht? Maar wordt elke keer gerust gesteld dat boven de miljoen gewoon goed is en hoe meer hoe beter natuurlijk. Als d'r maar 1 supere bij zit haha, en dat moet deze maand gewoon lukken bij ons allemaal zeg!
@Stephanietje, indd goed nieuws tot zover in ieder geval!!! Wel een goed teken toch dat je dat niet hebt die afscheiding! Laat het gauw vrijdag worden zeg!
@kiddooo, Ben je er nog? Ben ook benieuwd hoe het bij jou is:)?
@Stephanietje, indd goed nieuws tot zover in ieder geval!!! Wel een goed teken toch dat je dat niet hebt die afscheiding! Laat het gauw vrijdag worden zeg!
@kiddooo, Ben je er nog? Ben ook benieuwd hoe het bij jou is:)?