NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Oh....Jij gaat ook al....



Nou ja, slaap lekker dan EM en droom fijn!!!
Ik ben nog niet weg!
snel gemaakt, beetje slordig, voldoende. alweer een zorg minder voor de echte toets
nu de tweede maken.
Hihi. Op zich wel positief dat je een voldoende heb als je het slordig gemaakt heb
Poeh, tweede toets was moeilijker, Maar daar mocht je ook meer fout doen. Ook geslaagd! opluchting.
Ik ga slapen lieve Love. Slaap lekker straks en sweet dreams!
Je gaat nu echt slapen



Slaap lekker EM en droom fijn!!!



*klik*
Alle reacties Link kopieren
*klik*



Goedemorgen brakertjes! Drie keer raden wie er al een half uur uit bed is? Dit zijn geen tijden hoor. En koud dat het is!!



Ik wens iedereen een fijne dag!
I am surrounded by morons
Goedemorgen! Het is inderdaad koud buiten. Hebben jullie lekker geslapen?
Alle reacties Link kopieren




Matig geslapen. Weer wakker door stomme vrachtwagen met stenen



Jullie lekker geslapen?
Zwup, ik heb net zo'n melkschijfje op (wel een wat ranzige naam) Ik vind ze niet zo heeeeel erg lekker. Maar ook niet vies



Is er verder al iemand wakker?
Alle reacties Link kopieren
Yes, wakker. Beetje laat, maar wat geeft 't

Wat was jij al vroeg op Twis, en wat is er bij jou aan de hand met die vrachtwagen Zwup? Zijn ze aan het verbouwen?

En hoi Zon!
Goedemiddag!
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 17 november 2010 @ 12:00:

Zwup, ik heb net zo'n melkschijfje op (wel een wat ranzige naam) Ik vind ze niet zo heeeeel erg lekker. Maar ook niet vies



Is er verder al iemand wakker?



Yuk, melkschijfje klinkt inderdaad niet heel erg charmant. Zijn ze wel voor herhaling vatbaar, of dat niet?



Ik denk dat ik ze vooral door het jeugdsentiment nog steeds lekker vind. Vroeger was het ook altijd leuk om het bovenlaagje er af te krijgen zonder dat het brak. Dat lukte natuurlijk nooit



Heb je nog spannende plannen voor vandaag? Ik zit nu op de fac aan mijn voorstel te werken Gelukkig is het bijna klaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 17 november 2010 @ 12:06:

Yes, wakker. Beetje laat, maar wat geeft 't

Wat was jij al vroeg op Twis, en wat is er bij jou aan de hand met die vrachtwagen Zwup? Zijn ze aan het verbouwen?

En hoi Zon!



Phillie Hoe is het met je?



Ze hebben bij mij in de straat de riolering vervangen. Er lagen schijnbaar nog gietijzeren rioolbuizen. Daar zijn ze al vanaf begin juni mee bezig. N zijn ze inmiddels zo ver dat ze weer aan het straten zijn. Er liggen van die kleine klinkertjes. Elke ochtend rond een uur of 7/half 8 komt er óf een graafmachine óf een vrachtwagen die steentjes komt lossen. Beiden gaan ze vaak recht onder mijn raam staan Ik heb trouwens nog nooit zulke langzame werklui gezien. Ze lopen meer te ouwehoeren dan dat er steentjes in gaan. Als ze tien meter op een dag maken, dan is het veel
Ik moet zo echt even stofzuigen en dweilen. Daarna ga ik op pad voor een cadeau voor zoonlief, die is binnenkort jarig.



Ik heb net boodschappen gedaan, dus nu even pauze



Haai E.M. en Phil!
Zon! Wat voor cadeau ga je kopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 17 november 2010 @ 12:18:

Ik moet zo echt even stofzuigen en dweilen. Daarna ga ik op pad voor een cadeau voor zoonlief, die is binnenkort jarig.



Ik heb net boodschappen gedaan, dus nu even pauze



Haai E.M. en Phil!



Oh, dat is leuk! Cadeautjes shoppen Weet je al wat je voor hem gaat kopen?



Succes met poetsen! (ik ben het al een tijdje aan het uitstellen Gelukkig zeurt er niemand over )
Ik denk iets van Lego, wel nuttig ook toch?



Zwup, ik zou ze niet snel weer kopen geloof ik.



Lekker trouwens Zwup, zo voor je deur! Zijn ze helemaal betoeterd!?
Lego is altijd goed. Jarenlang plezier kan je daar van hebben. "Speel" er zelf soms ook nog mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 17 november 2010 @ 12:31:

Ik denk iets van Lego, wel nuttig ook toch?



Zwup, ik zou ze niet snel weer kopen geloof ik.



Lekker trouwens Zwup, zo voor je deur! Zijn ze helemaal betoeterd!?



Lego is altijd goed Zonnetje

Zelfs ik heb daar uren mee gespeeld samen met mijn lieve broertje.



Ik had echt zin om vanochtend uit mijn raam te roepen of ze alsjeblieft wilden oprotten Gelukkig is het einde in zicht (hoop ik). Toeteren doen ze trouwens ook nog weleens. Zit je meteen rechtop in je bed



Veel plezier moet shoppen! Ik heb over een half uurtje statistiek college.
Alle reacties Link kopieren




Angel 1 heeft een blog geschreven over o.a dit topic
Oh ja, ik ga eens koeken.
Haha, beetje magertjes, maar ik heb de kreet er losgelaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven