NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 14:23
donderdag 18 november 2010 om 14:23
Het punt in de situatie van Zwup is dat er geen openheid gegeven wordt over zaken. Natuurlijk hoef je niet tot in de detail verantwoording geven over wat je doet, waar en wanneer.
Ik denk alleen, wees concreet en helder naar de ander (lees: Zwup) toe. Zeg wanneer je wel of niet kan afspreken, of wanneer je kan afspreken voor het afspreken. Of verdeel taken en klaar!
Ik denk alleen, wees concreet en helder naar de ander (lees: Zwup) toe. Zeg wanneer je wel of niet kan afspreken, of wanneer je kan afspreken voor het afspreken. Of verdeel taken en klaar!
donderdag 18 november 2010 om 14:35
Mooi gezegd Love
Ik vind het gewoon van die slappe excuses "ik had het druk en mijn grootouder lag in het ziekenhuis". Je hebt verdomme een blackberry! Mailen kost je 3 seconden. Dat kan je prima in de bus, auto, trein, tijdens het avondeten, weet ik veel wanneer doen.
Het geeft gewoon aan dat je niet een betrouwbare partner bent om mee samen te werken.
Ik vind het gewoon van die slappe excuses "ik had het druk en mijn grootouder lag in het ziekenhuis". Je hebt verdomme een blackberry! Mailen kost je 3 seconden. Dat kan je prima in de bus, auto, trein, tijdens het avondeten, weet ik veel wanneer doen.
Het geeft gewoon aan dat je niet een betrouwbare partner bent om mee samen te werken.