NB deel 16
woensdag 17 november 2010 om 15:36
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 14:39:
goeiemidaaag allemaal!
zwup, wat is je huis een bende zeg..gaat eens rap schoonmaken..
zo, nu zeurt er tenminste iemand over..
Haai huilie! lekker lost aan t kijken?
Noom, lekker aan t werk? tssk..zijn jouw scharrels altijd van die huilies? mss iets voor love?
Clownvis EM!Tss tss
goeiemidaaag allemaal!
zwup, wat is je huis een bende zeg..gaat eens rap schoonmaken..
zo, nu zeurt er tenminste iemand over..
Haai huilie! lekker lost aan t kijken?
Noom, lekker aan t werk? tssk..zijn jouw scharrels altijd van die huilies? mss iets voor love?
Clownvis EM!Tss tss
woensdag 17 november 2010 om 15:38
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 15:34:
Frank, dat kon je ook niet weten
Hahaha, ben je weer naar complimenten aan het vissen EM Love en ik hebben wel enige overlap qua types hoor. Love's range gaat van braaf tot gemiddeld en die van mij van gemiddeld tot fout ......... je zal dus wel gemiddeld zijn EM
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Gaan we zo doen????
Oude taart....
Frank, dat kon je ook niet weten
Hahaha, ben je weer naar complimenten aan het vissen EM Love en ik hebben wel enige overlap qua types hoor. Love's range gaat van braaf tot gemiddeld en die van mij van gemiddeld tot fout ......... je zal dus wel gemiddeld zijn EM
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Gaan we zo doen????
Oude taart....