NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 23:34:

Dank jullie wel voor meeduimen Zon en Twis! Het blijft vaag maar ik waardeer het.



Twis: 'Ze iegel hes lended'. Code voor; gemaild!Ok, ik ga straks even kijken.
I am surrounded by morons
Ik zit hier met open mond te kijken...
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, Zon, ik heb er serieus echt buikpijn van.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zit naar een documentaire te kijken op Ned.2 The Cove. Dappere Amerikanen die de de dolfijnenjachtslachting in Japan aan de kaak willen stellen. Is best spannend, soms emotioneel en soms toch met humor.
Alle reacties Link kopieren
Hoi SP! Jij bent dus ook niet echt een gezellig programma aan het kijken.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hallo SP!

Ik zit een beetje te zwemmen op 'uitzending gemist'. Af en toe vind ik dat erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het een bouffee delirante was ofzo.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 23:54:

Hoi SP! Jij bent dus ook niet echt een gezellig programma aan het kijken.

Nee, maar ik vind het wel mooi dat mensen zo veel moeite doen om wat te betekenen voor de dolfijnen die daar in een inham worden afgeslacht.

Ze worden in de gaten gehouden door vissers en politie.



Die k*tjapanse dolfijnvissers vermoorden dolfijnen !
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verbijsterd. Ik heb al heel veel Shockdocs gezien, maar deze slaat alles
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
The Cove heeft in de bios gedraaid. Ik durfde er niet naartoe.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik ga slapen.



Slaap lekker allen.
Cum non tum age
Het zegt waarschijnlijk niets; maar wat zijn ze eng zeg!
Slaap lekker Noa.



Ik ga ook zo, even afkijken en dan bed in.



Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Noa !
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker!

Ik ga ook. Welterusten, fijne nacht nog!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker, No en Ronnie!



No, succes morgen met de studiedingen!



Ik ga ook offline. Weet zeker dat ik ga dromen over die sick bitches
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker iedereen die gaat slapen !
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 19 november 2010 @ 00:23:

Slaap lekker iedereen die gaat slapen !Inclusief mijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Quoten is iets anders dan wijzigen
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
En nu ben ik echt naar bed!
I am surrounded by morons
Zie iegel has lended. Allo allo?





Heb alleen laatste pagina bekeken. Toedeloe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 14:04:

[...]





Alles kan inderdaad Engeltje. Ik zal er ook nooit iets van zeggen. Ik verbaas me er alleen een beetje over en voel aan mijn water dat er iets niet helemaal 100 is.

als jij aan je water voel dat het niet oke is dan is dat meestal waar.

vervelend als diegene zijn opa/oma zou misbruiken voor afzeggingen die niet waar zijn.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen!





ik zal het licht even aan knippen



*knip*



fijne dag allemaal ik ga over twee uurtjes lekker mij bed in na een zwaar nachtje.



baaiiiiiiiiiii
Goedemorgen! Fijne dag allen!

Trusten Engel!
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen allemaal!



Weer een nieuwe poging voor: mijn eerste werkdag!



Fijne dag en tot laterz..



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven