minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
hoi dames ik vind het fijn dat jullie allemaal reageren op mijn onduidelijke onsamenhangende verhalen. Ik zal proberen even wat duidelijker te zijn. Maar dan wordt het ws wel een heeeeel lang verhaal

normaal gaan deze gedachten allemaal door mijn hoofd (ook zo chaotisch) en nu praat er iemand terug dat is echt prettig, soort feedback. Ik ben gebonden, en heb niet iemand met wie ik dit bespreek. Ik heb nog nooit een echte minnaar gehad. Wel veel bijna minnaars.

dat van die mail dat was ook niet zo duidelijk. Die vent daar had ik jaren geleden contact mee, het begon heel leuk. We hadden elkaar eerst in het echt gezien, daarna begonnen we te mailen, toen dacht hij opeens dat ik meer wilde (dus dat zijn relatie in het spel zou komen) toen ik duidelijk maakte dat ik dat niet wilde was dat duidelijk en toen gingen we weer verder. Dus niet de exacte woorden zoals ik eerder mailde, want die weet ik niet precies meer. Ik voelde me helemaal niet goedkoop, zeker niet, ik heb overigens die vraag ook eerder hier gesteld, of jullie dat gevoel soms ook niet hadden. ik in ieder geval met hem dan niet. Nu had ik weer contact gezocht, het begon van zijn kant meteen over sex etc en dan opeens een heel kort vaag mailtje. Maar goed ik heb al besloten dat het dan inderdaad niks is. we hebben trouwens toen ook geen echte sex gehad want we hadden een praktisch probleempje met de plek waar we het zouden doen, zal het maar niet vertellen wie weet leest ie mee!

in afgelopen jaren heb ik heel wat jongens gezoend, en een beetje mee gevoosd (is dat een goed woord?). Toen ging ik vaak uit, alleen met vriendinnen op vakantie en werkte bij een bedrijf met hoofdzakelijk mannen (type bouwvakker...)

ik heb in korte tijd 2 kids gehad. Ik weet niet of jullie kids hebben? In ieder geval is zwanger zijn, bv geven, hangbuikje, hechtingen, moe, slecht slapen, snachts eruit, 2 jengelende peuters overdag niet iets waardoor ik me een sexy vrouw voel. Ik denk dat ik nu op dit moment dat gevoel wel weer eens wil hebben. Mijn vriend vind me zowieso een sexy vrouw maar ik heb mijn hele leven al een drang om ook met andere mannen te rommelen, waar hij dus weinig van weet, behalve van de paar keren dat ik het moest opbiechten van vriendinnen. daarbij hou ik ook heel erg van sex maar niet alleen maar met mijn eigen man. ik denk wel eens dat ik teveel mannelijke hormonen heb ofzo, ik denk er soms hele dagen aan, dan kan ik aan niets anders denken dan aan sex

ben nu overigens achter in de 30

hopelijk ben ik nu wat duidelijker, ik probeer zo eerlijk mogelijk te zijn maar ik snap mezelf af en toe al niet laat staan dat jullie het snappen!

het lijkt me ook fijn als je duidelijk kan communiceren met je minnaar maar dan moet je hem natuurlijk wel eerst een beetje kennen.

tja ik woon dus in een klein dorp een grijze gemeente noemen ze dit! Ga regelmatig met vriendinnen weg, maar die hebben deze behoefte niet, dus dan is het vaak gezellig kleppen aan de bar en dan ga ik ook niet de hele tijd om me heen zitten gluren.
Susan, je gevoelens zijn niet vreemd. Je zit nu in een andere levensfase en na het krijgen van kinderen en je veranderde lijf heb je de behoefte om te onderzoeken of je nog "in de markt" ligt. Je wil graag bevestigd worden in je vrouw en sexy zijn, niet zoveel mis mee.

Heb je het fenomeen parenclub wel eens besproken met je man? Dan kan hij meegenieten van jouw genot. Ik weet niet of het bespreekbaar is bij jullie. Het zou jouw drang wat kunnen verminderen en je bent toch eerlijk.

Dan nog één ding: je zegt dat je pas eerlijk en duidelijk kan communiceren als je elkaar al een beetje kent. Kijk, en dáár is een minnaar via internet weer heel handig voor. De gesloten -niet communicatieve- types, pik je er zo uit. Die gaan mijn deur dus voorbij!!

Ik begrijp je verhaal nu beter, hoewel ik je post nog stééds warrig vind maar goed, je zegt zelf al: in je hoofd is het al warrig, laat staan op papier.
quote:stewardess schreef op 17 november 2010 @ 17:15:

Crea, ik hoop wel dat je deze beslissing voor jezelf hebt genomen en niet om een beslissing van hem af te dwingen? Anders ga je morgen zeker door de knieën...Ja, dat kan ik wel met 100 % zekerheid zeggen. Ik weet namelijk hoe hij reageert en ook hoe weinig ik er aan heb (ook niet aan de smsjes die ik gisteren kreeg na het werk). Ik heb de hoop niet opgegeven dat we ooit bij elkaar komen, maar ik wil het niet op deze manier.
Hoe was het gisteren nog Crea, op het werk?
Hartstikke goed van je Crea!

Bkstr, Crea ziet (ex) minnaar vandaag op haar werk. Wel bij de les blijven.

Ik kreeg net zoiets liefs van JVG, ik ben bijna ontroerd. En het is niet uit slijmerige pogingen om me terug te winnen, dat is juist het bijzondere.
ow... Niet goed opgelet! Domme domme bkstr
Haha bkstr ik kan de dagen ook niet meer uit elkaar houden hoor!

Het was ongemakkelijk, dat vooral. Er waren continu andere bij dus we hebben elkaar niet gesproken, wel ok. Nu gesloopt, had er zoveel spanning om.

Wat ik niet begrijp vooral is dat hij denkt dat ik hem vergeet, terwijl ik juist denk dat als iets zo moois 'mis loopt' op een paar maanden t toch niet zo mooi was. Ik ben daar minder panisch in zeg maar.

Maar ok, die paar smsjes waren vooral langs elkaar heen gepraat en ik heb ook geen zin in elke keer de discussie. Nu weer terug naar radiostilte
k
h
Goedemorgen allemaal,

Heb wat ik gisteren neergezet heb een beetje weg gehaald. Komt erop neer dat ik iemand via het internet heb ontmoet en er best wel leuk uit ziet. Nu wil hij me zien....erg spannend allemaal, iedereen weet hier dat ik nogal een gedoe heb met mn minnaar nu. En ja allang twijfel of ik daar nog mee wil doorgaan daarvoor ben ik gaan rond kijken niet eens met het idee van oke ik ga date maar meer van wat is er nog meer te koop. Iemand ideeen over of ik het wel of niet moet doen? En moet ik het dan tegen minnaar vertellen? Want minnaar is namelijk erg jaloers...

Crea knap van je dat je je zo staande houdt!

Groetjes
@roos, bedankt voor je antwoord, je omschrijft het wel goed. maar parenclub is niks voor mij, het groepsgebeuren zowieso niet en meekijken bij elkaar, nee dat vind ik niet opwindend. Bespreekbaar met mijn vriend dat is onmogelijk denk ik, gezien zijn reactie toen ik ooit eens wat vertelde. Ik ben er ook niet trots op dus ik sta niet te springen om hem iets te vertellen, ben al blij dat ik nu eens even kan kletsen op een forum.

wie van jullie hebben een partner die het wel weet?
@stewardes: wat voor liefs heb je gekregen dan???

@suzan01: voor een parenclub moet je ook sterk in je schoenen staan en allebei niet jaloers zijn, dus eigenlijk een open relatie hebben. En ja, mijn man weet er van.
Ik zelf had ook het idee dat een parenclub niets voor mij zou zijn. Toch een keer de proef op de som genomen en het was geweldig.

Zeg niet te snel dat iets je niets lijkt als je het niet hebt geprobeerd.

Mijn partner weet er ook van.
@intherapie: ik ben al een tijdje niet meer hier geweest en weet dus eigenlijk niet zoveel van je gedoe met je minnaar. Maar ik denk dat je je moet afvragen of je het wil dat je minnaar het weet en zo niet, zou ik lekker mijn mondje dicht houden, wat niet weet, wat niet deert.
@houvanjezelf: ik vond het best spannend een parenclub en ook een leuke tijd mee gemaakt, maar ik vind een minnaar hebben leuker.
@intherapie

Ik zou eerst voor mezelf duidelijkheid willen. Wat wil ik met minnaar?

Kappen of doorgaan.

En als ik van alle emotie's, die als eventuele ballast in wat voor soort relatie dan ook, verlost ben. (deze emotie's, gevoelens een plaatsje heb gegeven)

Daarna pas, een nieuw avontuur opzoeken.

Je schreef dat je gewoon even wilde weten wat er te koop is?

Een heleboel...

Heel veel fun en plezier, liefde en romantiek. En heel veel narigheid en ellende. En alles wat daar tussen zit.

Maar dat wist je al...

Ben je daar klaar voor?

@stewardess

Als super trouwe meelezeres;)

Ben ik o zo nieuwsgierig.... Please do kiss and tell:-)

Wat voor liefs heb je van JVG gehad???

@crea

Ik ben niet van de virtuele knuffels. Maar je pijn spatte van mijn schermpje... Het is tijd dat veel kan helen....

Succes meid!
Intherapie, ik wilde eerst ook open zijn naar minnaar. Ik dacht dat ik nooit meer dingen wilde verzwijgen en als ik dat voor mijn eigen man niet hoef, zou het toch vreemd zijn als ik dat bij minnaar wel zou moeten doen. Ik merkte alleen dat minnaar daar bepaald niet op zit te wachten. Hij is jaloers als hij merkt dat ik aandacht van iemand anders krijg. Toen ik vertelde, in het begin, dat ik ook nog contact heb met sv, was hij erg teleurgesteld. Ik vertel nu dus niets meer maar deel alles met mijn melaman.
@mysticgirl:

Het is een proces en dat zorgt ervoor dat je jezelf en je partner/relatie leert kennen. Voor mij/ons was die weg er voor nodig om te kunnen komen waar we nu staan.

Dat zal voor iedereen anders zijn.

Voor mij geldt ook dat ik het hebben van een minnares fijner vind.
@houvanjezelf: vind ik ook, alleen bij mijn man is het andersom, die vindt de parenclub leuker, dus idd voor iedereen is het anders
Ook bij mij weet mijn man van de hoed en de rand...en geniet er erg van!

Over het eerlijk zijn naar minnaar....hebben minnaar en ik gesprekken. Hij wil graag van tevoren weten wat er gebeurt en met wie. Ik wil niks weten. Hij gaat zijn gang maar, hij hoeft het me vooral niet te vertellen en dan is het ook aan hem om ervoor te zorgen dat ik er niet mee geconfronteerd word.
Als ik heel eerlijk ben, vind ik het idee dat minnaar met iemand anders vrijt niet zo leuk. Hij heeft zo weinig tijd voor contact en ik hoop dat hij die tijd in mij wil stoppen ( letterlijk?). Ik wil graag zo leuk voor hem zijn dat hij mij het allerliefste heeft, buiten zijn eigen nr 1 natuurlijk, die moet helemaal bovenaan staan. Ik begrijp ook wel dat het voor hem minder bedreigend voor zijn gevoel is om ook aandacht aan anderen te geven en eigenlijk moet hij dat ook gewoon doen maar iets in mij vindt dat niet geweldig.

Bij melaman ben ik niet jaloers. Ik merk alleen dat ik het lastig vind als hij vrouwen probeert te verleiden die ik niet leuk vind. Melaman is een echt man die vrouwen al snel leuk vindt. Ze mogen hele domme dingen zeggen ( in mijn ogen) en dan nog kan hij ze heel leuk vinden.

Goed dat dit een anoniem forum is want ik ben niet trots op deze eigenschappen maar ik wil graag eerlijk zijn hier.
susan01 wie hebben een partner die het wel weet?[/quote]

Ik heb een partner die het wel weet
Ja ben er voor mezelf nog niet uit of ik het wel of niet ga vertellen. Ik weet dat hij dat niet wil weten omdat hij dan erg jaloers word en dat gevoel erg vind, maar aan de andere kant denk ik, tja ik wil eigenlijk gewoon open een eerlijk zijn want dat verdient hij.

Maar ja hij geeft zelf aan het niet te willen weten en vraagt zich af waarom ik het met hem zou willen delen omdat het niks met ons te maken heeft maar er los van staat. Maar goed, of ik twee minnaars wil weet ik zelf nog niet. Geniet wel weer van de spanning die het met zich mee brengt
@intherapie: kan ik me heel goed voorstellen, heerlijk die spanning....
ja is het ook, nooit verwacht dat ik dat ook weer bij een ander zou kunnen voelen en beleven.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven