Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Hey laura, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad!

Gisteravond ben ik door huisgenoot uit 'cocoon' getrokken, heb met hem en een paar vrienden (allemaal antillianen, da's wel humor, papiaments, engels en nederlands doorelkaar) op zijn kamer gechilled. Biertje erbij, zij blowen (ikke niet) en gewoon wat ouwehoeren. Lag er pas om half zes en in was pas om half drie vanmiddag wakker :$

Een van die dudes doet aan capoeira, een soort dansante vechtsport. Echt heel cool! Ik heb wat kicks van 'm geleerd :P en hij zei dat ik heul lenig was en dat vele beginners daar jaloers van zouden zijn :o En dat ik er aanleg voor had ofzo :D Ik kon heel hoog schoppen, ongeveer zo lang als mijn huisgenoot is.. 1,90 ongeveer. Dus :o

Misschien wel leuk om es te doen :$
quote:

quote: clogs reageerde

Pip: *; Ga je trouwens nog als begeleider mee op zo'n kamp net als je vorig jaar samen met Martijn hebt gedaan?

Ik vind het wel jammer dat ik niet meer mee kon door mijn werk dit jaar, maar het was vorig jaar zó leuk dat het dit jaar misschien een beetje een teleurstelling was geworden. Kan me niet voorstellen dat er een leuker team is dan wat wij hadden.

Toevallig sloot ik vandeweek mijn oude PC weer aan en toen ik wat liedjes ging luisteren hoorde ik het nummer waarvan we de melodie gebruikt hadden voor het kamplied. Vet kippevel zeg.....

Pip*;

hehe, ja dat heb ik ook ja. 't Was echt wel top, maar zo intensief.. Vraag me af of ik het nog een keer zou kunnen, wetende wat er van je gevergd wordt.. Haha, dat kamplied hoorde ik laatst ook weer ergens ja, best wel komisch he :D
Jon; Details graag  *pakt notitieblok alvast*
oh  my  Ik zie net op youtube allemaal van die capoeira filmpjes.. allemaal getinte mannen in witte broeken. en als ik ergens een fetish voor heb zijn ht witte linnen broeken :$
Zal wel aan mij liggen , maar wat is er zo speciaal aan een witte linnen broek?
ik heb geen idee Tijn, maar linnen broeken zijn vaak jammie omdat de stof zo soepel om 't lijf valt, zullen we maar zeggen ;) en als daarin een lekkere kont en een eh.. naja, dat belooft dan wat zeg maar :$ Enneh wit is gewoon weet niet. Vind het wel mooi, helemaal bij een gebruinde huid O+
Vind ik ook wel mooi! Het heeft iets elegants zonder ehh wijverig ofzo te zijn. Roze (linnen) broeken of overhemden hoeven van mij dan weer niet zo.

Maar leuk Pip, capoeira, ik heb het een aantal keer gezien, lijkt me wel wat voor jou, kun je ook lekker energie in kwijt!
Ik snap m pip.;)
Raar: de GM van mn werk die toen ik in Engeland zat achter me aan zat heeft me vandaag weer een mail gestuurd . MANNUH !!

@Laura, tja, het voelt idd alsof ik in één of ander proces zit waarvan ik nog niet helemaal weet wat het me gaat brengen. Zou idd mooi zijn als het betekent dat ik aan het eind een heeeele leuke kerel tegenkom. Vooralsnog lijk ik dus genoeg aan mezefl te hebben en wil ik vooral veel tijd om thuis te zijn, te rommelen, dingen (letterlijk of figuurlijk) een plek te geven. Ach, das ook helemaal niet erg.

Alleen voelt het zo 'saai' als ik de andere verhalen hier lees over mannen, karaoke en polonaises.. Kzie dat bij mezelf nu ook helemaal niet voor me.

@pip, klopt et dat je stemming nu weer omgeslagen is van depri naar blij? Of lijkt dat maar zo na de capoeira opmerkingen? Dat is trouwens wel ontzettend leuk om te doen, misschien echt wel wat voor jou !

Uk; ja, die stemmingen die vliegen je om de oren ja :( Echt vervelend, maar ik denk dat het gewoon te maken heeft met alle mentale onrust. En het gevoel krijgen dat je iets kan (out of the blue heel hoog kicken) is natuurlijk ookwel heel fijn.

Vind het maar een raar fenomeen allemaal. :? De ene dag zwart en de andere dag hyperactief en vol lplannen :?
@Uk: raar die mail, was het ook een rare mail, of was het meer het feit dat hij mailde?

En als jij je lekker voelt zoals de dingen nu gaan is het alleen maar prima toch. Ik kan me het gevoel wel een beetje voorstellen hoor, van saai. Sterker nog, bij mij is het nu ook niet bepaald allemaal spannend en spetterend.
quote:

Ik snap m pip.;)

gewoon geil

PP heeft ook ooit eens een dag gewinkeld met mij en toen had ie ook zo'n wittebroeken tic, hij wilde er een. naja, Uk weet hoe kort die pootjes van PP zijn, dus at was nogal zoeken. Honderd broeken aangehad, draaien met die kont voor de spiegel (want ijdel is ie dan ook wel weer) man oh man. 'k Had het er maar zwaar mee ;) Heb m later gewoon tegen de muur geparkeerd en even mijn lusten botgevierd :$ Hubba
Wat bij mij wat twijfels enzo opriep is dat ik nogal een stellen tref/zie die nogal close zijn fysiek. Ik heb dat helemaal niet zo in het openbaar. De mensen waar we waren hadden dat gelukkig ook niet, dat vond ik heel verhelderend...
@Pip, vervelend dat die stemmingen zo op en neer gaan.. weet ook niet hoe dat komt, heb het zelf ook wel vaak gehad.. nu al een tijd wat 'stabieler' en dat is ook wel prettig.

@Laura, mail was kort mailtje waarin hij vroeg hoe het ging. maar vind het geowoon raar dat zo'n man een half jaar later contact met me opneemt.. snap het hoe en waarom daarvan niet. (heb ik ook niks aan).

MMM heb weer een leuk plan voor vrijdagavond: Swingsteesjun feest op het strand
't lijkt wel of savonds de stemming overgaat naar 'melancholiek', me bedenken wat ik wil en zo en dat het niet lukt (iaw.. dat ik te slap ben om ook daadwerkelijk actie te ondernemen) en dat ik dan heel laat savonds plannen maak om smorgens te doen en dan als ik wakker word weer in slaap val omdat ik nog zo moe ben en ergens rond het middaguur wakker word :?

Mekker, mekker, mekker
quote:

@Laura, mail was kort mailtje waarin hij vroeg hoe het ging. maar vind het geowoon raar dat zo'n man een half jaar later contact met me opneemt.. snap het hoe en waarom daarvan niet. (heb ik ook niks aan).

Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik zou me ook afvragen wat ik er nou eigenlijk mee zou moeten/kunnen (inderdaad: niks eigenlijk).
Sjonge, wat is er toch aan de hand in de Tour? :o Ik kijk meestal naar Avondetappe en daar melden ze net dat Rasmussen, de gele truidrager uit de Tour is gehaald. Van de week al allemaal die dopinggevallen, en nu dit.  Vind het zo sneu voor de renners die wel eerlijk met hun sport en beroep bezig zijn.
Clogs' ja dat is idd heel erg idioot de laatste tijd. Vraag me wel eens af of de Tour uberhaupt nog gezond is in een tijd van 'sneller, groter, beter'. Vroegah.. toe werd het ook gedaan maar was de druk kennelijk kleiner ofzo. Weet niet.

Vrienden van huisgenoot zijn er weer (nog steeds). Een daarvan maakt overduidelijk dat hij mij wel ziet ztiten en dat maakt me erg zelfbewust en onconfortabel. Al gezegd dat ik niets met hem wilde, helemaal niets, maar nu kwam ie net weer om een nachtkus vragen toen ik even biertje met ze had gedronken en naar bed wilde. Pff :?
uupppppppppppp

stonden bijna onderaan pag1 :o

@Jonna verslaafd aan de karaoke? ;)
Ik zat me daarstraks in de auto naar huis ook te bedenken hoe het met Jon en d'r karaokeman (ik voel een nieuwe afkorting aankomen :D) zou zijn :P

Verder weinig te melden, maar wel een *;
Hee! Ik heb ook nog een gewoon sociaal leven naast de karaoke hoor! ;)

Heb hem niet meer gesproken na dinsdag, ik bel niet laat hij maar.... enzo.

Vanavond uren aan de foon gehangen met verschillende mensen... das ook een sociaal leven! Toch? :P

Vandaag weer met mijn werkgevert gewerkt, zo leuk! Iedere keer als we samen hebben gewerkt zeggen we tegen elkaar: 'de sfeer was weer uitermate uitstekend!' Ik heb zo'n leuke baan!

Morgen eindelijk een dagje vrij, ik ga lekker uitslapen (althans een poging doen tot), heerlijk op rommelen, een zonnebankje pakken, even het dorp in, kortom ik ga een heerlijke vrije dag tegemoet!

Ow en Uk? Ik ga echt een keer aanbellen om mezelf er van te overtuigen dat jij er niet woont!

En ik ga even spijkers met koppen slaan op de groep.

Ik doe mee met Clogs!!  *; voor iedereen!

Blegh, schoenen :(  Het zit even niet mee.. Gister gingen mn schoenen kapot die ik laatst (ok, heel goedkoop) had gekocht, ook voor bij de bruiloft. Ook een paar ander lekker zittende schoenen zijn kapot. Oftewel: noodzaak tot nieuwe schoenen! Heb daar zo'n hekel aan om schoenen te kopen voor onder je pak enzo. Maar goed, gisteravond stad in geweest, leuke schoenen gevonden.. heb ze vandaag aan.. blaren! GRRRRRRRRR!! Doet echt zeer, ben natuurlijk ook muts dat ik niet even uit voorzorg pleisters heb geplakt voor de randjes. maar goed.. Naja, gelukkig kunnen voeten dit weekend bijkomen, want heb helemaal niks gepland.

De afspraak die ik met vriendinnetje had om te gaan stappen heeft ze afgezegd want ze is ziek. Maar ach.. wordt weer lekker knus thuis met een boek .Vanavond ga ik nog wel party-en op et strand, samen met een goede vriend. Gister was ie er ook al en hebben we gegeten gesjopt, hij is bljven slapen, dus weer lekker bijgeknufd en gekletst:)
jeeej, wakker voor dat het 10 uur was :P

Gister WEER vriend-van-huisgenoot in mijn kamer staan.. met een zakje M&M's, nu ie doorheeft dat ik sjokola lekker vind vrees ik dat het nog maar begonnen is. Irritant dat ie via de balkondeur altijd komt omdat die het dichtst bij de keuken/ingang is, maar het voelt voor mij als 'tresspassing', als eh. hoe zeg je dat.. ongevraagd zo de kamer in komen zeilen. Voor t zelfde geld sta ik me om te kleden ofzo

Hij bedoelt het allemaal erg lief, maar ikw eet niet wat ik ervan moet denkekn. heb hem al es gezegd dat ik niets met m wil en laatst ook vrij nsubtiel gezegd dat ik niet aan nachtkussen deed enzo, moedig hem niet aan, let op wat ik aantrek als hij in de buurt is (lomp en wijd dus) naja. Voelt heel irritant iig
@Pip, vind dat wel ver gaan dat iemand zomaar je kamer binnenkomt, zou voor mij gerust een reden zijn om kwaad te worden. Kom op zeg, je kamer is van jou en jij bepaalt wie daar welkom is en wanneer. .. Irritant zo'n kerel. Er zijn vaak zoveel goede bedoelingen..

Heb zelf momenteel 'last' van een collega die mij helemaal geweldig vind maar ik word zoo moe van de communicatie met hem - we zitten gewoon niet op 1 lijn en ik heb het gevoel dat ik compleet moet uitleggen hoe ik in elkaar zit. Ik vind het gewoon vermoeiend allemaal. Maar het is heel moeilijk om op een nette manier de boot af te houden.. dan maar de botte methode? 
Ik heb gewoon ff baaldag vandaag.. ben chagrijnig, baal van mn voeten en die schoenen.. van het gezeik met die collega, dat ik weer niks te doen heb hier en me verveel, dat ik me er niet toe kan zetten om iets nuttigs te doen met deze dag (aan artikel werken).. datsoort dingen.. En het is natuurlijk chocomoussetijd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven